Majd lesz egy pár teszt előtte, ha átmész rajta, akkor jöhetsz...
Pl. hova kell a vizet / olajat / benzint önteni, teljeskörű ellenőrzés, h járt-e motor pályán (rendszám, motorszám, alvázszám, színkód alapján), stb... Nem bulizhat velünk mindenki, viccelsz-bolondozol?
Zema: akkor most én egy losser vagyok és nem mehetek az R1-talira?
Pályamotor: Én régen a J&h-ba jártam szereltetni, "Juhászék" ők mondták,hogy sokszor jobb a pályamotor mint az utca "lent említett okokból" de a yamaha kuplungja gyenge és hamar megfekszenek,főleg a pályagépekben "
Elnézést ha nem így van, én csak idén fogok nekimenni a pályának..
Amúgy nem biztos, hogy hülyeséget kérdezel, mert katalizátoros motorokba szoktak rakni frisslevegő bevezetést a kipufogóba, ami segít elégetni a kipufogógázban található elégetlen szénhidrogéneket, segítve ezzel a kat. munkáját és állítólag nagyobb lesz tőle a teljesítmény, a tömeg meg kb. 1 kilóval csökken.
srácok kérdés:
sokat tűnődtem azon hogy levegyem e a 03 as r1 emröl az utánégetőt ... szerintetek? egy srác mondta nekem aki pályázott hogy nagyobb lesz valamivel a teljesitény.. szeretnék hozzászólásokat! köszi csőcső
Nyilván. Azért van az ember agya, hogy legyen saját véleménye. A két álláspont között az a különbség, hogy az egyik kivitelezhetetlen ill. ha csinálják is szart sem ér. A kereskedők minden bizonnyal listát vezetnek a rendszám nélküli motorokról.
De egyébként miért nem kértél tőle egyet? Nem hiszem, hogy lenne értelmes indoka visszatartani.
jo én leszarom.én csak kérdeztem vazz..amit pl utoljára irtam azt egy kereskedő mondta.te meg az elenkezöjét.én nem fogok vitakozni.nyilván ha neki mondanám azt amit te irtzál akk ö mondana rá vmit.,és ez igy mehetne akár meddig.
Mondjuk menj ki egyszer a Hungaroringre és kezd el felírni a rendszámokat. A gond evvel az lesz, hogy a felírható (nem leragasztott) rendszámúak 90%-a nem megy fel a pályára csak látogatóba jött. Röviden a pályázós motorok nagy többségén nincs rendszám, vagy le van ragasztva ergo nem lehet róluk listát vezetni.
Egyébként ez a biztosítók miatt van és nem a kereskedők miatt.
o köszönom a kimeritő választ.
ez is egy vélemény.még az is lehet h igazad van ezzel kapcs,és nem is nagy dráma h egy motort pályán is használtak.
amit visz azota megtudtam h a dealerek igenis figyelik a pályákon megfordulo motorokat,(és jegzik is)pont azért mert az ö áláspontjuk h nem szivesen akarnak olyan motort beszámitani és viszonteladni mert"félnek"a felmerülö problémáktól.
ö hova volt az a nagy felhördülés?
5 éve pályázom, az lenne a meglepő ha hallottam volna ilyen listáról. Kicsit gondold végig, hogy ez hogyan is nézne ki a valóságban, aztán rájössz, hogy miért is nincs ilyen.
És csak egy teoretikus kérdés! Melyik a jobb motor használt motor vásárlási szempontból?
1.
Amelyikkel utcán jaszkarizott vmi nagytudású kretén, telibeverte milliószor a kátyúkat, vizet öntött az olaj helyére, a satnya egykerékpróbálkozásaival hazavágta a kormánycsapágyat, meg a telókat, és jó esetben elvitte a kötelező szervízekre, de inkább otthon Pistával megcsinálta, meg há' jó ebbe a 500 ft-os olaj is, meg írjuk át a valós km-t.
VAGY
2.
Amelyikkel hobbi szinten pályáztak, 2 pályanaponta cserélték az olajat benne, félszezononként a fékolajat, hűtővizet, nem a gyári alkatrészeket használták, hanem pályaidomot, milliió bukógombával, csak a közel hibátlan pályákon használták, és szerencsés esetben nem estek el vele, valamint padon OPTIMALIZÁLTÁK a motort. Jah, h a pályán a ford.szám tartomány felső harmadában ment a motor? És? Erre találták ki, ekkor van megfelelő hűtése, kenése, stb... Legalább annyira rizikós megvenni egy utcai motort első, boltbajárós, női tulajtól, mint egy olyan pályamotort amit ismersz, tudod kié volt, hogy használta.
Ne értékeljük már túl ezt a pályázásra is használt motor kérdést...
De ha még mindig zavar, hát nézd meg a rendszám alapján vezetett listában...!
Ugyanez az érzésem támadt.
Hová tűntek a régi "szakmai" viták, hozzászólások...?
Pályázós lista rendszám alapján, hűtővíz az olajbetöltőbe, stb...
Atyaisten.
Remélem az R1 tali (ha lesz) meghívók egy zárt körnek mennek ki...
Kész vagyok. Eladom az R1-et. Lassan boldog-boldogtalan ilyet vesz (de inkább "boldogtalan") és csökken a szint. Ti nem tehettek róla! Én vagyok a túl jó! Nem akarom, hogy lenézzenek, mert R1-em van! Kész röhej, ami itt megy...
engem ink az lep meg h te az életben nem halottál ilyen listárol.mindazonáltal lehet egy szó sem igaz belölük de hallani már töbször halottam ilyeneket.persze ettöl még nyugodtan lehet városi legenda kategoria.visz ha ez utobbi a véleményed akk a szarkazmusodat mellözve is megirhatod jóbarát.
Hali.
Én egy benzinkútom dolgozom és,előfordult hogy egy jószituált 40-es férfi 4l fagyállót beleöntött a motorba és nem akarta elhini hogy nem jó helyre öntötte.És még neki állt feljebb
Szerinted?
micsoda teszt :D
1-edül cserélek lamellát :D