Semmi sok éldegélek !
Most eléggé elhanyagoltam a motor témát!
Inkább fényképezgetek meg szórakozok!
Várom már a pályanapokat!
Látom készültök a szezonra!
Na szevasz! A kaposvári Yamaháról írtál? Ott a Milán volt az utolsó, aki értett a motorokhoz, de ő is elment máshová... Ajánlanám neked az Illés Tibit mérőben. Ő javítja a Csaba R1-ét is, az enyémet is, meg persze még sok mindenki másét is. A motorokat szórakozásból szereli, szóval ha kedved van kísérletezni (exup ki stb.) akkor ő a te embered.
Gixxert van kedved elővenni februárban? Sz. Petivel erősen gondolkodunk a 14-i Yeti Race-en. Imit már kérdeztem, téged még nem tudtalak hívni.
Az is fent van Ágó táblájában, a 06-osok között.
Jah, azon full akra rendszer volt, PC, meg légszűrő.
LE-ban majdnem ugyanott vannak / voltak de a 19-es jobb / gyorsabb motor.
Ja-ja, ezt mondom én is. Ami nekem fent van adat, az annyi mint a tiéd volt. 156 Le. Az enyémet is full széria állapotban mértük meg, sajna megnyúlt lánccal, a januári hidegben. Ez 1 155-156-157 ennyit tud a 07-08 keréken szériában. Sokan azt hiszik, h a PC hozza a lóerőket, hát nem. LEgalábbis az 1 térképes nem. Nekem az akra carbon / titanium slip-on, titanium Y (kat. kuka), Pipercross szűrő, meg az 1 térképes PC gyorsváltóval kombinálva 2-3 lovat hozott. De a motor sokkal-sokkal jobb lett. A lóerőkhöz - de ezt Te / Ti tudjátok a legjobban - legalább 4 térkép kell, meg mechanikai reszelés, full rendszer, stb... Nekem most megy vissza a padra, új lánccal, láncszettel, gumival, lekötött exup-al, és 4 térképre. Majd meglátjuk mi lesz, Ágó szerint 160-162.
Például ami a táblázatba van 3. motor. A Henzsi 2008-as gépe, teljesen széria. Akra rendszer és egy levegőszűrő volt benne, ja és csak 1 térképes beállítással. Na például az egy nagyon jó széria gép. Az én motorom pl 2008-ba 156Le volt keréken és lett 2009-re 173Le. 14Le különbség volt 2008-ban a két motor között.
Sokan kezdik úgy, hogy megveszik a gépet aztán rászornak százezreket esetleg millát is tunningra. Ez mind szép és jó de inkább a motrozni kéne megtanulni. Úgy gondolom hogy a pályanapokra elköltött összeg sokkal jobb befektetés, mint egy blokktunning. Ugyanaz a motor sokkal gyorsabb egy jó motoros mint egy átlagos keze alatt.
És ha valakinek már nagyon megy a téma az legyenszives tanítson meg engem is.
Még kicsi vagyok a motoros világban, de annyit már megéltem, hogy Kunmadarason a félig gyári motoromat " 2005 R1 sport légsz.,akra rendszer" egy 750-es suzukival ért fel, az 1000-es suzukik mind megvertek.. persze ez már a pro részben volt...
visszont az R1-el meg mindig ott hagytam a 750-es gixit a kanyarokban. "Visegrád,Euroring"
Most építem a mocim, a blokk-ot a Prop-Tech nyuzta meg, kissebb tömítések,elfokolt vez.tengely, injector vezérlő,sportlégsz.,akra rendszer, és kicsi reszelés polirozás a blokk kicsi nyukaiba...
így lett 164 le keréken, sajna amint Zema írta nekem rossz gumi volt fent és még az airbox hatásai semmm jöttek elő!
Nem a Le számít, csak mikor elől -1-lett felrakva, a motor eleje 200m után csak a levegőbe sasolt...
Csere nem érdekel.