Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó egy Yamaha YZF-R1, minden gyári utcai idomokkal, RENDSZÁMOS! Extrák: Bódis kip rendszer, Öhlins kormány ill. hátsó gátló, első gátlókba öhlins rugók, Brembo fékmunkahenger, fémfékcső Valtermoto kormánycsutka, PP lábtartó, BMC sportlégszűrő, Powercommander, váltóelektronika, 4 térképes beállítás Ágónál, komplett pályaidom szett, Y.E.C. hengerfelytömítés, hengerfejtuning (173LE keréken!, 220e Ft volt), Friss olajcsere(700km-ként olaj volt cserélve benne 300V Motul), szezonra felkészítve! Dunlop II. helyezet motor! 1.900 eFt hitelt tudok rá intézni.

Csere nem érdekel.
üdv. eladó r1, 2000 évjárathoz bontott alkatrészek , valamint sérült és ép idomok. 0620/992-4528
Látom te is már nagyon unatkozol :)
Majd idővel kap valami hangosabbat.A hurkatőttttőőőőőt lecserélem kályhacsőreeeee.
Megnéztem jóóóóóóóóóóóó.
De mi az a hurkatölltő a jobb oldalon?
:)))
Nincs semmi Gabi várjuk a jó időt...
Hi Bala! Majd átugróóóó aztán megnézed.:) De az adatlapomon meg tudod most is nézni...Halllló
megyünk egy kört?!
megláncozzuk a vasakat:-))
Szega öcsi.
Mi a pálya?
Mivan Bigaaaaaaaa?
Hiiiiiiii Bigi:-)
Kérek fényképket az úúúúúúúúúúúúúúj vasról
Hi Zema!

Semmi sok éldegélek !
Most eléggé elhanyagoltam a motor témát!
Inkább fényképezgetek meg szórakozok!
Várom már a pályanapokat!
Látom készültök a szezonra!
Na szevasz! A kaposvári Yamaháról írtál? Ott a Milán volt az utolsó, aki értett a motorokhoz, de ő is elment máshová... Ajánlanám neked az Illés Tibit mérőben. Ő javítja a Csaba R1-ét is, az enyémet is, meg persze még sok mindenki másét is. A motorokat szórakozásból szereli, szóval ha kedved van kísérletezni (exup ki stb.) akkor ő a te embered.
Gixxert van kedved elővenni februárban? Sz. Petivel erősen gondolkodunk a 14-i Yeti Race-en. Imit már kérdeztem, téged még nem tudtalak hívni.
Ciao Bence!

Az is fent van Ágó táblájában, a 06-osok között.
Jah, azon full akra rendszer volt, PC, meg légszűrő.
LE-ban majdnem ugyanott vannak / voltak de a 19-es jobb / gyorsabb motor.

Veled mizu, minden ok? Mikor tal?
Hi!

Az RN12 milyen adatokkal szolgált?
Azon teljes rendszer volt?
Szia Tomi!

Ja-ja, ezt mondom én is. Ami nekem fent van adat, az annyi mint a tiéd volt. 156 Le. Az enyémet is full széria állapotban mértük meg, sajna megnyúlt lánccal, a januári hidegben. Ez 1 155-156-157 ennyit tud a 07-08 keréken szériában. Sokan azt hiszik, h a PC hozza a lóerőket, hát nem. LEgalábbis az 1 térképes nem. Nekem az akra carbon / titanium slip-on, titanium Y (kat. kuka), Pipercross szűrő, meg az 1 térképes PC gyorsváltóval kombinálva 2-3 lovat hozott. De a motor sokkal-sokkal jobb lett. A lóerőkhöz - de ezt Te / Ti tudjátok a legjobban - legalább 4 térkép kell, meg mechanikai reszelés, full rendszer, stb... Nekem most megy vissza a padra, új lánccal, láncszettel, gumival, lekötött exup-al, és 4 térképre. Majd meglátjuk mi lesz, Ágó szerint 160-162.
kb 2 hét. Majd csörgök amikor szólnak, hogy mehetünk Moshe motorjáért és akkor hozzuk el.
Cső Tomi! Bódisról van valami hír? Mikor várható? Mikor köhögjek?
Például ami a táblázatba van 3. motor. A Henzsi 2008-as gépe, teljesen széria. Akra rendszer és egy levegőszűrő volt benne, ja és csak 1 térképes beállítással. Na például az egy nagyon jó széria gép. Az én motorom pl 2008-ba 156Le volt keréken és lett 2009-re 173Le. 14Le különbség volt 2008-ban a két motor között.
tök igazad van, előre menni váltani megtanultam " asszem"

Most szeretnék pályán is megtanulni igazán motorozni, remélem lesznek R1 talik, és pályatalik.

nem iszom, nem cigizem volt mit a motorra költsek!
:D
Sokan kezdik úgy, hogy megveszik a gépet aztán rászornak százezreket esetleg millát is tunningra. Ez mind szép és jó de inkább a motrozni kéne megtanulni. Úgy gondolom hogy a pályanapokra elköltött összeg sokkal jobb befektetés, mint egy blokktunning. Ugyanaz a motor sokkal gyorsabb egy jó motoros mint egy átlagos keze alatt.

És ha valakinek már nagyon megy a téma az legyenszives tanítson meg engem is.
Sziasztok!

Még kicsi vagyok a motoros világban, de annyit már megéltem, hogy Kunmadarason a félig gyári motoromat " 2005 R1 sport légsz.,akra rendszer" egy 750-es suzukival ért fel, az 1000-es suzukik mind megvertek.. persze ez már a pro részben volt...

visszont az R1-el meg mindig ott hagytam a 750-es gixit a kanyarokban. "Visegrád,Euroring"

Most építem a mocim, a blokk-ot a Prop-Tech nyuzta meg, kissebb tömítések,elfokolt vez.tengely, injector vezérlő,sportlégsz.,akra rendszer, és kicsi reszelés polirozás a blokk kicsi nyukaiba...

így lett 164 le keréken, sajna amint Zema írta nekem rossz gumi volt fent és még az airbox hatásai semmm jöttek elő!

Nem a Le számít, csak mikor elől -1-lett felrakva, a motor eleje 200m után csak a levegőbe sasolt...

így most gyári fogak és nem kapkodja annyira..