engem tavaly szeptemberben igazoltak, és köszönés előtt egyből a rendszámom rángatták, minden okés volt, csak volt egy törés nyom a közepén és ott baszogattak... Idén esélyük sincs rá...
Idén nem csak a gyári tartókat fogadják el?
honnan tudja majd a rendőr melyik a gyári?
Fájó szívvel megválnék R1-től.
900 km tekertem bele a tél elején.
Szalon állapotú
3.950.000 .- Ft
2009 évjáratú
Ha érdekel valakit szóljon.
További szép napot nektek
Ha nem túl nagy kérés a későbbiekben megírhatnád, hogy sikerült e a tekercselés és működik e rendesen a motorod. Az enyémet is tekercselik, elvileg jövő hét végére lesz kész.
Köszönöm, én is a Motulra gondoltam, megy bele hamarosan. Amúgy tény, hogy a közel 70.000-et futott R6-nak szebb volt a hangja, mint ennek 20.000-nél üzemszerűen, csak most éppen egy új taggal bővült a zenekar...
tuti hogy az exup miatt próbáld meg ugy letesztelni a hagját hogy tényleg az e a baja hogyoldalt leszeded azt a pici deklit az exuprol és kinyitod fogóval a szelepet és rájössz... én szórakoztam ilyennel mikor még az elsőszériás volt meg
Vki nem tudna segíteni? 2002-es R1-em van, Akra dobbal, de vhogy a hangja nem az igazi. Akármi másra rátesszük a dobomat nagyon jó. Gyári leömlőm van exuppal lehet, hogy azért nem jön elő a hang meg a fénytechnika :) Gondoltam, hogy kiiktatom az exupot, de azt mondják észrevehetően kevesebb lesz a nyomaték.
Castrol-t ne rakj bele, nem szereti az R4 superbike-ot. hangosabb tőle, csörög, nehezebben veszi a sebességeket, érzésre is nehezebben jár a váltó, stb... MOTUL 300V 15W50, és 5000 km utáni csere a megoldás. Emellett a Yamaha eleve csörgösőbb, mert vékony a szelepfedél, így alapból van egy ciripelőbb hangja.
Szerintem nem okoskodás, amiket írtál. Minden jó tanácsnak örülök ebben a témában.
Én is azt szeretném ha üzembiztos lenne a motorom. A bontott alkatrésszel csak az a bajom, hogy az legalább már 7 éves. Mivel az enyémben sem volt sok km. így arra tudok gondolni, hogy az életkora is közrejátszhatott a hiba kialakulásában.
Azt nem igazán értem, hogy az olaj gyors áramlása teszi tönkre a kisiparilag tekercselt állórészt. Ha jól megcsinálják akkor csak kibírja. A gyári is csak elviseli valahogy. Egy becsületes szaki csak dolgozik hasonló anyagminőséggel most, mint 7 évvel ezelőtt a ferdeszeműek.
És ugye tudjuk, hogy a Yamaha gyári tekercselése sem valami hű de jóra sikeredett, ha ilyen gyakori hibajelenség.
A legjobb megoldás egy zsír új állórész vétele lenne, csak sajnos ez igen költséges.
mit eredményez, ha cseréljük a fogaskereket -1/+2-re.
köszi