Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lemaradt
pvm for everyone
tudtommal nem fogadnak el sehol utazasit.tudod magyar turizmus ZRT

jo tudni ha az embernek 200van paciban,de mind mondta ,zema ,masban van a lenyeg.aki pacikra megy vegyen hayabusa zx14est furassa bigcc.co.uk sokkkal fel +turbo+nitro azt akkor van eleg
Kajálok,majd jövök.
szép darab.
lőnék hozzá aranyszínű felniket, mint ami a kék-fehérhez volt, meg a 09-eshez.
Jó hogy szóltál,majdnem meghirdettem a motort.
"megnéztem és nincs elirva. Pont 100LE volt hátsó keréken! Valszeg egy 100LE-s folytott verzió volt, azért mértük meg!"
Jól látod fejidom matt,oldal id.lakk,alja matt.
Van rajta Alex jóvoltából két tesó karbon,meg BMC szűrő.
Durrog mint az állat,és kemény mint a beton.
8000 km
Én se vagyok az.
Két dolgot utálok:
A rasszizmust, meg a cigókat.
Páráncsóósz?
Ezt kiveséztük.
Most megyek és szétütöm a Vikingeket a folyosón mert hangoskodnak. (nem vagyok rááászista)
Lapesz most néztem a képeidet, én még a régi motorra emlékeztem, de ez nagyon szép. Igazából nem szeretem a fekete motorokat, de ez szép az arany feliratokkal. Ennek az idomja is matt / lakozott stílusban váltja egymást?
ennyi.
Akkor legyen 2. VAgy -1 / +2. velem lehet egyezkedni. Az is megvan fillérekből.
http://www.gearingcommander.co...
Amúgy picit számolgassatok utána, lehet játszani az áttétellel.
Asszem -1, +2 lesz belőle.
Az nem jó mert beleér a slick a villába.Előre kicsit 1-el,hátra nagyobbat kettővel.Nédda meglett a 200 ló
jah. tényleg. ágónak szólni kell, h dugja vissza a gyertyapipákat.
Más.
Nem tud véletlen vki olyan utazási irodát, ahol üdülési csekket elfogadnak külföldi útra...?
Nzemj. Ott nem a 600-al van a gond.
http://www.agomotors.hu/websho...
Hátul egy fog annyit nem dob.
Egy új 600-as megüt egy 10 éves 900-ast, 1000-est.
Bár Lapesz régebbi 600-ast ír, azt azért kételkedve fogadom.
Tegyetek csak +1 foggal nagyobbat hátra (mást nem kell), és majd néztek nagyot, h fillérekből kaptam 10-15-20 lovat érzésre...
Na látod.
Ez igaz de Ago oldalán nem írják, hogy melyik gép mennyire van tuningolva. Egy SSP-re felkészített 600-as simán lehet olyan erős mint egy régebbi ezres. Általában csak a tulaj nevébő lehet következtetni a mocira. Pl. Moshe esetében. Gondolom a Tesztmotor, Superbike-os motorok szériák szoktak lenni.
Ne legyél már ilyen egyszerű. Pont ezért mondtam, hogy tök mindegy mert 1. A 170 is sok. 2. +10Le-től nem mész a falnak. 3. Nem bírom az olyan embereket akik személyes sértésnek veszik ha a motorjuk nem 180 hanem 175Le. Kár vitázni velük. 4. Az új ZX-10R prospektusán az van, hogy 200LE ram air-el de még egyet sem mértek be szériában 185Le-nél többel. Szóval ez nem yamaha specifikus dolog.