nem, a motoroknál egy szabadonfutós rendszer van, az indítómotor kapcsolódik egy szabadonfutóhoz, mely amikor az indítómotor hajt, akkor átviszi a nyomatékot, mikor a motor már jár akkor pedig kiold, és így a motor nem hajtja az indítómotort.
A kattogást az okozza, hogy az indítórelé meghúz, az indítómotor beterheli az akkut -- leesik a feszültség, ezért a relé enged. Mikor az indító nem terhel a feszültség visszaugrik annyira, hogy a relé újra be tudjon húzni... autóknál is legtöbbször ez van, ha lemerül az akku, csak ott máshonnan jön a kattogás
Én a te helyedben Lecsót keresném,17km-re lakik tőled.
Szerintem ő vágja a témát és korrekt.
Alsónémediben lakik.
Kell egy jó szerelő topicban megtalálod.
1-2 héten belül átveszem a -1+2-es áttételt.
Tudja valaki,hogy mennyit fog csalni az óra?Nem a km/h,az nem érdekel annyira,hanem maga a megtett km.Az olajcsere miatt lényeges.
Mert ha megjön fel is veretem,csak tisztában szeretnék lenni vele,hogy így mennyit is fog csalni,amíg bele nem tetetem Agoval a kalibrálót.
Nem tudom,hogy mikor jutok el hozzá.
De addig is jó lenne ha fent lenne.
52367