Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Udv az uraknak.
ERDEKLODNEK, HOGY A 2006-OS R1 VAZA MEGEGYEZIK-E A 2008-AS VAZAVAL?

Koszonom szeles utat mindenkinek.
Nem olyan nagy probléma. Szerintem is sokkal jobban jársz ha indítás után 2 perccel beáll a blokk mert annyit nem értesz a motorokhoz mint én az akupunktúrához. Feltételezem a motoros tudásod sem elégséges egy R1-hez.
(Kérlek mond, hogy csak poénnak szántad ezt a kérdést és nem vagy ilyen hülye! )
én lecserélném azért az olajat, mert a vízzel nem a legjobb párosítás az olaj. ha meg nem értesz a motorhoz, miért nem viszed szerelőhöz vagy kérsz meg olyan embert, aki konyít valamit a járművekhez?
Sziasztok
Van egy R1-esem és lenne egy kérdésem....a múltkor kifolyt belőle egy kis hűtővíz és megpróbáltam utána tölteni,de valószínűleg az olajhoz öntöttem hozzá a hűtővizet. Ez ugye nem olyan nagy probléma? attól még használhatom a motort? nem lesz baja?
Rossz rendelés miatt barátomnak van 2009-2010 r1 bályaidoma ha valakit érdekel elöre is kössz.
jó az oldal!

Csak ajánlani tudom..... az ennyimre azt írta csak garázsban tartott,sose pályázott öreg nyugdíjasé volt ...


:D
ÖÖÖÖ a forgalmiba nincs beleírva!? A megjegyzésbe Na ezen is jót röhögtem ............bár sírni kellene asszem
Óóó, hát persze.
Szín alapján is jegyzik, sőt kibocsájtott károsanyag alapján is, valamint a reflektorból egy négyzetcentiméterre vetített fény nyaláb (lumen) alapján is meg tudod nézni, h "pájáztak"-e vele. Műholdfelvételeket is találsz itt:
www.melyikrendszámmalpájáztakdecsakazr1ek.org
hi.vettem egy R1-est kereskedésben.nem tom az elöéletét.rendszám alapján meg lehet tudni hogy pájáztak evele?szal van vmi lista ahol jegyzik a gépeket amit páján láttak?nem mindha bármi gond lenne vele,csak kiv lennék.
Polírozást vállalok.
képek: adatlapom/fotógalériák.
Ha valakit érdekel e-mailben vagy telefonon érdeklődjön.
Üdv.
Ennyi!
Használd egészséggel!
HAJRÁ
Örülök neki,hogy ezt írtad!

Eddig mindenki azzal b@sztatott,hogy cseréljem le mert újabb modell.
Csak azóta sikerült annyit megtudnom,hogy valószínűleg versenyeztek vele.Bár nem mintha ettől valami baja lenne,csakhát így már én sem jó szájízzel venném meg.

A másik meg az,hogy azt senki nem nézi,hogy eddig mennyit költöttem rá és hogy a sok kis apróság sokba kerül.Ráadásul most várom a -1+2-t is.Megvettem a fokozatkijelzőt,...bár azt át lehetne tenni,....de inkább nem. Marad ez

Jövőre megkapja a PC-t és egy kétirányú gyorsváltót
Ettől is áll a f@rkam ha ráülök
Mindenképp!
Remélem legalább olyan jó lesz, mint a tavalyi...!
hhuha nem semmi mennyisegü kepet tettel fel a bikepics-re,chriss
kellene
Sziasztok!

Lesz R1 nyári bemelegítő tali?
Sziasztok!

Megvan még valakinek a 19-esre való gyári dobja?
Azon van egy műanyag fekete takaró (hővédő) borítás, amit két csavar rögzít a dobhoz. Ha valakinek erre nincs szüksége, akkor megköszönném ha felajánlaná, és majd vmikor nyáron visszaadnám neki. A balosra lenne szükségem.

Thx.
semmi baj a faraval
nincs velük gond de en inkabb 2000est vennek,azon sok mar a mododitas es valamivel finomabb is
marad a palyamotor lehetösege illetve jo idegen forgalni idegen rendszammal
Szevasztok!Van egy ilyenem:

http://www.kepesmotor.hu/elekt...

Üdvöz
let!
Én szerintem tartsd meg!
Nagyon kevés országban divat ez mint mi nálunk, hogy 1-2 évente cserélik a motort. Na de 03.01.-től a törvényi szabályozás majd alávág ennek is, mert a finanszírózoknak kötelező lesz emelni az önerőket, így a finanszírozási arányok csökkennek. Felértékelődnek a pár éves motorok ha az emberek nem cserélik őket 2 évente, így az értékvesztésük is kisebb lehet. Én 2008-ban vettem a 19-est, most indul vele a 3. szezon. A jelenlegi big-bang-et kihagyom, megnézem milyen lesz a 2011-es verzió. Ha lesz egyáltalán, mert ugye arról is olvashattunk, hogy a Yamaha 3 évre szeretné kitolni a modellciklust. Ami szerintem nem fog megvalósulni, mert ha minden gyár 2 évente dobja piacra az újat, akkor nem lesz olyan aki 3 évente cserél, és ezzel felvállalja azt, h hátrányba szorul a versenytársakkal szemben. Sem az utcai eladásokban, sem a versenyeken. Az ideális sztem az lenne, h a 4 nagy japán egységesen tolná ki 3-4 évre a ciklust, és harmonizálnák a kiadások éveit. Mert ugye most a GSXR és az R1 egyévben újul meg (páratlan évek), de a CBR pl. páros években jön. Emellett sokat költöttem rá, csomó extra van rajta / benne, amit ha eladom senki sem fizet mg, jó szokás szerint pedig nem kompatibilisek ezek az alkatrészek az új modellekkel. Akkor pippantottam le magam majdnem mikor a 12-re vett 100,000-es lábtartó a 19-re nem ment fel, mert a 3 felfogatási pontból az 1-ik 1,5 mm-el arrébb van az újon. Szóval sztem tartsd meg. Nekem is kétévente új motorom volt, sokszor évente is, de mindig buktam rajta, ezért ezzel már nem így lesz. Meg én mentem 09-essel, és annyira nem éreztem a késztetést, h cseréljem. Annyival nem tűnt jobbnak, gyorsabbnak. Persze az, de nekem nem volt drasztikus a különbség. Külsőt tekintve meg egyértelmű, h a 19-es az eddigi legszebb R1. Főleg ha a 12-es hátsó lámpája, vagy az R6R farokidoma lenne rajta gyárilag...
Gondolom a papírok, meg a kulcsok a tulajnál maradtak, mi?