Na mondom ,kirobbantok egy jó kis vitát ezen a punnyadt oldalon lesz jó kis adok -kapok
Unatkozok az üzletben,se vevő,se apeh.
Most mit találjak ki?
Zema hmmm.
Jah, és még vmi! Ágó táblájában főtengelyre visszaSZÁMOLT adatok vannak, mert a pad ugye keréken mér. A veszteség a hajtásláncban nem minden motornál ugyanakkor, lehet, h egyik motornál 12%-ot kell számolni, míg a másiknál csak 10-et, vagy 15-öt. Ez is 3-4-5-6 Le különbség. Nem ez a lényeg, hanem h mennyire tudod a motor karakterisztikáját kezelhetővé, harapóssá, kihasználhatóvá, elasztikussá tenni.
Hagyjuk már ezeket a lóerőket.
Játék a számokkal.
Egy 07-08-as R1 Szériában (főtengelyen) 170-175 Le, keréken 150-155 körül van. A 09-es 5 Le-vel min. gyengébb. De attól még egy ugyanaz a pilóta jobbat megy vele. Szériamotorokon nem ritka az 5-10 Le teljesítményszórás, mivel ez még benne van a gyár által megadott maximális tűréshatárban, ezért a gyárat nem érdekli.
Egy kipufogó, egy légszűrő, meg egy 1 térképes PC nem hoz lóerőt, max egy párat, nem is azért kell bele, hanem h jobban vegye a lapot, kisimuljanak a lyukak a teljesítményleadásban, gázálláshoz lehessen igazítani az injektort, stb... Ha ugyanazt a motort nyáron, vagy télen méred akkor is tapasztalhatsz 5 Le különbséget. Ha új gumival hasonlítasz össze egy használt gumis, megnyúlt lánccal rendelkező motort a padon, az is jelenthet 5-10 Le-t. Kapásból 10 Le hátrányból indulsz ha egy leharcolt gumival, és lánccal mész olyan időben amikor vagy kurva meleg, vagy kurva hideg van, és akkor azt nem is vettem bele, h a motorod nem tudja az esetek 75%-ban a névleges teljesítményét + mikor tölti fel a pad kicsinyke ventillátora az airbox-ot, hogy az a maximális levegőmennyisége préselje össze? Soha. Azok az R1-ek amik Ágó táblájában vannak, és 180 Le felett vannak az egyik sem széria és több van bennük általában az 1 térképes PC-Slip-on-légszűrő kombónál. A 200 Le-s motorkról nem is beszélve. Amúgy meg tök mind1 hány lóerős, amíg az emberek nagy része nem tud motorozni. Egy 600-as motorral is elpicsáznak a ringen ha olyan ül rajta.
A következő linknél kiderül,hogy segédmotorral járunk.
A Viking1 oldalán keréken mért adatok vannak.(remélem)
Az Ago oldalán vannak érdekes dolgok:pl -2001-es gsx-r-600
10 lóval több,mint egy ugyanolyan évj.1000-es r1.
Kawasaki a mérések szerint a legerősebb,viszont van itt feltéve egy video,ha jól emlékszem 08-as Yamaha r1 vs ZX-10 néven,ahol ez a gyenge r1 mégis jobb.Szerintem széria midkettő.Aki megtalálja tegye fel ide. Ha igaz,Ed Haerly videói között.
üdv mindenkinek!
tapasztalatokat szeretnék kérni r1 tulajoktól
1, exup motor kikötése? érdemes-e?
2, környezet védelmi tiltás 300+
3, sebesség fokozat kijelző (yamahánál szétforrasztgattak mindent ,de nemtudták bekötni) létezik olyan amit csak rádugok és müxik
Azért kérdezetm meg látom hogy a lista 170-200 ló ig terjed! 170 tengejen kevésnek 200 keréken soknak tűnt... a 07-08as R1 gyárilag tengejen elvileg 180ló... itt meg van több ami "csak" 170 akkor ez hogy van?
A hengerfejet csináltuk meg rajta, meg elfokoltuk a vezérműtengelyet+4térkép. Ennyi. De például 2008-ba a Moshe motorja gyengébb volt 3 LE-vel. 2009-ban amikor megcsináltuk ezeket akkor meg erősebb lett.
Ha kopott állapotban van csak és nincs letörve belöle köröm stb akkor igen mi a szervizünkben kb másféléve forgalmazzuk és hietettlen a hatása. Most készül egy webáruzáz hamarosan mindenfent lesz rajta minden infóval!
holnap megyek kipróbálni az eregyet, 03-as van valami gyorstalpaló infótok gyermekbetegségekre vagy olyan tipusdolgokra vonatkozóan amit ha észlelek semmiféle képp ne vagyem meg?( az általános dolgokon kívül)
Unatkozok az üzletben,se vevő,se apeh.
Most mit találjak ki?
Zema hmmm.
Ez is földhöz b@sz akárkit.
Játék a számokkal.
Egy 07-08-as R1 Szériában (főtengelyen) 170-175 Le, keréken 150-155 körül van. A 09-es 5 Le-vel min. gyengébb. De attól még egy ugyanaz a pilóta jobbat megy vele. Szériamotorokon nem ritka az 5-10 Le teljesítményszórás, mivel ez még benne van a gyár által megadott maximális tűréshatárban, ezért a gyárat nem érdekli.
Egy kipufogó, egy légszűrő, meg egy 1 térképes PC nem hoz lóerőt, max egy párat, nem is azért kell bele, hanem h jobban vegye a lapot, kisimuljanak a lyukak a teljesítményleadásban, gázálláshoz lehessen igazítani az injektort, stb... Ha ugyanazt a motort nyáron, vagy télen méred akkor is tapasztalhatsz 5 Le különbséget. Ha új gumival hasonlítasz össze egy használt gumis, megnyúlt lánccal rendelkező motort a padon, az is jelenthet 5-10 Le-t. Kapásból 10 Le hátrányból indulsz ha egy leharcolt gumival, és lánccal mész olyan időben amikor vagy kurva meleg, vagy kurva hideg van, és akkor azt nem is vettem bele, h a motorod nem tudja az esetek 75%-ban a névleges teljesítményét + mikor tölti fel a pad kicsinyke ventillátora az airbox-ot, hogy az a maximális levegőmennyisége préselje össze? Soha. Azok az R1-ek amik Ágó táblájában vannak, és 180 Le felett vannak az egyik sem széria és több van bennük általában az 1 térképes PC-Slip-on-légszűrő kombónál. A 200 Le-s motorkról nem is beszélve. Amúgy meg tök mind1 hány lóerős, amíg az emberek nagy része nem tud motorozni. Egy 600-as motorral is elpicsáznak a ringen ha olyan ül rajta.
A Viking1 oldalán keréken mért adatok vannak.(remélem)
Az Ago oldalán vannak érdekes dolgok:pl -2001-es gsx-r-600
10 lóval több,mint egy ugyanolyan évj.1000-es r1.
Kawasaki a mérések szerint a legerősebb,viszont van itt feltéve egy video,ha jól emlékszem 08-as Yamaha r1 vs ZX-10 néven,ahol ez a gyenge r1 mégis jobb.Szerintem széria midkettő.Aki megtalálja tegye fel ide. Ha igaz,Ed Haerly videói között.
tapasztalatokat szeretnék kérni r1 tulajoktól
1, exup motor kikötése? érdemes-e?
2, környezet védelmi tiltás 300+
3, sebesség fokozat kijelző (yamahánál szétforrasztgattak mindent ,de nemtudták bekötni) létezik olyan amit csak rádugok és müxik
köszi a válaszokat
http://www.motorcycle-usa.com/...
Akkor beszélgessünk a hüvelygombáról.
mber/Yamaha_R1_StreetTracker/Yamaha_R1_StreetTracker_03.
jpg