Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pont annyi mint az én linkemen.
Na mondom ,kirobbantok egy jó kis vitát ezen a punnyadt oldalon lesz jó kis adok -kapok
Unatkozok az üzletben,se vevő,se apeh.
Most mit találjak ki?
Zema hmmm.
Ámen Atyám!
Ez is földhöz b@sz akárkit.
Jah, és még vmi! Ágó táblájában főtengelyre visszaSZÁMOLT adatok vannak, mert a pad ugye keréken mér. A veszteség a hajtásláncban nem minden motornál ugyanakkor, lehet, h egyik motornál 12%-ot kell számolni, míg a másiknál csak 10-et, vagy 15-öt. Ez is 3-4-5-6 Le különbség. Nem ez a lényeg, hanem h mennyire tudod a motor karakterisztikáját kezelhetővé, harapóssá, kihasználhatóvá, elasztikussá tenni.
Hagyjuk már ezeket a lóerőket.
Játék a számokkal.
Egy 07-08-as R1 Szériában (főtengelyen) 170-175 Le, keréken 150-155 körül van. A 09-es 5 Le-vel min. gyengébb. De attól még egy ugyanaz a pilóta jobbat megy vele. Szériamotorokon nem ritka az 5-10 Le teljesítményszórás, mivel ez még benne van a gyár által megadott maximális tűréshatárban, ezért a gyárat nem érdekli.
Egy kipufogó, egy légszűrő, meg egy 1 térképes PC nem hoz lóerőt, max egy párat, nem is azért kell bele, hanem h jobban vegye a lapot, kisimuljanak a lyukak a teljesítményleadásban, gázálláshoz lehessen igazítani az injektort, stb... Ha ugyanazt a motort nyáron, vagy télen méred akkor is tapasztalhatsz 5 Le különbséget. Ha új gumival hasonlítasz össze egy használt gumis, megnyúlt lánccal rendelkező motort a padon, az is jelenthet 5-10 Le-t. Kapásból 10 Le hátrányból indulsz ha egy leharcolt gumival, és lánccal mész olyan időben amikor vagy kurva meleg, vagy kurva hideg van, és akkor azt nem is vettem bele, h a motorod nem tudja az esetek 75%-ban a névleges teljesítményét + mikor tölti fel a pad kicsinyke ventillátora az airbox-ot, hogy az a maximális levegőmennyisége préselje össze? Soha. Azok az R1-ek amik Ágó táblájában vannak, és 180 Le felett vannak az egyik sem széria és több van bennük általában az 1 térképes PC-Slip-on-légszűrő kombónál. A 200 Le-s motorkról nem is beszélve. Amúgy meg tök mind1 hány lóerős, amíg az emberek nagy része nem tud motorozni. Egy 600-as motorral is elpicsáznak a ringen ha olyan ül rajta.
A következő linknél kiderül,hogy segédmotorral járunk.
A Viking1 oldalán keréken mért adatok vannak.(remélem)
Az Ago oldalán vannak érdekes dolgok:pl -2001-es gsx-r-600
10 lóval több,mint egy ugyanolyan évj.1000-es r1.
Kawasaki a mérések szerint a legerősebb,viszont van itt feltéve egy video,ha jól emlékszem 08-as Yamaha r1 vs ZX-10 néven,ahol ez a gyenge r1 mégis jobb.Szerintem széria midkettő.Aki megtalálja tegye fel ide. Ha igaz,Ed Haerly videói között.
üdv mindenkinek!
tapasztalatokat szeretnék kérni r1 tulajoktól
1, exup motor kikötése? érdemes-e?
2, környezet védelmi tiltás 300+
3, sebesség fokozat kijelző (yamahánál szétforrasztgattak mindent ,de nemtudták bekötni) létezik olyan amit csak rádugok és müxik

köszi a válaszokat
De tök mindegy.
Akkor beszélgessünk a hüvelygombáról.
Nem tök mindegy?
Akkor a 2009-es mennyi? 160le
Konkretizáld a kérdést. A motorok 95% nem tudja a gyár által megadott teljesítményt felmutatni.
Nem válaszoltál...
Úgy, hogy átlagban a 07-08-as R1-ek 175Le-ek. Gondolhatod, hogy az Ago-nál mért motorok elég kis hányada full széria.
Azért kérdezetm meg látom hogy a lista 170-200 ló ig terjed! 170 tengejen kevésnek 200 keréken soknak tűnt... a 07-08as R1 gyárilag tengejen elvileg 180ló... itt meg van több ami "csak" 170 akkor ez hogy van?
Nálam Castrol Actevo GP 20W50-es olajjal ment a paripa, ilyen váltógond ettől az olajtól nem volt. És még olcsó is a www.formula3000.hu -n.
A hengerfejet csináltuk meg rajta, meg elfokoltuk a vezérműtengelyet+4térkép. Ennyi. De például 2008-ba a Moshe motorja gyengébb volt 3 LE-vel. 2009-ban amikor megcsináltuk ezeket akkor meg erősebb lett.
2 gyári motor között akár 6-8 Le eltérés is lehet. Tapasztalat.
jah.. ahhoz "reszelni " kellene a blokkon.. egy keveset utána lenne faxa..bár igy is az...
Jó is lenne Főtengelyen mért adat. Kéréken a Moshe motorja 176 LE, az enyém meg 173.
Tamás ez keréken mért nemde?
Ha kopott állapotban van csak és nincs letörve belöle köröm stb akkor igen mi a szervizünkben kb másféléve forgalmazzuk és hietettlen a hatása. Most készül egy webáruzáz hamarosan mindenfent lesz rajta minden infóval!
http://www.tesztmotor.hu/images/stories/Botond/09_szepte
mber/Yamaha_R1_StreetTracker/Yamaha_R1_StreetTracker_03.
jpg
holnap megyek kipróbálni az eregyet, 03-as van valami gyorstalpaló infótok gyermekbetegségekre vagy olyan tipusdolgokra vonatkozóan amit ha észlelek semmiféle képp ne vagyem meg?( az általános dolgokon kívül)