Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokak szerint a castroltól csörög a motor.
Üdv!
Eladó a motorom, 2005 év végi, frissen szervizelt, szervizkönyv-törzskönyv, 2. gazdás, sérülésmentes, új Dunlop első hátsó gumival. Képek adatlapomon.
Kérdés az uraknak!
Két hónap állás után indítottam a gépet és nem túl ijesztően, de azért eléggé zörgött a kuplungnál. Finoman mentem vele egy karikát, most ok. 3000 km-t ment kb. az utolsó olajcsere óta (R4), de most ismét lecserélem. (4-5000 között szoktam) Szerintetek egyebet kíván még?
Most nézem, ezt makaiistinek szántam! Tovább ígérem nem okoskodom ebben a témában.
Alapból túltölt, ez a fordulat függvényében változik, szóval ez nem teszi tönkre a fesz.szabályzót, mert pont ezért van.
Tekercseltetni pedig pont azért nem érdemes, mert olyan nagy sebességgel áramlik az olaj a tekercselésnél, hogy ez teszi tönkre.
Persze a két év az oké 10 rugóért, de azért az nincsen kőbe vésve, hogy ki is bírja.
Fontos tudni, hogy évenként változhatnak apróságok (pl. felfogatási pontok egy-két mm-el arrébb. Gyakorlati tapasztalat R6 '99 vs. R6 '01) Legjobb, ha személyesen tudod ellenőrizni, mielőtt pénzt adsz érte vagy olyan helyről vásárolsz, ahol cserélik ha kell.
Szerintem még belefér egy-két hét a szezonkezdésig, mindenképp megfontolandó egy üzembiztos vasért cserében!
Ha túltölt,a fesz.szabályzót üti ki azért nincs töltés.
Mindenképp ki kell méretni,hogy hol a hiba.
A generátor mivel olajban van a blokkban,ritkábban hibásodik meg.
(szálszakadadás,diódák...stb,de nem lehetetlen)
Na azóta voltam a szervizben, ahol meglett a hiba oka.

Valóban a generátor állórészének egyik tekercse égett el. Ki is lett szerelve a motorból. Ismerősök ajánlottak egy nagyon jó szakembert, aki holnap megnézi és megmondja, hogy érdemes e javíttatni. Ha bevállalja akkor tekercseltetve lesz.

Ha kibír 10,000 km-t az nálam két évet jelent. Addig meg beszerzek majd egy bontottat is ha megint cserélni kellene.

Azt mondták a szervizben, hogy hiába futott keveset a motor az is számít, hogy az évek során öregedett a tekercsek anyaga.

Na mindegy remélem így megoldódik a problémám. Az a gáz, hogy az új állórészt 100,000 Ft körül árulják.

Na ennyit most nem tudok motorra költeni. Az ebay-ról Olaszországból itthon lenne 50,000 Ft-ból. De most az is sok lenne. Lehet majd apránként összegyűjtöm az árát és majd a jövő téli leállásnál rendelek egy újat.

Az viszont nem tetszik a motorban, hogy semmiféle figyelmeztető lámpa nem jelzi a töltés hiányát. Csak akkor vettem észre a hibát, amikor már járóképtelen volt a motor. Természetesen lakott területen kívül robbantam le. Az volt a szerencsém, hogy kb. 20 km-re voltam otthonról, így viszonylag hamar jött a mentés.
Szia!

A problémád nem ismeretlen a Yamaha tulajok körében! Nem valószínű, hogy a fesszabályzó ment el. Ekkor általában túltölt, nem pedig eltűnik a töltés. Leggyakrabban a generátorban megy tönkre egy tekercs, amit viszont nem célszerű javíttatni, mert max. 10.000 km-t bír ki és újra sanyi. Nem is szívesen vállalják be, de azért akad rá (talán jó) szaki.
Véleményem szerint akkor jársz a legjobban, ha veszel hozzá bontottan egy gyárit. Amúgy a 18.000 km tényleg elgondolkodtató, mert ez úgy 50.000-nél szokott előjönni, szóval lehet, hogy csak egy alapos tisztítás az akkumulátor sarukon vagy v.mi hasonló banális problémával "küzdesz".
LapeszR1!

Köszönöm előre is! Ha nem tudom megoldani a dolgot, akkor kereslek!
A motor az elmegy, de aki föltette.......!
makaiisti.
Ha nem sikerül megoldani a problémát,ami valószinü,fesz.szabályozó lesz,akkor irj ide,és segitek.
Salgótarjánba van lehetőség orvosolni a hibát.
Két barátom foglalkozik (kimondottan ilyen jellegű,gyujtás,töltés)
Komplett elrktronikát,fesz.szabályzót gyártanak minden tipushoz garanciával.PROFIK
Üdv Mindenkinek!

Van egy problémám a motorommal.

2003-as R1. Sajnos nincs töltése a motornak. Pontosan még nem tudom mi okozza. Délután viszem szervizbe. Elvileg az aksi jó.

Azt hallottam, hogy a 2002-2003 évjáratnál nagy részben a generátor meghibásodása miatt szokott elmenni a töltés. Típushiba lehet?

A motorban a mai napig nem egész 18,000 Km van! ( tényleg ennyi )

Kicsit korainak tartom az ilyen jellegű hibát. Volt már másnak is hasonló problémája?
Hát igen,az enyém szebb
Kimondottan csúnya.
szinkod ide szinkod oda,kawa tobbet enged meg a honda gyakran hasznal autoinak szineit.de mindegy milyen szinu ha szep es 1edi akkor kiraly.
ha azt mondom hogy XYBCC azt kitudja barki keverni ha nincs recept
kodot konnyebb szerezni mind receptet
köszönöm szépen a segítséged!
Ok, majd holnap felhívlak. Nem mindenki ül a gép előtt egész nap + számomra vannak prioritást élvező egyéb dolgok is, mint az, h a haverodnak mostazonnal kell az ülés.
Igen azé van.............. De hiába kavartatod meg úgyis el fog ütni.......... Bár normális fényező tud trükközni....
szia tikas.én egy 2001-es r1 boldog tulaja vagyok,amiben jelenleg 80000km van,hiba és problémamentesen.szalonból vettem,és én hajtottam bele az összes kilómétert.úgyhogy nyugodt szívvel megveheted az 50000 km-es r1-et,ha normális gazdája volt,biztos,hogy semmi probléma nem lesz vele.
Yamaha nem ad ki kódot,asszem....... Bááár amin van a hátsóülés zár, azon az áthidalón van egy matrica azon lenne a színkód,de azt csak bennfektes tudja megfejteni Tehát nem olyan kód mint a festékboltos kártyáján Onnan tudom hogy nagy boldogan vittem a boltba a kódot annó oszt akkó mondták..............
Akkor szerinted egypár karcolás miatt le kell fújni az egész motort egy új színnel? Nekem a Kawasakihoz faszán tudtak színt keverni. Csak a gyár által megadott színkódra van szükség, nem pedig színskálára. Elvileg fel szokták valahol tüntetni a színkódot csak fogalmam sincs hol. A Kawasakiknál azt hiszem a tank alján van.
attol hogy kod van attol rezept meg nem lessz
Sziasztok! érdeklődnék, tudna e vki segíteni nekem, taácsokat véleményeket adni a 98-tól 2000-es évjáratig gyártott R1-esekről, hogy ameikben van már 50.000 Km megszabad e venni? lesz e hamarosan vmi hibája, vagy mien meghibásodások várhatók rajta, hány km-ert mennek el ezek, iylesmik! előre is köszönöm! Üdv