Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az,hogy szerintem is kényelmesebb nyomni mint húzni.
Meg biztos,hogy gyorsabb is.
Szerintem majd marad Ágó és az adapter.

Na,...köszönöm a választ
A 04-05-06-07-08 R1-eken annyira nem egyszerű a megoldás, mivel a váltórúd átmegy a vázon. De van rá két féle megoldás. Versenylábtartó, ami úgy van kialakítva, h fordított irányban is lehessen használni a váltót. Vagy a váz mellett megy el a rúd, vagy - oldalról nézve - a váz, és a hengerek között függőlegesen. A másik megoldás, h Ágótól veszel egy adaptert, és a gyári lábtartóval használod. Ez úgy néz ki, h előlröl van a felfogatása a váltórúdnak, nem hátulról egy gömbcsuklón keresztül, mint a gyári megoldás. És így meg lehet csinálni azt, h a váltórúd függőleges. Ez asszem 25-35 között van, már nem emlékszem. Gyorsváltóból is van két féle: húzó, vagy nyomó és húzó / nyomó egyben, de egyszerre ez is csak egy irányban működik. Van olyan ami a gyújtást szakítja meg, van olyan ami az injektort (az enyém ilyen) Szintén Ágónál van belőle. A gyorsváltóhoz mindenképp PC kell.
Gyorsan meg lehet szokni, csak kanyarban, és nagy dőlésszögnél van értelme, mivel van olyan szituáció, h nem tudod már a váltó alá berakni a csizmát, ezért jól jön ha taposod. Én szeretem, meg sztem inzenzív gyorsításnál is vmiért komfortosabb érzés csak nyomogatni, mint alányúlni, és húzni.
Honnan érdemes beszerezni?
Vélemény?
Gondolom Neked,a gyorsváltó is abban van.Vagy a másik motoron?

Nagyon verem az agyam,hogy átfordítom,...szivesebben taposnám a váltót,mint húznám
van.
Van itt valakinek fordított váltója?ergo 1 föl,többi le
Nem hiszem, h AGO, akkor nem írta volna Zoli, h olcsón jutott hozzá.
Jah, legalább annyi legyen benne "R1"...
Ez a limitált AGO.
Azt a ronda 1-est te górtad rá?
Kezd megjönni az eszed
Bizony van.
Olcsó volt naon és nem tudtam ellenállni.
Telefon popóban?
Vagy te sem tanulsz a hibáidból?
Semmi különbség.
Köszi a tanácsokat. Nekiugrok aztán meglátom hogy boldogulok vele, idő van rá bőven ( sajnos ).
Majd meglátom. Ha nagyon nem megy inkább abbahagyom mielőtt hülyeséget csinálnék.
hááát.. azért a bontásnál is oda kell figyelni, egyrészt amit Zema írt, hogy ne törd le a füleket, hogy a patentokat egyben szedd ki, illetve hogy mit milyen sorrendben kell szétszedni.. Az idom felrakásnál pedig arra, hogy mindent ott fúrj ki ahol kell, és persze, hogy felrakás előtt minden furat és gyorszár a helyén legyen mert ha utólag kell fúrni az szívás...

LX
Nálam a bontás volt nehezebb. Lámpák, ez-az amaz.
A bontást inkább egyedül tervezem ( olyat már csináltam ). A felrakás a nehezebb sz'tem, oda kell majd egy rutinossabb ember, vagy nagyon tévedek?
Az első idom leszerelésnél majd megtanulod, hogy a következő esetében majd mit ne csinálj, hogy az idom rögzítőfülei, és patentjei ne törjenek le...
Az lesz, mert ha egyedül nekiállok akkor max. valami extrém naked lesz a végeredmény.
akár Dúzs féle, akár Pascalplast, olyat kérj meg aki már csinált ilyet... sokat könnyít a dolgon... és gyorsabban for menni is..

LX
éppen pont ezt írtam én is pár hozzászólással korábban, leszámítva a szarozást, ami természetesen szintén szíve joga mindenkinek.. ebben kivételesen egyetértünk...

LX
No akkor megkérek valakit hogy segítsen. Köszi mégegyszer.
Ketten raktuk fel. Egyedül nagy(obb) szívás van vele. 1,5-2 óra alatt megvan.