A 04-05-06-07-08 R1-eken annyira nem egyszerű a megoldás, mivel a váltórúd átmegy a vázon. De van rá két féle megoldás. Versenylábtartó, ami úgy van kialakítva, h fordított irányban is lehessen használni a váltót. Vagy a váz mellett megy el a rúd, vagy - oldalról nézve - a váz, és a hengerek között függőlegesen. A másik megoldás, h Ágótól veszel egy adaptert, és a gyári lábtartóval használod. Ez úgy néz ki, h előlröl van a felfogatása a váltórúdnak, nem hátulról egy gömbcsuklón keresztül, mint a gyári megoldás. És így meg lehet csinálni azt, h a váltórúd függőleges. Ez asszem 25-35 között van, már nem emlékszem. Gyorsváltóból is van két féle: húzó, vagy nyomó és húzó / nyomó egyben, de egyszerre ez is csak egy irányban működik. Van olyan ami a gyújtást szakítja meg, van olyan ami az injektort (az enyém ilyen) Szintén Ágónál van belőle. A gyorsváltóhoz mindenképp PC kell.
Gyorsan meg lehet szokni, csak kanyarban, és nagy dőlésszögnél van értelme, mivel van olyan szituáció, h nem tudod már a váltó alá berakni a csizmát, ezért jól jön ha taposod. Én szeretem, meg sztem inzenzív gyorsításnál is vmiért komfortosabb érzés csak nyomogatni, mint alányúlni, és húzni.
hááát.. azért a bontásnál is oda kell figyelni, egyrészt amit Zema írt, hogy ne törd le a füleket, hogy a patentokat egyben szedd ki, illetve hogy mit milyen sorrendben kell szétszedni.. Az idom felrakásnál pedig arra, hogy mindent ott fúrj ki ahol kell, és persze, hogy felrakás előtt minden furat és gyorszár a helyén legyen mert ha utólag kell fúrni az szívás...
éppen pont ezt írtam én is pár hozzászólással korábban, leszámítva a szarozást, ami természetesen szintén szíve joga mindenkinek.. ebben kivételesen egyetértünk...
Meg biztos,hogy gyorsabb is.
Szerintem majd marad Ágó és az adapter.
Na,...köszönöm a választ