Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nagyon szeretnék menni, de félő, hogy én oda kevés lennék
Ez mit jelent? Igen vagy nem? Én is terveztem, h megdugom Rihanna-t mégse sikerült.
Jó estét az Úraknak!
Mi ujság van a fórumon?
Ilyen Akra kell neked is,én most raktam fel és gyönyörű.
írd a számlára Zema
Felejtsd el! Az enyém sokkal jobb lett!
Először perkálj öcsi, majd utána szavazunk!
Én tervezem, de nem merem...
Szia Tres. elég nagy a file még szexuálok rajta hogy áttudjam küldeni. jó a mocid elősször azthittem hogy az enyém
Árát lehet tudni?
Még nincs, USA-ban élő cimborám intézi, nem beszélünk mindennap és mostanában nem volt msn-en.
Helló!
Van valami hír a DynoJet Jet Kit-ről?
Amúgy meg mindenki azt vesz ami tetszik neki és amire pénze van!

Más.

Innen vált ki valaki N-es, vagy C-s licenszet? Ki fog pályázni licenszes csoportban? Egyáltalán ki fog pályázni / versenyezni?
Jön vki az R szériá-ra?
Én hiszek a marketingben. Ami drága és 30 éve kipufogót gyárt az jó.
PBandee itt a mail címem: kistuning5@citromail.hu
Persze, h jól szólt. Meg a Martin is, meg a Raptor is, meg a tököm tudja milyen magyar cuccok vannak még. Mindegyik jól szól. A baj nem itt van, hanem ott, hogy finszter papa elvégezte a szakmunkás képzőt és nagymami sufnijában elkezdett csöveket hajlítgatni amit talált otthon a kertben. Aztán rájött, h a csúcsra járatott mz etz 125-höz pont passzol és ráhegesztette. Meglátta egy jó haverja, hívjuk mondjuk postás józsinak, akinek meg a verhovinára kellett cső. Azt is meg tudta csinálni. Ebből finszter papa úgy gondolta hogy Ő innentől fogva kipufogó gyártó szakember. És elkezdett a garázsban kőkorszaki körülmények között kipufogókat gyártani. Azt gondolhatod, hogy a gyártók nem küldenek neki minden modellből egyet, h áramlástani szempontból tesztelje őket és a saját fékpadján tesztelje az teljesítményüket. Valószínűleg nem húzza szét a blokkot és nem méri meg a kompressziót, meg a szelepek, a dugattyú és a hajtókar kopását minden egyes "kifejlesztett" (értsd: garázsban kiflexelt) cső esetében, h a legjobb teljesítmény együtthatókat érje el és ne károsítsa, égesse meg a szelepeket, az áramlási mérések teljes hiányából adódó csőgyártás. Itt van e, kő vagy nem, oszt jóvan. Ez a csőjaz pontjójaz ponjóerre. Mijez, mijafaszez eregy? Van itten-e cső, minnyá főrakom, meg meghekkelem, oszt úgy fog szóni h beszarsz. Voltam az Akra gyárban és a Nasa-hoz hasonlított (bár ott nem jártam...még...), ahol fehér köpenyes emberkék hada dolgozik azon, h a motor teljesítményéhez minden fordulaton a lehető legtöbb hozzáadott értéket jelentse az általuk készített dob. Yoshimura dettó. Na ennyi... Kicsi az esélye, mondjuk 1:100-hoz hogy pont alattad kicsinálja a szelepeket. De ha te vagy a századik, akkor szevasz! AMúgy meg 50-60-70-ért ad egy dobot, kis utánajárás után szerzek az e-bay-ről normális márkát.
köszi alex!
Adatlap
Gratulálok Pred! Szép kisbaba !
Zema. Mi a baj a finster dobbal ?én azzal vettem a gépet +a gyári is megvan,de a finster van rajta .Ma gurultam vele az első körömet mivel el kelett vigyem eredet vizsgára, szerintem kurva jól szólt!
http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/eloteszt-yama
ha-yzf-r1-2009.html
Teszt YZF-R1 2009

http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/elote
szt-yamaha-yzf-r1-2009.html
moster logó jó helyen kapott helyet.. nem "zavar bele" az egyedi mintákba
a 2009-es M1 hivatalos bemutatója
(neten zajlott, ma délbe!)

http://www.yamaha-motor-europe...