Aha! Nem publikus. Igy azt gondolok amit akarok! (Ittas motoros üldözése, Jogsi elvétel, majd vissza ad, utána meg örök hála) Jó csak mókázok.
Pohi te film ínyenc vagy, láttad már a Borat című filmet?
Na ez akkor fordul elő ha túl sokat váltasz vissza. Ha gurulsz alapból jó a 2-es autónál is, az egyes felesleges. Én a ringen (fokozatjelző hiányában) volt, hogy elszámoltam magam é s sikerült hasonlóan 1-esbe visszadobni. Ekkor a hátsó kerék és a lánc akkorát lassul fog akárminek is nevezzük mintha megfékeznéd, egyszerűen megáll és pattog nem mozdul a lánc meg darál a váltónál, lazább láncnál akár meg is ugrik..... szóval óvatosan azzal a visszaváltással
Aha! Erősen fekezve pakoltál vissza neki, és 1-ben bepattogott. No, erre jó a csúszókuplung. Régebben sem értettem, hogy miért spórolták ki belőle, hiszen ez volt a japcsi 1000-esek között a leg drágább.
Csak akkor csinálja,ha durván engedem rá a kuplungot,...egyébként nem.
Aznap este beszéltem MilleRR-el, elmeséltem Neki a jelenséget.(egy másodpercre sem vonom kétségbe a szavát)
Azt mondte,hogy ez azért csinálja,mert a hátsókerék visszahajtja a váltót.
A főnökömmel is beszéltem a jelenségről(neki megvan a szerelői vizsgájja ezekhez a motorokhoz)
Ő ugyanezt mondta,mint amit MilleRR!
Az érdekes az,hogy eddig soha nem csinálta,MilleRR erre azt mondta,hogy azért nem,mert még eddig valószínűleg soha nem váltottam ennyire keményen vissza.
És mert ez nem csúszókuplungos.
Láncfeszességem egyébként jó.
Újabb sírás-rívás!
SZERETNÉM HANGSÚLYOZNI,HOGY A KICSIKÉM ÉL ÉS VIRUL!(a fikázások elkerülése végett)
De:
A"problémám"a következő:
Hétvégén kimentünk a Mátrába motorozni és mondhatni ez volt eddig a legdurvább menetem ott.
Kanyarokban fektettem ahogy csak tudtam/mertem,kigyorsítások a is erősek voltak(saját magamhoz képest)
Bár a gép képességeihez képest lófasz volt.
Egyszer csak amikor fordultam be a parkolóba:
Visszaváltás:három-kettő-egy.
Egyesben
amikor ráengedtem a kuplungot,akkorát darált valami,hogy azt hittem,hogy sírva fakadok.
Beszéltem már két emberrel az esetről,mindkettő ugyanazt mondta.
Kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is!
Miért csinálta és eddig miért nem?
Csá-csá
Mi kb. 23h körül értünk haza,magáltunk vagy három helyen dumálni és így egy kicsit elment az idő.
Meg persze Pesten is át kellett verekedni magunkat.
Ez egy továbbított üzenet,énis a nyilvánosság erejében bízva továbbítom:
Motorosok figyelem!
Sziasztok!
Örülnék, ha mi motorosok összefognánk és híre menne ennek az esetnek!
2008.09.02-án 19:10-kor Gödöllőn a Tesconál egy féreg EELLLLOOPPTTAA a motorom! Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, fekete-grafit.
rendszáma: UOB-241
alvázszáma: JS1A1111200115862
motorszáma: W701156858
Megtalálónak jutalom!
Nagyon hálás lennék! Hátha közületek ismer valaki "melegebb" bontót!
Megköszönném ha segítenétek körbedobálni ezt a levelet,így ahogy van!
Köszönöm mindenkinek aki tesz egy lépést.
Pohi te film ínyenc vagy, láttad már a Borat című filmet?
....Te meg ha elmondod, megkereslek és....
Bepattog a hátulja,pedig érzékelni meg nem érzékelem,rajta ülve.
És őszintén szólva idegesít.
Aznap este beszéltem MilleRR-el, elmeséltem Neki a jelenséget.(egy másodpercre sem vonom kétségbe a szavát)
Azt mondte,hogy ez azért csinálja,mert a hátsókerék visszahajtja a váltót.
A főnökömmel is beszéltem a jelenségről(neki megvan a szerelői vizsgájja ezekhez a motorokhoz)
Ő ugyanezt mondta,mint amit MilleRR!
Az érdekes az,hogy eddig soha nem csinálta,MilleRR erre azt mondta,hogy azért nem,mert még eddig valószínűleg soha nem váltottam ennyire keményen vissza.
És mert ez nem csúszókuplungos.
Láncfeszességem egyébként jó.
SZERETNÉM HANGSÚLYOZNI,HOGY A KICSIKÉM ÉL ÉS VIRUL!(a fikázások elkerülése végett)
De:
A"problémám"a következő:
Hétvégén kimentünk a Mátrába motorozni és mondhatni ez volt eddig a legdurvább menetem ott.
Kanyarokban fektettem ahogy csak tudtam/mertem,kigyorsítások a is erősek voltak(saját magamhoz képest)
Bár a gép képességeihez képest lófasz volt.
Egyszer csak amikor fordultam be a parkolóba:
Visszaváltás:három-kettő-egy.
Egyesben
amikor ráengedtem a kuplungot,akkorát darált valami,hogy azt hittem,hogy sírva fakadok.
Beszéltem már két emberrel az esetről,mindkettő ugyanazt mondta.
Kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is!
Miért csinálta és eddig miért nem?
MInt mondottuk az már rég szétszedve van valahol külföldön.
Mi kb. 23h körül értünk haza,magáltunk vagy három helyen dumálni és így egy kicsit elment az idő.
Meg persze Pesten is át kellett verekedni magunkat.
Ez egy továbbított üzenet,énis a nyilvánosság erejében bízva továbbítom:
Motorosok figyelem!
Sziasztok!
Örülnék, ha mi motorosok összefognánk és híre menne ennek az esetnek!
2008.09.02-án 19:10-kor Gödöllőn a Tesconál egy féreg EELLLLOOPPTTAA a motorom! Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, fekete-grafit.
rendszáma: UOB-241
alvázszáma: JS1A1111200115862
motorszáma: W701156858
Megtalálónak jutalom!
Nagyon hálás lennék! Hátha közületek ismer valaki "melegebb" bontót!
Megköszönném ha segítenétek körbedobálni ezt a levelet,így ahogy van!
Köszönöm mindenkinek aki tesz egy lépést.
Pesten hol tudok gumit cseréltetni a motoron úgy hogy a kereket is ők szedik ki?