Kérdés, mennyit szánsz rá. Én tudok csúszás és törésmentest.
---
Ami a kormánytelót illeti, elég egyszerű orvosolni a kérdést: vagy sűrűbb olaj kell bele, vagy _leginkább_ : szar a beállítása a futóműnek. Pl. az exkawámon az előző, nálam 20 kg-al nehezebb tulajra volt állítva - de neki is igen feszes lehetett - elpattogtak a kerekek, ill. keresztbordákon olyan kormánycsapkodást csinált, hogy kezdtem izgalomba jönni tőle. Beállítva meg soha többé nem szitált/csapkodott (kormányteló és kormányvégsúly nélkül). A kormánytelóban frankó, hogy nem engedi a kereket vergődni, csak ezzel a motor visszajelzése is csökken, ami már kevésbé az; jó, hogy stabil a kormányzás, de ezzel a munkaigénye (erő) is megnő a kormányzásnak.
A kormányteló olyan, mint a légzsák a kocsiban: vész esetére, nem állandó használatra.
hello!
motorvásárlás előtt állok! sikerült annyira leszűkítenem a kört, h csak az R1-es maradt bennt a sportmotor gyártok közül:)! viszont az a problémám, h a használtmotor piacon kevés olyan motort találtam amit megvettem volna az szinte az összes volt már csúszva törve - természetesen sérülésmentesknt árulták őket! ha vki tud az ismerettségi körében olyan R1-est ami sérülésmentes és 2004-2005 max 2006-os évjáratú - ezekre futná a keret az legyen szíves és írjon a fórumba! illetve tapasztalatokat és véleményeknek nayon örülnék ha írnátok!
pár nappal ezelőtt sikerült egyet kiprobálnom, annyi problémám volt a motorral, h a gyári kormánytelója semmit se ér csapkodott a motor az elejével - amugy ez volt az egyik motor a sok közül amit hibátlanak hírdettek - most nem írom le de elég sok problémA VOLT VELE.
előre is köszönöm hozzászólásaitokat! remélem minnél előbb R1 tulaj lehetek!
hello!
Sajnos mostmár én is! CSak javíttatni vittem oda a fejidomot,de azt kell mondanom,hogy okádék munkát végeztek 20.000ft-ért! 93-95-ben még szerintem szépen dolgoztak,de most ... !?
Sajnos igen!Én fényeztem már olyan idomot ami onnan való.........Végülis olyan mint a gyári passzol minden csak igénytelen az aládolgozás sok munka..NAGYON SOK munka van vele míg rá lehet vinni a színt! Ja meg rohadt drága ilyen kivitelezésért! Inkább rakasd össze a régit! SZERINTEM! Ez csak az én véleményem!
Hát nekünk csak ennyi jutott, viszont "rejtett" rendszámért nem veszik el a jogsit (max. a forgalmit), ittas vezetésért viszont annál inkább
A lánc szettre visszatérve, ötletem az van dögivel , de mindenképp hívj fel telefonon hogy egyeztessünk, mert láncból legalább kétféle van ami szóba jöhet (erősített X gyűrűs, vagy brutálmetál nyúlásmentes iszonyat ), de ha pl. színeset szeretnél, akkor ez a szám egyből 6-8 féle fuxot takar. A lánckerékből is elég nagy a szórás áttételtől függően, valamint gyártó szerint is (a hátsó lánckerék esetében, Valtermoto ergal lánckerék, vagy sima Sunstar kell stb.). Az ár a komplett szettre vonatkozóan, a fenti paraméterek függvényében, lehet akár 40.000, de akár 60.000 is.
Bírja az még bőven, az enyémen 30.000-nél még alig kellett állítani egy-két szempillányit hátrafelé. Bár én nem nagyon egykerekeztem csak ritkán, azért odahúzogattam rendesen......szóval szerintemmég felesleges a lánccsere......Milleréknél van EK lánc az elég jó árban és mínőségben is azt mondják.
---
Ami a kormánytelót illeti, elég egyszerű orvosolni a kérdést: vagy sűrűbb olaj kell bele, vagy _leginkább_ : szar a beállítása a futóműnek. Pl. az exkawámon az előző, nálam 20 kg-al nehezebb tulajra volt állítva - de neki is igen feszes lehetett - elpattogtak a kerekek, ill. keresztbordákon olyan kormánycsapkodást csinált, hogy kezdtem izgalomba jönni tőle. Beállítva meg soha többé nem szitált/csapkodott (kormányteló és kormányvégsúly nélkül). A kormánytelóban frankó, hogy nem engedi a kereket vergődni, csak ezzel a motor visszajelzése is csökken, ami már kevésbé az; jó, hogy stabil a kormányzás, de ezzel a munkaigénye (erő) is megnő a kormányzásnak.
A kormányteló olyan, mint a légzsák a kocsiban: vész esetére, nem állandó használatra.
motorvásárlás előtt állok! sikerült annyira leszűkítenem a kört, h csak az R1-es maradt bennt a sportmotor gyártok közül:)! viszont az a problémám, h a használtmotor piacon kevés olyan motort találtam amit megvettem volna az szinte az összes volt már csúszva törve - természetesen sérülésmentesknt árulták őket! ha vki tud az ismerettségi körében olyan R1-est ami sérülésmentes és 2004-2005 max 2006-os évjáratú - ezekre futná a keret az legyen szíves és írjon a fórumba! illetve tapasztalatokat és véleményeknek nayon örülnék ha írnátok!
pár nappal ezelőtt sikerült egyet kiprobálnom, annyi problémám volt a motorral, h a gyári kormánytelója semmit se ér csapkodott a motor az elejével - amugy ez volt az egyik motor a sok közül amit hibátlanak hírdettek - most nem írom le de elég sok problémA VOLT VELE.
előre is köszönöm hozzászólásaitokat! remélem minnél előbb R1 tulaj lehetek!
hello!
idomot,stb.
A lánc szettre visszatérve, ötletem az van dögivel , de mindenképp hívj fel telefonon hogy egyeztessünk, mert láncból legalább kétféle van ami szóba jöhet (erősített X gyűrűs, vagy brutálmetál nyúlásmentes iszonyat ), de ha pl. színeset szeretnél, akkor ez a szám egyből 6-8 féle fuxot takar. A lánckerékből is elég nagy a szórás áttételtől függően, valamint gyártó szerint is (a hátsó lánckerék esetében, Valtermoto ergal lánckerék, vagy sima Sunstar kell stb.). Az ár a komplett szettre vonatkozóan, a fenti paraméterek függvényében, lehet akár 40.000, de akár 60.000 is.
Ismeritek a Majosházai spoiler szervízt?
Fogaskerékre és láncra van tippje? Ill. ára?