az nem semmi 60.000ezer és semmi baja:) akkor elég jól bírja:)
holnap megyek 3 R1-est megnézni és ha vmelyik jónak tűnik akkor meg is veszem vmelyiket!:) két bordot meg egy kék-fehéret megyek megnézni az egyiken akra rendszer van:)
remélem mihamarabb közétek tartozhatok:)
Ha felteszed magadnak és mondasz egy színt, készítek neked egy garnitúrát míg meghozzák amit rendeltél. De gyors legyél a válasszal, mert még 10 percet dolgozom, aztán 1 hét szabi...
Lényegében a kollégád csak 100-at bukott: 1.6 a motor új ára, az összeg ami efelett van, az csekélyke adó, hogy át tudjuk érezni a megtiszteltetést, hogy ez (lett) a hazánk(ból).
Be is nyelik, mert pl: kolléga vett egy új gixer600-at 2.520.000-ért és most 2 év után már 1.500.000-öt ér......és ez még csak 2 év volt.....Annak idején a 2002-es R1 is 3.3 milla volt és 5 évesen 1.35-ért adtam el.....az más kérdés, hogy én mennyiért vettem, mert az ritka eset
Azt vedd figyelembe, hogy az ezresek _fogyasztói_ új ára 2.2 körül van USA-ban és Kanadában (pl.). Ez egy használt gépre vetítve lehet, hogy még sarcokkal is jó választás (igaz, rögösebb). MErt itthon ugye a 2.2 helyett 3.2 az új ár, nehogy éhenhaljanak az ingyenélőink (de "mi" választottuk, dejó, dejó ), az első-második tulajnak 4 év alatt cirka 1.5 buktát kéne benyelnie a piaci árak alapján...
azért nagyon szépen köszönöm, h probáltál segíteni!
ha vki tud 2004-2005 esetleg 2006-os R1-est az legyen szíves ide a fórumba írni! (lehetőleg jó állapotut)
hello!
Sajnos már nem aktuális a de. említett gép, elkelt, sajnálom.
(Mondjuk ez jellemző, volt, hogy épp autópálya matricát akartam venni a pálya előtti kúton egy 10R miatt, mire telefonált a fickó, hogy ne menjek, eladta (2006-os volt 2004-5 áron). Amit meg régebben hirdettek és néztem, az nekem sem tetszett. Várni nem vártam, inkább lett R1. )
szeva chriss!
újszerű 1500km-et futott gumikkal friss olajcserével, sérülésmentesen hírdették a vasat! első ránézésre azonnal feltűnt, h a fejidom fényezésre szórúl mivel "feldőlt" a motor és sérült volt a fejidom, 15.000km-el hírdették kiderült mikor megnéztem 19.000 van benne és az olajcserét is túllépte már 1500-km-el! a gumikon a kopásjelző is elvolt már kopva + a legrosszabb a segédváz csavarjai kivoltak nyalva és az egyik csavart egy műszaki boltokban kapható óriási ronda anyával helyettesítették! a teloszárak összevoltak felül karcolva csavarhúzóval! látszott az egész motoron, h vmi nem stimmel és úgy döntöttem azonnal, h nem veszem árulja a gazdája tovább hátha talál egy palimadarat!
tudom én is, h összel esnek az árak szezon végén, de azt nagyon nehéz kivárni 1hónapja nincs motorom és azota elvonási tűneteim vannak:)!
2004-2005ösöket néztem ezek férnek be a költségvetésembe a 2006osok még drágák nekem, ha vki tud télleg sérülésmentes 2004-2005-ös r1-est az írjon és megbeszéljük!
olajcsere?
Nem értelek.
Szerintem ha veszel egy gépet,...szinte úgyis az olajcsere az első,gumit meg lehet"olcsón szerezni",...jót.
De,azért azt,elég ganaly dolognak tartom,hogy valaki úgy hirdeti meg a gépet,hogy sérülésmentes és hogy soha nem volt sérülve.
És amikor odamegy a tag,akkor derül ki,hogy egy nagy kula az egész.
Nem tudom,hogy mennyi pénzt tudsz erre a projectre szánni,de lehet,hogy Én már várnék vele a helyedben.
Már nincs sok hátra a szezonból és a télen úgyis csak esik az ára
Mire megvennéd szinte már nem is tudnál vele menni,..szinte semmit.
Elkapkodni meg nem biztos,hogy kifizetődő dolog,mert ha nagyon erőlteted és beleszaladsz egy szétütött darabba,(ne legyen így)akkor utánna a gatyádat is ráköltheted.
Persze ezzel nem lebeszélni akarlak,csak jól nézd meg hogy mit választasz.
Annyit még,hogy a kormánytelóval nem foglalkozz,mert köztudott,hogy az R1-nek az eggyik gyengepontja.
Meg,hogy 6000-ig elég kezelőbarát,nyomatékszegény,6-tól viszont,titásig...ördög!
Még egy dolog,amiben powercommander van,Én azt sem venném meg,meg ami fel van húzva,...jobb a full gyári!
06-20-5-DAN-GER (326-437)