Csak Chriss kedvéért sokadszor elmondom, hogy.......
Nekem 5 litert evett túratempóban 2 személlyel telerakott tank és oldaltáskákkal és telerakott hátizsákkal. A lány sem volt vékony és én is voltam akkorában 97 kg körül. 300 km 15 liter benzin ez magáért beszél. Persze túratempó alatt a 100-120 folyamatos tempót értem néha 1-2 gyorsabb előzéssel. A H.ringen asszem a 8.5-öt tudtam belőlle kihozni vagy szűken a 9-et. Átlag vezeteéskor (Mátra, Vác fel-le ) nekem 6.5 lityit evett. A levegőszűrőt érdemes megnézni, eléggé le tudja folytani a motort és extra benzin égetésre késztet......
Sziasztok, tegnap vettem egy 2002 R1-est. Utánfutón vittük haza, mert kicsit meg vagyok fázva. Délután azért kipróbáltam, és alig mentem egy kicsit vele, máris 3511 HUF értékben benzint kellett tölteni bele. Szerintetek jól választottam? Nem lehet, hogy sokat fogyaszt?
Szal itt a gép, újra kell tanulnom motorozni, mert nem hasonlítható egyik általam eddig próbált közlekedési eszközhöz sem de jónak tűnik. Extranagyonállatimódon!
Kap egy kancsó olajat meg szűrőt, az EBC szintert már tegnap átraktam a régi vasból, itt is jól fog és szép hangja van, ahogy a tárcsát markolja. Kell rá egy garnitúra gumi, asszem fölhívom a blájent holnap, és 3-án hring
Politec-kel van valakinek tapasztalata? Jó áron kínálnak a gépre pályaidomot. Vagy van más javaslat? Egyenlőre ennyi, de jelentkezem még az ostobának tűnő kérdéseimmel!
Az enyém 2005-ös forgalomba helyezésű, de szerintem 2004-es modell (mondjuk a 2005 ugyanez, a 2006-nál picit hosszabb a lengővilla módosítása által a tengelytáv), a km úgy 12000-13000 sacckb., de ha fontos, megmondom még ma (kivettem az akksit, hogy a darabokban lévő kawám beindításához legyen áram). A fotók nem tudom mennyire adják vissza, hogy festett az első tulajnál: csak annyira volt egyben, hogy a kipróbálás formalitás volt.
Chris, béke van, amúgy meg kotorjál bőrruhát venni! :)
Nekem 5 litert evett túratempóban 2 személlyel telerakott tank és oldaltáskákkal és telerakott hátizsákkal. A lány sem volt vékony és én is voltam akkorában 97 kg körül. 300 km 15 liter benzin ez magáért beszél. Persze túratempó alatt a 100-120 folyamatos tempót értem néha 1-2 gyorsabb előzéssel. A H.ringen asszem a 8.5-öt tudtam belőlle kihozni vagy szűken a 9-et. Átlag vezeteéskor (Mátra, Vác fel-le ) nekem 6.5 lityit evett. A levegőszűrőt érdemes megnézni, eléggé le tudja folytani a motort és extra benzin égetésre késztet......
9517-es hozzászólás a tiéd!
Szal itt a gép, újra kell tanulnom motorozni, mert nem hasonlítható egyik általam eddig próbált közlekedési eszközhöz sem de jónak tűnik. Extranagyonállatimódon!
Kap egy kancsó olajat meg szűrőt, az EBC szintert már tegnap átraktam a régi vasból, itt is jól fog és szép hangja van, ahogy a tárcsát markolja. Kell rá egy garnitúra gumi, asszem fölhívom a blájent holnap, és 3-án hring
Politec-kel van valakinek tapasztalata? Jó áron kínálnak a gépre pályaidomot. Vagy van más javaslat? Egyenlőre ennyi, de jelentkezem még az ostobának tűnő kérdéseimmel!
lassan mar en is visszaterek a hosszu nyaralasbol
A km órát telóval csináltam,azért ilyen szar
A csizma meg Ő lessz!(asszem)
Chris, béke van, amúgy meg kotorjál bőrruhát venni! :)
a te bordo r1-ed milyen évjárat mennyi km van benne?
Szar?
Na, sebaj..