Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó lett a mocim....részletek az apróban....van 2db akrapovic dob is, és egy gyári nagyplexi, ócón eladók ...
Szerintem is a legfontosabb a ruha, sisak, csizma és a kesztyű, ezek után a bukógomba a motorra.......majd a kormánygátló és egyéb szépítő és funkciót jobbító kütyük.
Szerintem a 70 papírt tedd félre,egy kicsit spórolj hozzá,és vegyél ruhát magadnak.Nem szép látvány a sportcipős,farmeros,pólós esés...De csak egy tanács,szerintem a ruha fontosabb,mint a JÓ TELÓ HELYETT EGY MÉG JOBB.
Nem okoskodás,csak ötlet.
Üdv:B
Szintén sóderágymetál?
Nem mész sokra az olajcserével Krisz! Attól nem lesz még állítható. Inkább spórolj, és vegyél normális cuccot, minthogy taknyolj, és félmegoldásokat keresve ne érd el a célodat. Ne adj Isten, gyári cuccokat változtass szemétté, a házi barkáccsal...
"Pancser "

KÖSZI!

Igazából"vannak pillanatok"amikor szükségem lenne jobb és erősebb csillapításra!
De azért nem minden menet alkalmával.
De ha viszont,éppen akkor abban a helyzetben kellene és nincs,akkor beszoptam.
Éppen ezért vacilálok rajta,hogy vegyek-e rá másikat(70papír)vagy ne.
Azt hogy cseréltessem ki benne az olajat az igazából nem is az Én ötletem volt.
Egy haver dobta fel az ötletet.

Az olajcserével kapcsolatban csak annyi,hogy Én csak ezt néztem,hogy 7000km-nél kell vinni.
Most 6000km van benne(kereken)
Ezért gondoltam rá,hogy ebben a szezonban már nem cseréltetem le,mert nem akartam friss olajjal letenni,....de akkor ezekszerint nem úszom meg az idei második olajcserét.
Kérdés: minek, azaz van rá okod, vagy csak olyanod van? Ha van okod, nyilván erősebb/gyengébb hatást akarsz, ha nincs, akkor amint nem tudod a gyári töltet viszkozitását, megcumiztatod magad, mert nem fogod tudni, milyen olajat keress, ha meggondolod a dolgot. Olyat nemigen lehet, hogy egyszerre kemény is, de mégse fogja a kormányt, kivéve, ha levegősre hagyod, mely esetben nagyon el kell találni a "holtjáték" mértékét.
(természetesen ez csak a fix gyári kormánytelóra vonatkozik)
Pancser
Nem tudtad R1 imádóként, hogy az olajcsere yamaháéknál is időintervallum / vagy megtett km (amelyik előbb megvan)?! Fáradt olajjal eltenni a motort télire?! Hát erre tanítottunk?
De komolyan, ha csak a gyártói szerviz-előírást követed: 1. : 1000 km / 1. hónap használat; 2. : 7000 km / 6. hónap; 13000 km / 12. hónap ...
Yamalube 4 10W30 v. 20W40 vagy SAE 10W30 v. 20W40 API SE(!) minőség.
(Forrás: yamaha r1 2004 gyári szerelési kézikönyv.
API SE: olyan elavult olajminősítés mely az 1979 után gyártott benzinüzemű gépkocsikba már nem alkalmazható. Elég kézenfekfő okból írja elő ezt a Yamaha, mellesleg rávilágít a tényre, mekkora fejlesztési / kutatómunka van a "kifejezetten motorokba szánt" olajok mögött...)
Most ebben a pillanatban tettem le a gépet,kereken 6000km-rel!
Ahhoz képest,hogy amikor megvettem a nyár elején,úgy voltam vele,hogy jó ha egy ezres lessz benne szezon végére.
7000-nél meg vinnem kellene olajcserére,de mostmár csak kihúzom valahogy,hogy ne kelljen vinnem,csak a jövő szezon elején.
Akkor azzal kezdünk.
"Apuci"
Mit szólsz egy olajcseréhez a kormánytelómban?
HÚ vaze nagyon tépi a gumit!
Bocsánat! Magyarországon! Ezt elfelejtettem írni.
Kunsztnak nem nagy kunszt, csak valószínűleg az egyetlen 2004 es (vagy az utáni) R1 ami megélt ennyi km-t.
Ezt jól megaszontam
Igen jól emlékszel.Sajnos muszáj eladnom pedig volt pár mocim ,de ez a kedvencem.
Küldtem emailt.
Hi!
Eladod a gépet?
Pedig most vetted meg,Gyöngyösről,ha jól emlékszem.
Bár az üléstakaró idomod jó is lenne az enyémre(asszem)
Ja Az Ár 1599000ft fix
Üdv mindenkinek.

Eladó lett a motorom.Semmi extra nincs hozzá.Tök gyári felszereltség
Az egyetlen extra az hogy soha nem sérült.Gyári állapotu. 11800 km

SAJNÁLOM

TEL : 06707764510
Nekem is van bibibíííí
Nyughass, mert kiállok a garázsból és fotózok kettőt!
Igazából nem nagy kunszt 60000 km egy blokknak normál karbantartás mellett. Az első motorommal 2,5 szezon alatt megvolt a 30+ekm (szívem szerint megkérdezném a harmadik tulajt, hány km-rel vette az UDA702 frsz gépet..). A "nem semmi" inkább a 12ekm-es óraállást második-harmadik tulajtól felfelé, kivéve, ha mind egy nyugdíjas otthon gyűjtő-csereberélő lakója.. Meg amikor valós 30000 km-nél, az üzemhez igazított karbantartás mellett halott egy blokk.