Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja amúgy ha bemész/felhívsz kereskedést, és ott "FASZA gyerekek" dolgoznak ők tudják/kellene nekik/hogy ez a hibakód mihez tartozik és remélhetőleg elárulják! Akkor tudod hova nyúlj! SOK SIKERT!..........................Ajánlom a békéscsabait!Ott a főnök segítőkész!
Vagy majd küldi a maffiózó haverjait!
125ben ez van. nsr-t nem akartam többi meg annyira nem híres. ezek a 4t szörnyetegek meg nem is erősek, drágák is. aztán most egy darabig jó ez. utána meg egy barátomtól akarok venni valami fasza kis 600ast. épp múltkor mondta milyen jó kis R6-ost vett egy csajtól. most van neki egy martin dobos gsx-r1000 eladó, nem érdekel esetleg ?
Ha találtál valakit az órádra aki ért hozzá írd meg lécci! Nekem évjáratban ilyen, csak azt csinálja hogy menet közben fordulattól független össze-vissza mutat! És nem jeladó baj van!
Ameddig egyszer nem találkozunk, és szét nem veri a pofám
Ezt hányszor kapja még meg?
Ahhoz képest, hogy el akartad adni az R1-et most meg itt van mellé egy gixer is......... .........visszavitted a sörös üvegeket mi?
Pontosan! Elég volt yamahával egyszer csúszni...
Köszi!
Pedig ha valamivel lehet hát azzal igazán, de megértem nyilván akartál egy olyan mocit amivel feszegetheted a "határokat" és kevésbé zsebbenyúlós dolog ha előz a hátsó kerék
Sok sikert hozzá!
Igen. Muszáj, mert R1-el nem merek komolyat menni.... Majd talán most
Bövited a márkák számát a garázsodban Ez valami pálya bringa ugye?
Hát úgynézki....
Csak nem tán vettél egy GSX-R -t?
Még készülőfélben van hejjj
Jó helyen szívja a levegőt!
Elvágtátok a torkát
Hellomi! Jajj miazott? Kié?
YAMAHA YZF-R1 ELADÓ! 2004. 06. évjáratú - 20.000 valós km-el - 180 LE. A motor nagyon megkímélt - csak túrázásra használt - pályán sosem volt - gyári kormánystabilizátorral - akrapovic rendszerrel családi okok miatt SŰRGŐSEN ELADÓ!
megnézem:) de azért kössz a tippet! tehát ha valaki ért az órákhoz és hogy miért áll meg 3000 nélk a mutató demózáskor és lemegy aztán megint ugyanezt az mondja már meg légyszi:) köszöönöm:)
Hűha! Az baj!
Még jó hogy vállalt rá garit a szerelő!
Nem bántad meg, hogy elpártoltál a japán márkától?
Köszönöm, elolvastam!
De úgy gondolom,hogy befizetem a 20-ast ...
Szerintem nem lehet hibát törölni, mert nincs memoriája, igy nem is jegyez hibát! Mikor gyujtásra teszed alaphelyzetből indul, és végig futtat minden elektromos alkatrészt, a mutató ciklikus mozgása a hiba üzenet ami létező hibát jelent. Nagyon nem értek a hibaüzenetekhez, de volt egy Thunderacém és lehúztam az exup szervó csatlakozóját és az is ezt csinálta, visszadugtam, gyujtás le majd fel akkor már nem csinálta. Véletlen nem szálkás az Exup bowden és az miatt nem tud pozicióba állni a szervó? Ez csak tipp!
Írtam mailt
Azért köszönöm!