Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nahh hogy a Kawasakisokról nem is beszéljük azoknál még a kakaó is zöld
Helo Leslie!
Kösz szépen a segitséget a fékbetéttel kapcsolatban.Visszavittem és 5 perc alatt kiszedte azokat a kis fémlapokat és most már minden rendben.
Fájdalmas emberkék gyűlnek össze itt....
Ez engem nem fenyeget, ha akarok, csinálok magamnak öntapadó fóliából
Zebrának
Olyan felnicsíkot rendeltem,hogyha meglátjátok,...elélveztek!
60.000km
Semmi gáz a cuccot csak úgy írtam,hogy mégis írjak valamit.
Zebrának készülsz?
Semmi különös, sok a dolog.
Az R1 most esett át a vezérműlánc cserén (60.000 km ), ma kap új gumit, és hétvégére kész is lesz. Bár ahhoz még kell egy kicsit tréningeznem rajta
Ha megjött a csíkod, azonnal hívlak. Még kis türelmedet kérem
Navégre!
Mi van veled?
Várom a cuccot!
Persze ,.....a szuzisok tündérek!
Mer' mindíg az a hülye motorozás...
Ahogy láttam a képet a gépről.
Rendesen húzhattad a gázt és engetted a kuplungot.

Vagy nem?
Mert elég rendesen lerongyolódott az eleje,ahhoz képest,hogy mögüle indultál!
De azért sajnálom,hogy ez történt!
Én?ugyan én egy tündér vagyok!
K7 1000-es.
Sok beteges R1-es. (CBR-es)
hogy jön ide a "kár"mérete?
Neki nagy a kára?
Ismertem,de mit is szolhatott vona hozzá?! Gondolhatod, dijjazta!
Ezek után én is így fogok cselekedni, tanultam belőle!
Látod-látod
Én állandóan jót teszek Veled.
Te meg csak állandóan,kóstolgatsz,ha valami nyűgyöm van.
És a srác mit szólt hozzá?
Vagy ismered,haver?
Ilyen esetre mondta egy kollégám: ő addig nem is nézi ki tud-e kanyarodni, míg állnak előtte (addig csak az előtte állót figyeli). Én is hasonlóan csinálom azóta, mert volt, hogy simán kifértem volna az előttem levővel együtt, de mikor visszanéztem magam elé, azt láttam, áll.. satu, utas kézenállt, első kerék 10 cm-en belül a lökhárítótól.