Hát a feltételekkel csak pár gond van. Gyári szerelési könyv - nincs, hely - na az lenne, szabadidő - van, de másra sokkal jobban el tudom baszni, szerszámok - kb 2 csavarhúzóm van és már a plexi cseréhez is kölcsön kellett kérnem, a bukógombákat meg 2 hónapja nem tettem fel. És a legfontosabb hiányosság a szakértelem. Pár éve szétszedtem egy hajvágó gépet és azóta se raktam össze, hanem vettem másikat Ezt a motornál inkább nem játszanám meg. Szóval jobb ha szakember nyúl hozzá, akkor legalább lesz kit anyázni ha elcseszi
Nem sok olyan dolgot tudnak csinálni egy szervizben, amit a tulaj a gyári szerelési könyv, hely, szabadidő és szerszámok birtokában ne tudna megtenni. Ha a tulaj sajátmaga a sufnis szaki, a bizalommal nem lehet gond...
A szervizben nincs okod jobban megbízni, kivéve, ha tudod mit kell elvégezni az adott km-nél és látod, hogy precízen le is ellenőriznek/ápolnak mindent amit kell, ill. mindezekért akár írásban is felelősséget vállalnak.
Most ilyen akció van, márkafüggetlen, a múltkor a kawaZ-seknek jött össze az egyik nap csúnyán. Biztos így van az általunk nem látogatott topikokban is. (A pesszimistát mindig kevesebb rossz éri: számít a bajra ill. várja, minden helyzetben azt keresi.)
14E -ert megvalnek tole (/db)
anno egy darabig gondolkodtam, milyen szep lenne az egesz motor ebben a feherben (esetleg az alja grafitszurkeben)... de aztan mashogy alakultak/alakulnak a dolgok.
Hajnalban irány Brno.