Az ár megfelel,de én tartalékba akartam eltenni,és mivel drBig barátunk ilyen gumikat keresett sos-ben átengedem neki. Ha viszont ő nem tart rá igényt,akkor szivesen magamévá teszem a őket!
Nem ismerem, de nagyon figyelmetlenek az emberek a sok utfeltúrás miatt! Mai nap is tapasztaltam mennek az emberek össze vissza,főleg a várkeren!
Egyébként mi történt a sráccal?
utalom az idei nyarat.ez eleg
amugy en itt vagyok csak körülmenyes hozzaszolni dolgokhoz mert nem mindig enged a cegnel a gep.sopronban a vodafon csak igerget ,upc hez meg nem tudok menni,meg az asszony is a nyakamban van igaz azon tudok valtoztatni
Majd megnézem, mit teszek az ügy érdekében. A nem gyári idomokon (párat már lecseréltem; a gyáriakat szépen letisztítva félreteszem), plexin és rendszámtartón kívül mást nem látsz rajta.
Egész pontosan R1-buzira sikeredett.. Hiába, egy új motor nagy varázslatokra képes..
Jó akkor majd elkezdek angolozni!
Akkor írom,Neked is:szeretném már látni a Te gépedet is,mert képek nincsennek feltéve Róla.
Én meg annyira szeretem az R1-et(a másét is).
Had lássaam,hogy milyen okosságok vannak rajta,vizuálisan!
Mert az enyém még full alap,még a rendszámkonzolt sem tettem fel Brno miatt,majd ha hazajövünk.
De azért a máséban szivesen"gyönyörködöm!"
Ez most nagyon nyálas buzi szövegre sikeredett!
Megbántani? Ez a veszély nálam nem áll fenn, nincs senki felé megfelelési kényszerem, így az önértékelésem is másoktól független. Szeretnek is érte, főleg akik félreértenek.
Az angolt illetően nem tudod miről maradsz le.. Gyakorlatilag minden naprakész inforól: Ha nálunk a tízmillióból van 2 millió kreatív ember, ezek töredéke az (néhány tízezer?), aki közzé is teszi tudását. Ha ez a tudás külföldről ered, mire magyarul megjelenik évek telhetnek el.
"Mondanivaló lehetne, de ha csak az ilyen "nagy" nevek vésődtek be a tudatodba.. ;)
Angol tudás esetén javaslom az r1-forum.com olvasgatását."
Leslie! Nem-nem,ne érts félre,nem akarok megbántani senkit,sem téged sem mást!
Csak amikor Én reisztráltam tavaj szept.-okt. környékén akkor még Nekem nem volt meg a gép és ők osztották Nekem az észt.
Hogy mire figyeljek oda,pl.Zemát azért emlegetem annyira,mert Ő nagyon sok okosságot írt Nekem,fórumban,válasz jelleggel.
MilleRR is,meg Őt egyébként is ismerem személyesen is!
Csak ezért emlegetem őket ennyire!Én is tapasztalatlan vagyok,nagyon sok mindenben.
Pl.,a mostani írásodat olvasva,az eggyik fele érthető,a másik már nem,mindez azért van mert még Én is"zöldfülű"vagyok!
Az angoltudásom kissé akadozik,úgyhogy inkább hanyagolom az r1-forum.com olvasgatását.
Mondanivaló lehetne, de ha csak az ilyen "nagy" nevek vésődtek be a tudatodba.. ;)
Angol tudás esetén javaslom az r1-forum.com olvasgatását.
Ami engem illet, az '04-06 R1 újabb gyengeségét (nézőpont kérdése) sikerült felfedezni (a puha hátsó rugón kívül) a ZX-7R-hez képest (abba kéne ez a blokk/erő :) ): utasnak kifejezetten szar helye van (sámlin ülés lábakkal is a sámlin: bedöntve, gyorsítva, fékezve igen "stabil" póz; , mindez pusztán azért, mert negyed kg alut megspóroltak a lábtartók öntésénél (rövid, tehát túl magasan van). Leggyorsabb megoldásnak a két oldal felcserélése alkalmas, igaz, a kipufogók miatt valamennyi anyagot el kell távolítani.
A szervós pillangószelepek nélkül nagyon tetszik a gázreakció (persze 6-ban 1500-as fordulatnál nem érdemes csutkázni, mert a gépi vezérlés nem tud korrigálni a vezető ezen hibáján a másodlagos pillangók zárva tartásával), ez marad úgy ahogy van, az exuppal teszek egy próbát, milyen, ha nem állandóan nyitott.
Na ja...
Vannak időszakok amikor"mindenki"felszívódik!
Pl.:Zemával is mi a fene lehet?Több hónapja nem írt már ide,azt nem értem,hogy miért.
MilleRR-t és Dannyt tudom,hogy sokat dolgoznak és nincs idejük.
Meg még sokan mások. Mert a helyzet az,hogy nem 4-5 ember van ebben a topicban,sokan vagyunk,csak most egy idelye mindenki eltűnt.
Lépek Én is aludni.
Csá-csá
akárhogy számolom 35ezret számomra megér egy Yoshimura TRS!
Egyébként mi történt a sráccal?
londonbikers.com
amugy en itt vagyok csak körülmenyes hozzaszolni dolgokhoz mert nem mindig enged a cegnel a gep.sopronban a vodafon csak igerget ,upc hez meg nem tudok menni,meg az asszony is a nyakamban van igaz azon tudok valtoztatni
peti
tegnap a plazanal elcsaptak 1 szaranyas 600as rres sracot,nem ismered?
Egész pontosan R1-buzira sikeredett.. Hiába, egy új motor nagy varázslatokra képes..
Akkor írom,Neked is:szeretném már látni a Te gépedet is,mert képek nincsennek feltéve Róla.
Én meg annyira szeretem az R1-et(a másét is).
Had lássaam,hogy milyen okosságok vannak rajta,vizuálisan!
Mert az enyém még full alap,még a rendszámkonzolt sem tettem fel Brno miatt,majd ha hazajövünk.
De azért a máséban szivesen"gyönyörködöm!"
Ez most nagyon nyálas buzi szövegre sikeredett!
Az angolt illetően nem tudod miről maradsz le.. Gyakorlatilag minden naprakész inforól: Ha nálunk a tízmillióból van 2 millió kreatív ember, ezek töredéke az (néhány tízezer?), aki közzé is teszi tudását. Ha ez a tudás külföldről ered, mire magyarul megjelenik évek telhetnek el.
Angol tudás esetén javaslom az r1-forum.com olvasgatását."
Leslie! Nem-nem,ne érts félre,nem akarok megbántani senkit,sem téged sem mást!
Csak amikor Én reisztráltam tavaj szept.-okt. környékén akkor még Nekem nem volt meg a gép és ők osztották Nekem az észt.
Hogy mire figyeljek oda,pl.Zemát azért emlegetem annyira,mert Ő nagyon sok okosságot írt Nekem,fórumban,válasz jelleggel.
MilleRR is,meg Őt egyébként is ismerem személyesen is!
Csak ezért emlegetem őket ennyire!Én is tapasztalatlan vagyok,nagyon sok mindenben.
Pl.,a mostani írásodat olvasva,az eggyik fele érthető,a másik már nem,mindez azért van mert még Én is"zöldfülű"vagyok!
Az angoltudásom kissé akadozik,úgyhogy inkább hanyagolom az r1-forum.com olvasgatását.
Angol tudás esetén javaslom az r1-forum.com olvasgatását.
Ami engem illet, az '04-06 R1 újabb gyengeségét (nézőpont kérdése) sikerült felfedezni (a puha hátsó rugón kívül) a ZX-7R-hez képest (abba kéne ez a blokk/erő :) ): utasnak kifejezetten szar helye van (sámlin ülés lábakkal is a sámlin: bedöntve, gyorsítva, fékezve igen "stabil" póz; , mindez pusztán azért, mert negyed kg alut megspóroltak a lábtartók öntésénél (rövid, tehát túl magasan van). Leggyorsabb megoldásnak a két oldal felcserélése alkalmas, igaz, a kipufogók miatt valamennyi anyagot el kell távolítani.
A szervós pillangószelepek nélkül nagyon tetszik a gázreakció (persze 6-ban 1500-as fordulatnál nem érdemes csutkázni, mert a gépi vezérlés nem tud korrigálni a vezető ezen hibáján a másodlagos pillangók zárva tartásával), ez marad úgy ahogy van, az exuppal teszek egy próbát, milyen, ha nem állandóan nyitott.
Vannak időszakok amikor"mindenki"felszívódik!
Pl.:Zemával is mi a fene lehet?Több hónapja nem írt már ide,azt nem értem,hogy miért.
MilleRR-t és Dannyt tudom,hogy sokat dolgoznak és nincs idejük.
Meg még sokan mások. Mert a helyzet az,hogy nem 4-5 ember van ebben a topicban,sokan vagyunk,csak most egy idelye mindenki eltűnt.
Lépek Én is aludni.
Csá-csá
Megérkeztem Sopronba holnap motorozás, mindenki reszkessen!
Senkinek semmi mondanivalójja?