Az E jelű pályagumik (D209, SC, stb...) ugyanolyan jók utcára, mint az utcai sportgumik (M3, 2CT, Corsa, stb...) A különbség az h azok pályára is jók és ott nagyságrendekkel jobbak mint az utcaik. Ergo én utcára is azt vennék, a hátrányuk az h jobban kopnak.
Hmmm.... Hát azt még én sem döntöttem el teljesen.... Méretet ugye tudod. 2CT meg a supercorsa között vacillálok kb. Pályára még túlzottan nem járok, bár már tervezgetem. Szóval többnyire utcára kell.
Szia!
Miután leáll a motor, újra sem tudod indítani azonnal, vagy csak az alapjárat megy el?
Ha csak az alapjárat szűnik meg, akkor azt mondom TPS (Throttle Position Sensor/gázállás érzékelő sznzor) problémád van, ami a 2004 es modellek esetében visszahívásos, és garanciális cserés probléma volt.
Ha az egész megáll, és újra sem lehet indítani egy ideig, akkor benzinpumpára gyanakszom. Az tud ilyet csinálni, hogy leejti az üzemanyagot, és kell egy kis idő, mire megint "magára talál".
Sziasztok.
találkoztatok már olyan hibával,hogy menet közben megáll a motor?Mintha elvennéd a gyújtást.
2004-es R1 30000km.Kb fél óra után beindul.
Tapasztalata van valakinek?
definiáljuk az olcsó fogalmát, meg h milyen kell.
De biztos jó lehet ha 10,000-be kerül...
Vedd meg, papírnehezéknek minimum jó lesz.
ki mit tud a gépröl mert én csak ezzel az egyel találkoztam,elég vadálatnak néz ki.
Csináltam pár képet is :)
link
link
link
link
link
Miután leáll a motor, újra sem tudod indítani azonnal, vagy csak az alapjárat megy el?
Ha csak az alapjárat szűnik meg, akkor azt mondom TPS (Throttle Position Sensor/gázállás érzékelő sznzor) problémád van, ami a 2004 es modellek esetében visszahívásos, és garanciális cserés probléma volt.
Ha az egész megáll, és újra sem lehet indítani egy ideig, akkor benzinpumpára gyanakszom. Az tud ilyet csinálni, hogy leejti az üzemanyagot, és kell egy kis idő, mire megint "magára talál".
találkoztatok már olyan hibával,hogy menet közben megáll a motor?Mintha elvennéd a gyújtást.
2004-es R1 30000km.Kb fél óra után beindul.
Tapasztalata van valakinek?