Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így utólag:

06-20/915-85-29
Ez a számom,bár a Mátrázáshoz ez már késő
Szia Pohi!

Bocs,hogy csak most,...de most olvasom a tegnapi termést.
Valamiért tegnap nem töltötte be az oldalt,egyébként tegnap összefuthattunk volna.
Így most részemről,talán a hétvégén lessz jó.
A matrca téma most ott tart,hogy sehol.
Írtam egy mailt,egy srácnak,azt mondta,hogy meg tudja csilálni és majd kipostázza.
De Nekünk attól,ugyanúgy áll a"randi"
Tegnap egész délelőtt nem tudtam belépni a fórumba. B....A MEG!
Ezért az eggyik haverral ki is mentünk a Mátrába.
Most van a bicajomban 560km körül,de tegnap megfogadtam,hogy addig többet ki nem megyek amíg járatós.
Havernak,egy HONDA 600 CBR-RR van,Ő verette neki,Én meg csak komótosan,6000-ig
Majdnem többet eltelefonáltunk,mint amennyi üzemanyagot,elmotozoztonk
Ok.
THX
Általában a gumik forgásirányosak. ergo egy irányban teheted fel csak. Mivel az első gumik mintája asszimetrikus a hátsóéra, tehát a minta inverzben van rajta, így ha hátrarakod a minta ellenkező irányban lesz, mint ahogy lhátul lennie kellene. ERgo mondjuk a vizet nem a közepétől kifelé nyomja, hanem begyűjti pont a gumi alá pl. Ami fasza dolog. Emellett az első gumik terhelése sem ugyanaz mint egy hátsóé, mondjuk ez nálad nem hiszem h kijönne.
De a lényeg az h szerintem NE.
Tehát azt mondod,hogy hátra ne tegyek első gumiabroncsot?
Mi sem nézelődni megyünk fel.... Bár pár kép néha készül
A holnapit kihagyom, csomó program van itthon. De ellesztek ti kettesben...
De csinálhatunk majd vmi "gurulást".
Tavaly is szerveztünk R1 talit, olyan 6-7-en voltunk.
Bár én nem vagyok túrázos típus. Úgy is fogalmazhatok h kurvára utálok túrázni...
Ő lesz a csaj! Jöhetsz teis, ha gondolod.... ...mátrázni persze
Bazz itt van Pohi!
Lehet h ő állt kint a 2/A-n...
Na léptem...!
"2 r1 lapon jött ki a kanyarból"...páros motorozás
Én dolgozok holnap lehet találkozunk, de nem a Mátrában. Matrica?
Tessék!
Mondtam, h valamelyikőtök csaj...
telszám csere, randi, páros motorozás...
SC v 2CT? mindkettő jó választás, ha csak utcán mész akkor 2CT.
Én nagyobb részt pályán használom a motort, mint utcán, ezért kell nekem /55 v /60 hátsó.
Oksa, ha gondolod dobj számot...
Hát.... 2CT meg supercorsa között vacilláltam eddig, de én a gyári méretet teszem vissza.... Nekem akármilyen gumi van fent, elfogy 3-4000 alatt.
Jól van csáje!
Nyugodj meg!
Kérdezz, ha tudunk válaszolunk.
Örülj h BakondiG nincs itt, Ő jobban szívná a véred...
Jah, lehet h a supermoto-nak nem volt ilyen hangja, de nem is ment 300-at, meg nem volt 2,7 alatt 100-on és 200-ról sem indult meg úgy mintha picsánvágta volna egy ballisztikus rakéta...!
Jah és persze a full slick még jó választás.
Úgyse motorozok esőben, úh teljesen jó a slick.
Felmelegíteni fel tudom, nálam nem hiszem h visszahül...
Én SC2-es Supercorsára, vagy a 7433-as D209-re esküszöm. És persze nem 50-es, hanem 55-ös vagy 60-as (ahhoz áttételt is kell módosítani) hátsóban. Ezekkel volt tapasztalatom.
Utcai gumik közül egyedül a Pilot Power 2CT vált be, az ér vmit, az csak akkor ha nem pályázol, mert ott is tapad, de elmelegszik, aztán nem jön visszajelzés ha megcsúszik. A D209-ek centis csúszásait is meg lehet érezni.
És inkább medium, vagy mediumsoft-ot teszek hátra, mert leszarom, h elfogy 3000-4000 alatt, de addig tapad mint a picsa.
Jöttök holnap a Mátrába?

Ha úgy adódik,kinézek Én is!
NEM VAGYOK CSAAAAJ!

Csak az Én eredeti első szakmám autószerelő,és nagyjából vágom is a dolgokat,mőszakilag,csak egy autóhoz képest fura a hangja.Meg Nekem a supermotó-nak sem volt ilyen hangja
Igaz,ez más világ,....de jó világ

Lessz még sok hülye kérdésem,mert jobb félni,mint megilyedni
Bele kell tanulni műszakilag is hgy vágjam a dolgokat.
Ezért is lessz még sok hülye kérdésem.

Már egyre jobban kezdem megszokni a"kicsikét"
Holnap délután is a program a nyergben lessz
Ettől a gumitól én is hányok.... Remélem holnap végképp betesz neki a mátrázás, már 4000. km meglesz. Csak foggalmam nincs, h milyen gumit dobjak fel, ami tapad is rendesen.....
Mi is toltuk neki egész délután a 2/A-n, 2 R1-el.

Kiváncsi lettem volna arra a két motorosrendőr arcára akik éppen igazoltattak vmi szerencsétlen gs500 brigádot akik ha akarnak se tudnak gyorsan menni, majd meghallották a hangot és picit később észrevettek lapon 200 körül kijönni a kanyarból két R1-et, amik melléjük érve olyan 300 körül mentek el...

Klassz nap volt. És csak megerősített abban, h csak pályagumival szabad menni mindenhol annak aki azért veri is neki. Ez a Corsa is elmelegszik. Remélem gyorsan elkopik a faszba, aztán megy fel a 7433-as /55-ös D209.
Chriss!

Te csaj vagy? Chriss=Christine?
Ne agonizálj már ennyit!

A ciripelő hang a szelepfedél vékony mivolta miatt van. Terhelésnél is fog hallatszani, terhelés nélkül is, meg minden fordulaton, feljebb azért nem hallod, mert a szél, meg a kipuffogó elnyomja!
A súlycsökkentés eredményeként vékony szelepfedél van az R1-eken, amitől olyan hangja van a blokknak, mintha szelepeket kellene már állítani, vagy vmi gáz lenne. Sokkal hangosabban jár, mint a többi motor.
Ami engem is baromira idegesít, mert állok a lámpánál az 1 hónapos R1-el ami úgy jár mint egy traktor, és mellémáll a 10 éves MadMax Gsxr és nulla blokk hangja van. szar ügy, de ez van. nem lehet vele mit csinálni.
RN12 is csinálta az RN19 is, meg minden R1 amit eddig meghallgattam.

Mellesleg fogsz hallani még furább dolgokat is, ha elfelejted meg / után huzatni a csavarokat az 1000-es szervíznél!

Húzzad neki oszt jóvan'!

bye...