Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fön vagyok
oké
MSN?
mitől csalna?nem az első kerékből veszi a jelet?
örülök ,hogy kész a mocid,
hu nálam sok de ,nem itt beszéljük meg !
tudod nehogy megszóljanak
Megbokrosodik a paci!
Lényegesen jobb gyorsulás, emelkedő elsőkerék, alacsonyabb végsebesség, erősen csaló sebességkijelzés. Tömören ennyi
Szia!

Jaja, semmi különös. :) Végre kész a mocim.:)

Nálad?

Zsu
szió druszám! mizu rég dumcsiztunk már!
Általában ez a motorosokra igaz.
Valaki rakott már r1 04-06 ra előre kisebb fogaskereket ?
Mit tapasztalt ?
Aúúúú....

Köszönöm kielégítő válaszod!

ZEMA!RÁD MINDIG SZÁMÍTHATOK!

Bár azt hiszem,hogy a többiekre is.
Chriss!
Első bukogomba + bukogombás emelőszem volt 22.800 a dangerbe, és ha jól emlékszem van kékben is!
Nekem a bordóhoz frankón passzol a szine és felrakni is marha egyszerű!
ne allitsd ugy le h nem hutotte vissza magat 100 ala!
ha megallsz es jar a ventillator akkor felesleges jaratni mert sok ido mire visszahuti. de vissza KELL!
a megoldas: piros gombbal leallit, gyujtast rajtahagy. ilyenkor porog a ventillator, de a vizet nem forgatja a pumpa.
a hofok is noni fog. varsz fel percet, es beinditod. ilyenkor a ventill mellett a pumpa is ujra beindul es kb 5-10 mp alatt visszahuti 90re. ennyi. a titok abban van h az ujrainditaskor elkezdi cirkulaltatni a vizet.
ha 100on van es nem megy a ventill vard meg mig bekapcsol, onnan meg a fenti modszer jon.
es ugye mondanom se kell h jaro ventillatornal nem vesszuk le a gyujtast... ugyanis ha nem huti vissza magat, akkor szepen allo helyzetben fozi magat. majd elkezdi enni a vizet, majd hengerfejes lesz, jobb esetben csak a hutocsoveket es a tomiteseket nyomja szet. aztan jobb esetben idoben eszreveszed, rosszabb esetben rendelheted a hengerfejeket.
az r1 egyetlen gyenge pontja az alulmeretezett huto. varosban, dugoban egesz nap megy a ventillator es ontja a hot a blokk. megoldas: egy kapcsolora kell kotni a ventillatort h manualisan is be tudd kapcsolni. v nem kell varosban motorozni es mindig huzni kell neki, h menetszel hutse. meg kerekezni kell sokat, mert ugy a huto nagyobb feluletet eri a szel...
meg mindig nezegesd a kiegyenlito tartaly vizszintjet. nem elol, hanem hatul rugostag mogott. te meg foleg, mert rn12nek kisebb a hutoje mint a 19nek.
ennyi.
Én meg ezekkel!
Sztm tankolásonként!
Új!
Szalonmotor volt,2.4milla volt.
Még járatom.
De legalább addig is szokom Őt,bár nagyon kezelőbarát.

Két kérdésem van,igazából mindenkinek szól!
Hány KM-enént fújjam a láncot?
Most kb.330km van benne,de még nem fújtam rá.Bár még van is rajta anyag,figyelem folyamatosan.
Másik:
Most mikor letettem,100fokon állt a víz,de a ventillátor nem ment.
Nem gond?

A választ már csak holnap olvasom el,mert fel kell szaladnom Pestre.
jah
ezzel a kettővel ütöttem volna őket
vagyis nem valami erős
hát a sportkategoriás mezőny nem volt valami erős...
csak lejárt a feltöltési határidő
a motocrossos képemmel megynertem nyolna
van aki nikonnal is csinált
ha nem jó rá...nem nem jó ár...te jó ég
Szia Danny!Az új gépemen gyárilag ilyen rendszámtábla tartó lesz.azt tudom hogy r6r-hez kapni utángyártottat, de az jó lenne vajjon erre is? R6R válaszod előre is köszi, igazából még távoli ez a dolog (min nyár vége) de ha nem jó ár akkor már most elkezdek vmit tervezni rá
A kiállítás előtt pár héttel kezdődött a káosz, máig tart...
Azért kezdünk úrrá lenni a helyzeten, ma reggel befutott végre a 2008-as Puma kollekció is.
Új az R1 vagy használtan vetted?
Köszönöm!

Mindenképpen fogok rá venni bukógombát!
Csak most a ruhatárat is újítanom kell,mert az XT-vel mindent odaadtam.
Meg az a ruha,egyébként sem lett volna jó ehhez.
Úgyhogy most fel-kell állítanom egy sorrendet,mert mint tudjuk semmi sem olcsó.
Tankpad már megvan,...hála Nektek!

Egyik haver most adta es az R1-ét,Spyke ruha van neki(egyrészes )nem nagyon használta(úgy tudom)MilleRR ismeri is.Sőt lehet,hogy Te is,(Oláh Norbi,Lőrinci srác)
Lehet,hogy azt megnézem,bár inkább az új motyó felé hajlok és kétrészes.
De ha jó állapotban van és jó árat mond rá akkor lehet,hogy megveszem.

Egyébként,már jó régen írtál!
Sok a meló