Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eza haga gyerek ma is jot produkalt
Egész délután toltam Neki!
De jó volt!

Észrevétel:

Terhelés nélkül nem.
De,ha elindulok vele,kis fodulaton,kb 2-5000 környékén hallok egy ciripelő hangot,a hűtő környékéről.
Mintha valami lemez hang lenne,....talán,nem tudom.

Esetleg valaki tud mondani valamit róla?-ötlet-tipp?

Egyébként iszonyatosan SZERELMES VAGYOK
lenne két reg.-em kva jól ellennék
bizony nekem tüzér az etalon .
A 04 es áttétele gyári 16/45 = 2,81 ha 15re cseréled akkor 15/45=3 az kb 6,5% különbség az 300nál 20km/h csalás
Plussz az alap csalás.
Mondjuk mit számít 270 vagy 300? Bevadul rendesen.
elbeszélgetsz te magaddal...
Bocsi, nem tudtam, hogy a TZR az etalon!
Ami azon úgy van, az miért nincs a többi motorosn is úgy...
nem mértem de kb 5-max 10km/h szerintem mindeggy hogy 299 vagy 285
ellenséges vagyok na csak sikerült leírni
.lehet kicsit ellenséges vagy? de te is
tapsikoljál, ügyes vagy
A TZR az első kerékről veszi ezért lepett meg.
Mennyit csökken a végsebesség ?

Sokat megyek a routh66 on 299 es tempóval
Szia bt. Han eggyel kissebbet teszel előre kicsivel kevesebb lessza végsebesség ami szerintem lényegtelen viszont ami pozitiv jobblessz a gyorsulása és ami a lényeg alacsonyabb fordulatról lehet felvenni kerekezninekem mindig eggyel kissebb van fenn a mocin ha jobb gyorsulást szeretnél és több nyomatékot alacsony fordulaton ez a legolcóbb tuning.
Z3,
ne égess ilyen kérdésekkel...!
Főtengely fordulatból és sebességfokozatokból számolja.
Mint már kb. 10 éve...
Nézzétek meg! akit érdekel egy eladó gatyesz!

http://motorcucc.extra.hu
főtengely, váltó aztán számol a kisokos(gondolom én... )
a főtengelyről jön a jel asszem.
bezzeg tüzérke...nahát hova fajul a világ .
Nem, nem az első kerékről! Megemelt hátsókerékkel az órából kicsalod a 299cet annélkül hogy az első kerék mozdulna
OKSZI
fodraszzsuzsa@gmail.com
akkor már csak egy címet dobj :)