Terhelés nélkül nem.
De,ha elindulok vele,kis fodulaton,kb 2-5000 környékén hallok egy ciripelő hangot,a hűtő környékéről.
Mintha valami lemez hang lenne,....talán,nem tudom.
Esetleg valaki tud mondani valamit róla?-ötlet-tipp?
A 04 es áttétele gyári 16/45 = 2,81 ha 15re cseréled akkor 15/45=3 az kb 6,5% különbség az 300nál 20km/h csalás
Plussz az alap csalás.
Mondjuk mit számít 270 vagy 300? Bevadul rendesen.
Szia bt. Han eggyel kissebbet teszel előre kicsivel kevesebb lessza végsebesség ami szerintem lényegtelen viszont ami pozitiv jobblessz a gyorsulása és ami a lényeg alacsonyabb fordulatról lehet felvenni kerekezninekem mindig eggyel kissebb van fenn a mocin ha jobb gyorsulást szeretnél és több nyomatékot alacsony fordulaton ez a legolcóbb tuning.
De jó volt!
Észrevétel:
Terhelés nélkül nem.
De,ha elindulok vele,kis fodulaton,kb 2-5000 környékén hallok egy ciripelő hangot,a hűtő környékéről.
Mintha valami lemez hang lenne,....talán,nem tudom.
Esetleg valaki tud mondani valamit róla?-ötlet-tipp?
Egyébként iszonyatosan SZERELMES VAGYOK
Plussz az alap csalás.
Mondjuk mit számít 270 vagy 300? Bevadul rendesen.
Ami azon úgy van, az miért nincs a többi motorosn is úgy...
Sokat megyek a routh66 on 299 es tempóval
ne égess ilyen kérdésekkel...!
Főtengely fordulatból és sebességfokozatokból számolja.
Mint már kb. 10 éve...
http://motorcucc.extra.hu
fodraszzsuzsa@gmail.com