ez így van. vagyis eddig így volt.
de a pályán több adrenalint kapok, míg lepencén vha.
meg jövő héttől vége az utcai őrületnek, mert felkerülnek a slick-ek, azzal meg nem az igazi dzsuvás úton.
mondjuk én nagyon sokat "köszönhetek" lepencének, sok-sok év alatt sok tapasztalatot adott.
jah milyen szar volt amikor az az olajfolt ott termedt az egyik kanyarban dingo meg attila megnézték a szalogkorlátott közelebbről nekem meg mákom volt ,meg egyenesen átmentem rajta és utána döntés lepencén aztse tudom mikor voltam utoljára
ez egyértelmű.
csak ott basszátok neki ahol ismeritek az utat. és menjetek egy kört oda vissza mielőtt belemelegednétek és felpörögnétek, hogy lássátok esetleg van e vmi szar az úton.
hát a pálya a jövő. Én az almúlt 1 hónapban szinte nem motoroztam utcán, csak amíg a pályára kiértem, mert nincs még utánfutóm. Mondjuk tegnapelőtt, meg ma voltam lepencén, de már az az érzés se a régi...
meg nem lehet menni, mert mindenhol van vmi szar az úton. Pont mondtam is a többieknek, hogy néha elgondolkodok miért is megyek 200-220-al az erdőben...
ismeretlen uton nem meek ugy a kanyarokba mint ismert helyeken
koszi mester az elobb leirtakat :)
sajnos felenk egy palya van talan meg nem lattam de nincs meg kivel elmenni jovore lesz belole csak valami sztem ...
de a jó kanyarodás lényege:
kint-bent-kint.
kihúzódni a kanyar ívének ellentétes szélére, a kanyar bejáratáig rövid féktáv, testsúly az ív felé kirakva, egyik oldala a seggednek az ülésen, a csizma a lábtartókar legszélén spiccelve (a a gombon - így nagyobb az erőkar) és nyomva a lábtartót a kanyar felé, kanyar közepén a kanyar belső ívének érintése, mindig a kanyar legtávolabbi pontját nézd, a közepétől - még lapon - kigyorsítás és vissza a szélére, mindezt egyíven, nem rángatva a gázt és NEM BELEFÉKEZNI HANEM DÖNTENI ha esetleg beszűkül, vagy gáz van.
ááááh, nem vagyok én tanár, meg versenyző, meg oktató, meg motorzseni, meg semmi.
sok-sok km., sok-sok gyakorlás aztán minden jön magától. érdemes kimenni pályanapokra mert ott nagyon sokat fejlődsz. kakucs vagy mi a picsa, meg a többi go kart pálya ahol mehetnek az 50-esek is.
hat hatso egykerek az nem non megy mert vissza esik az eleje ... nem birja fent tartani :)
zema mondhatnal meg a motorozasrol par erdekes dolgot ha mar belelendultel :) kanyar bevetel, doles vagy mittomen :P
de a pályán több adrenalint kapok, míg lepencén vha.
meg jövő héttől vége az utcai őrületnek, mert felkerülnek a slick-ek, azzal meg nem az igazi dzsuvás úton.
mondjuk én nagyon sokat "köszönhetek" lepencének, sok-sok év alatt sok tapasztalatot adott.
csak ott basszátok neki ahol ismeritek az utat. és menjetek egy kört oda vissza mielőtt belemelegednétek és felpörögnétek, hogy lássátok esetleg van e vmi szar az úton.
meg nem lehet menni, mert mindenhol van vmi szar az úton. Pont mondtam is a többieknek, hogy néha elgondolkodok miért is megyek 200-220-al az erdőben...
koszi mester az elobb leirtakat :)
sajnos felenk egy palya van talan meg nem lattam de nincs meg kivel elmenni jovore lesz belole csak valami sztem ...
kint-bent-kint.
kihúzódni a kanyar ívének ellentétes szélére, a kanyar bejáratáig rövid féktáv, testsúly az ív felé kirakva, egyik oldala a seggednek az ülésen, a csizma a lábtartókar legszélén spiccelve (a a gombon - így nagyobb az erőkar) és nyomva a lábtartót a kanyar felé, kanyar közepén a kanyar belső ívének érintése, mindig a kanyar legtávolabbi pontját nézd, a közepétől - még lapon - kigyorsítás és vissza a szélére, mindezt egyíven, nem rángatva a gázt és NEM BELEFÉKEZNI HANEM DÖNTENI ha esetleg beszűkül, vagy gáz van.
sok-sok km., sok-sok gyakorlás aztán minden jön magától. érdemes kimenni pályanapokra mert ott nagyon sokat fejlődsz. kakucs vagy mi a picsa, meg a többi go kart pálya ahol mehetnek az 50-esek is.
zema mondhatnal meg a motorozasrol par erdekes dolgot ha mar belelendultel :) kanyar bevetel, doles vagy mittomen :P
thx.