Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg először próbáljátok lejtőn lefelé. könnyebben jön fel és megszokjátok az érzést. fokozatosság ez a lényeg, mint a hátsókerekezésnél.
nah épp ezen törtem a kobakom
én 50-ről kezdtem gyakorolni. aztán 20-asával emeltem a sebességet. Először az volt a lényeg, h a lassulás végén felhúzzam a seggét. abból lehet továbbmenni az elsőkeréken gurulásra, ami a lényege. Most olyan 100-120-ról húzok bele, akkor van lendület h guruljon pár autónyit. persze mínél magasabban van annál tovább gurul és annál szebb. Csak mindig elmegy vmelyik irányba.
Nekem is volt balesetem az volt a szerencsém hogy keményen belenyultam a fékbe!
Ha nem nyúlok bele és csúszok el akkor úgy beleállok a swift seggébe mint a szeg!
unokatesom is emiatt borult fel ! aszitte atmeek a sargan de mondom megvarom inkabb fek, o meg huzta neki es utanna fek, melettem allt meg csak az a baj ugy hogy a motor alatt fekudt ... amugy meg nekem csuszik a gumi kozuton ... nezd meg a kepemen ott mas fele az ut es ott megy de kozuton kurvara csuszik ...
fuck...
dobd már át mailben lszi. az iwiwes mail címre. nagy felbontásban. thx!
jolvan , egyébként 2nappa ezelött majdnem bele stopiztam egy autoba 150el
Csak ez az egy van! :(
gondolj arra, hogy ha baleset vagy vészhelyzetben leszel akkor mi lesz.
lehet h belemarsz a fékbe, megcsúszik, elesel. vagy feljön és átesel. míg ha gyakorolnád lenne esélyed h kikerüld...
meg ne álszentkeskedjünk, fasza érzés így begurulni a lámpához, főleg ha buszmegálló, diszkó, stb... van a közelben...!
probald meg a stppit elsonek olyan 30cal :) ugy is kijon a hatulja de tuti nem lesz belole bukfenc :)
jah, vasárnap.
sztem jó lett! ha van még akkor átdobhatnád msn-en, nagyobb verzióban! Meg ezt is!
Annyira nem jó sztm!
A technika utamba állt!
A multkori amikor nem engedtek a pálya közelébe!
mennyémááá, ez Zsolti meg én! mikor fotóztad?
kurva jó! van még?
az a baj hogy nem merem kirpóbálni, mert ha betakarok akkor gyűjthetek a javításra
naggyon tudsz ember! hátrafelé egykerék! ez igen!

na jójét.
be kell melegíteni a gumit előtte. Emellett ha úgy húzol rá, hogy csak éppen, pont akkor fog megcsúszni. Határozottan kell rámarni, aztán ha megcsúszik elengeded. Nekem sokszor volt olyan, hogy megcsúszott, aztán megtapadt és szépen feljött a segge.
tavaly supermoto-val alkottam.
ja amugy mondtak a szervizbe a fekbetetem nemsoakra cserelni kell 7000 nel mondtak, most 10000 van benne
puhul a fék?
nem poros helyen is csuszik de nemtom miert ... meg ha nyomok 5 stoppit utanna mar nem megy az olyan uton se ahol amugy menne mert csuszik ... nemtom miert
próbáltam,csuszott de a közút poros...
akkor probald meg kozuton a stoppit es majd meglatod ...
Pirelli Sport Demon?csúszik?ekkora badarságot még soha nem hallottam