Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt találtam ki - mivel úgyis benne vagy a postázásban - hogy dobsz még 1 DVD-t, ami onnan van hogy Zzzzz, Zema powaaa egész odáig amíg a kerekezéseknek vége és bemegyünk a boxba! Zene nélkül!
Nah mit szólsz ehhez? Karácsony van? Persze nem leszek hálátlan...van még ahonnan ez jött...!
1:00:46 a teljes dvd hossza, és a mansell előtti egyenesben ér véget...
nincsenek rajta a kerók...!
Direkt levágtad mi, hogy ne tudjak élvezkedni!
Szia balage. Én is a gumit nézem egyből mikor megállok mert ha kivan szakadva akkor teherbe is eshet az éppen aktuális versenyző csaj.
Köszi Zema. A következő felvétel jobb lessz kicsit magasabbra állítom a látószöget hogy kanyarban is jól látszódjon az előttem haladó. A kerekezés rajta kell legyen én láttam a végén.A zene meg vegyes egyébként R&B-t szeretek.
Asszem 1:52,8 körül ment Meklau a Huringen..
Zema!

Én tekergettem elég sokat a futóművemet. Egyszer Danny küldött egy infót a guminyomásokról, mert ugye én nagyobb nyomással mentem mint ti (életveszélyesen sokkal). A leírásban volt egy futóműbeállítás a ti típusú R1-etekre. Gondoltam kipróbálom milyen az én R1-emen működik e, mi jön ki belőlle. A mostani legutolsó ringeken ezzel a beállítással mentem és ez a gumiszakadozás dolog nekem teljesen megszűnt....csodálkoztam is rajta. Szóval ha esetleg érdekel:

Első futómű: nyomófokozat alul 7 kattintásra nyitva, a húzó fokozat 14-re nyitva.
Hátsó futómű: húzófokozatnak lassú csillapítása 3,5 fordulatra kicsavarva, a gyors 9 kattintásnyira, a nyomófokozat alul 7-re kinyitva. Guminyomás elől 2,1 hátul 1,9 bar

Mondjuk a guminyomás nekem nem jött be annyira ezért elől 2,3 hátul 2,4-el mentem.......persze ha járnék még ringre biztos variálnék ezzel is, mert csak így lehet tökéletesíteni a dolgot...

A gumim Metzeler Sportec M1, tehát nem éppen pályagumi, de szépen kopott ez a lényeg, volt ahol szépen meghullámosodott, de nem szakadozott, a korábbi ringekkel ellentétben.
1:55 a pályarekord a hringen?vagy hol lehet ezt megnézni?
Sajns dunlopot nem vagom. En racetec/supercorsa megyek az relativ egyszeru, keves a keverek, meg kezdem lassan-lassan kiismerni. Ezugyben keresd meg Brian-t, talan o tud segiteni hogy ne tepd a dunlopokat.

Guminyomasrol meg annyit az elterjedt hidegen 1.9/2.1 altalanossagban veve nem jo. Mindenfele guminak mas az idealis. 2-3 tized ide-oda es a gumi nem melegszik be, vagy tulmelegszik kicsit es sokkal jobban fog kopni. A gumi akkor fogja sokaig birni, ha jo a futomu, jol vezetsz, jo a guminyomas (ehhez pontos nyomasmero kell ezzel is szoptam mar 2 tizedet csalt majdnem), es gumimelegitot hasznalsz.

Mondjuk az is igaz ha 1:55eket tudsz mar menni, akkor ha minden jol be van love, akor is bazi gyorsna fog kopni a gumi :) De ez a veszely minket turazokat egy ideig nem fenyeget :)
valszeg több dolog keveredéséből adódik össze ez.
már kurvára nem poén (az első kettőnél még tényleg az volt), h dobálom ki a hátsókat, mivel ez is új volt és nem ócó...
főleg akkor nem röhögök mikor megint új kell, mint most...
a keverék is lehet h gáz, ez a 7433-as a mediumsoft. Eddig hőség volt, az is betett neki, mától jön a szar idő megnézem úgy milyen lesz a köv. pályanapon ha nincs ezer fok, mert van még egy 7433-asom. Ha kikészül az is, akkor eggyel keményebbet veszek, vagy kipróbálom a supercorsát.
guminyomás E2,1-H1,9, futómű: szériabeállítás - kivéve, h a hátulja kettővel keményebbre van tekerve. a kigyorsítás is lehet gond, mert bár a kanyar közepétől gyorsítok, de igazán akkor tekerem rá, mikor már nem lapon van.
a 600-as remélem nem fogja így enni...
Aztán könny szökik a szemedbe amikor látod, hogy olyan mint ha ráspollyal estek volna neki igaz?!
Eloszori is valszeg nem az igazi a gazkezelesed. Egeszen laprol gyorsits, finom atmenettel. De lehet hogy egyszeruen csak szetolvasztod a gumit, mert nem jo keverekkel mentel (tul puha), vagy alacsony a guminyomasod (jobban melegszik a gumi), vagy a futomu nem jo es tulterheli a gumit a palya egyes reszein. De a legvaloszinubb hogy az emlitett dologokat kombinalva hoztad ossze ezt. :)

Szoval ha nem jo a gumikep akkot valami gond van. Teljesen elpokott hatso is szep kell hogy legyen a gumi teljes feluleten. Ekor jo a motor (geometria, futomu) es ekkor vezetsz jol. Szerintem.

De az is lehet hogy mar ugy vetted a gumit (ha hasznalt volt), hogy oldalt meg volt tepve es az ritkan szokott kisimulni, inkabb tovabb romlik, ha nem tudod mit hova allitsd. A ronda gumikep visszavezetheto rossz rugora (nem jo a rugo-ero es/vagy a SAG nincs jol beallitva), rossz csillapitasok beallitasara, rossz guminyomasra, es vezetoi hibara. Es ezek kombinacioira :)

Nehez eset ez. Most meg poen hogy igy szetcsesztel egy gumit, de amikor a kurva draga gumikat sorra b*szod szet es 200 kor helyett csak 100at tudsz kihozni belole, akkor utalni fogod, es akkor leszel boldog ha mikor lejossz a palyarol olyan sima a gumi mint a baba segge. En mindig egybol a gumit nezem amikor megallok :)
Halandzsát értsd: ízlések és pofonok. Ami egy rutinos havernak lassú, lehet, hogy a másiknak sok. Ezt nyilván nem az ezres gépekre értem, mert azokra nemigen aggatható a lassú jelző. A cimborákról egy valamilyen jegyzett ringen futott köridő többet fog elárulni motorozásilag, mivel ott mérhető a tudás.
Próbáld ki magad te is a ringen és rájössz, mennyit AD az élvezethez az egyenletes telj.leadásra hangolt porlasztó vagy elektronika. Az általad némileg leszólt versenymotorok pedig végképp nem vesznek el az élvezetből, ami a győzelmet jelenti, nem azt, hogy a motoron maradásáért ill. gumival lefelé állapot fenntartásáért -látványosan ugyan, de- küzd a versenyző, miközben egy 10 LE hátrányban levő géppel fossá gyalázza az ellenfele kigyorsításonként, mert saját motorja ki-kirúg hátul és rongyolja a gumit + berázza az elejét és képtelen az útra tenni az erőt..
Utcán már nem motorozok, csak pályán. (Sok hülye autós-csatt...)
Ez esetben RIJEKA Pártolói verseny. A videok között megtalálható. (Feltöltő: Gyurkesz)
esetben.
nem egy barátom járt így, hogy megszűnt a tapadás, mert a 150 LE keréken elcsvarja a hátulját kigyorsításkor. aztán ösztönös reflex, hogy az ember elveszi a gázt, hirtelen megtapad, felegyenesedik, aztán már repülsz is mint a katapult. jobb esetben pályán a bukótérbe/sóderágyba, rosszabb esetbe a szembejövő sárga busz alá...
Igazat beszélsz Zema!
Ez teljesen úgy van, ahogy leírtad. Sajnos sokan könnyelműen vesznek 1000- es gépet. (Beszélek Én! Bár már teljesen ki tudom motorozni a 120-Le-s gépeket, próbálok feljebb lépni. Sajna én is beleestem abba a csapdába, hogy nem tiszteltem eléggé a 150-Le-t, és kigyorsításnál ki is tört a hátulja és ledobott a vas. Pedig nem most kezdtem, és jó pár ezer km-t pályáztam eddig és remélem még fogok is.)
láttatok már ilyet?
a gumi jobb és bal oldala kuka a ringtől - nem ez a lényeg - hanem, hogy a jobb oldalon egy teljesen szabályos egyenes árok keletkezett benne a kigyorsítások miatt.
az első tíz alkalommal még igen.
most már szinte várják...
hozzászoktak...
arra gondoltam nem néztek rád furán hogy mégis mi a " csinálsz?
ha a leintéskor a célegyenesre ráfordító jobbos előttire gondolsz, ahol kiintik a box felé az embereket az megvan! ha nem az akkor küldd!
köszi!
nekem van rólad egy kerekezős vidim motogp46 küldte át ha kell átküldöm
jippiéééááááóóó!
megjött!
hálás köszönet!
majd összeadom a bélyegek árát, meg a profi borítékot, meg a dvd árát + egy kis munkaköltséget és ... levonom a díjból amit fizetsz nekem, hogy mutattam a helyes íveket...!

De tényleg nagyon köszi, nagyon jó lett, jó a minőség meg minden. Néha a zene választás megdöbbentett, de összességében profi...
csak azt sajnálom, h pont a kerekezések maradtak le!
Zoli!nem azért írom hogy kioktassal kmerthát télleg pont én itt a sok ember közt akiknek 200paci körül mozog a 180kilós motorjuk szal..dehát azért gondoltam írok remélem nem haragudtok meg érte én is mentem jópár 125ösössel (ofkorsz 2t-kkel) (jó jó tudom miaz de nekem 50esután az húúúúúú volt ) és hát ettőlfüggetlenül rohadtúl nemtudnám kimotorozni szal nem tudom érted-e mit szeretnék ezzel mondani