Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mellesleg amit kinéztél magadnak a 04-05-ös 10-es, meg a K5-K6 Gixxer a két legkeményebb és leginkább nem kezesbárány motor...
Szia,
én sem vitatkozok, de óva intelek attól, hogy 600-asnál nagyobb NAKED motort vegyél elsőre. A sportmotor nem ideális választás megtanulni motorozni - erre találták ki a naked mindeneseket. Tudom-tudom, mindenki már nagyon tud és nem fogja húzni a gázt, meg ő nem ghost rider, meg meg tudja állni.
Hát nem fogod tudni, mert nem azért akar venni az ember erős motort, hogy 70-el menjen a kocsik után. És nem a 300-ról van szó, akinek az a fontos az nem igazi motoros. Nekem nem ad élményt az, hogy egyenesben megyek 300-al, mert halálra unom magam. A motorozás esszenciája a kanyar, oda pedig első motornak sok lesz a 900, vagy az 1000. Én 20 éve motorozom, az első 10-ben felejtős motorokkal, a második 10 szólt/szól a jó motorokról. És most van az első 1000-esem, mert most éreztem eljönni annak az idejét, hogy agyilag és tudásilag és kész vagyok rá. Viszont jövőre az 1000-es mellett mégis 600-assal fogok pályázni. Ha megnézed a képeimet sztem láthatod, hogy nem a levegőbe beszélek, nem hallomásból tudom, hogy milyen egy ezres, meg nem újságokból tanultam meg motorozni. De nagyon kevés ember van jelenleg aki ki tud motorozni egy ezres sportmotort - én nem vagyok köztük. És itt arról van szó, hogy ha csak 150-el mész, de beszűkül egy kanyar akkor mit csinálsz. belefékezel? akkor meghalsz, mint a mecseki srác. Ez nem játék, meg kell tanulni, a féktávokat, hogy ne fosd össze magad, mikor emeli az elejét ha nyelezed, meg kell tanulni a kanyarok érintési pontjait, a helyes testtartást, a kigyorsítást, bekormányzást, az ellenkormányzást, a csúszáshatárokat, stb... Egy ezres motornál nem tudod lapon rángatni a gázt, mert pofára esel és átdob, nem tudod rajta megtanulni az alapokat, mert bünteti a hibákat. Míg egy 600-asnak rá lehet nyitni a tüzet a kigyorsításnál, egy ezres hanyattvág. És ha ezt nem tudod, hanem ott kipróbálod jó esélyed van arra, hogy nem éled meg a jövő nyarat. A ringen is igazából 600-assal lehet megtanulni motorozni, nem véletlenül 600-asokkal mennek a legjobbat és azok is tartják a pályarekordot. Mellesleg írod h 900-assal mentél, 1000-essel még nem sokat. Akár hiszed akár nem egy 06-07-es 1000-es úgy elpicsázza a zx9-et, vagy a cbr900-at (900/929/954) mint a szart, teljesen más élmény, teljesen más erő és motorkarakterisztika. És jelenleg semmilyen elektronika nem vesz el élményt. 1,2-ben gázra jön kerékre, keresztben csúszik a segge, ha kanyarban nyelezed, ha nincs jó kormányteló rázza mindegyik a fejét, csúszókuplung ide, vagy oda, mindegyik csúnya nagy 8-asokat rajzol, ha úgy lövöd vissza a sebességeket, hogy mindig a tiltáshatár közelében van a fordulatszám. Nuku kipörgésgátló, ezért 100 méteren keresztül húzza a csíkot, ha keményet gyorsítasz. nem értem milyen elektronikáról beszélsz, ami elveszi az élményt, vagy csak az enyémben nincs ez benne? Iszonyat gyorsulás és még durvább fékhatás érhetőek el velük, de nem hiszem, h egy kezdőnek, mert a frászt hozná rád.
Ennyi a véleményem, én 600 as motort javaslok kezdeni. fazer6, hornet, Z750, gsr600, meg ezek. Persze mindenki azt vesz amit akar, de remélem öcsém nem ott fog labdázni, ahol a kezdők nyelezik a zx10-eket.
Bye,
Z.
Hááát barátom Zemának igaza van. Nem sokat mehettél 1000-es géppel.... Vagy nem tudod melyik a gázkar.... Ha egyszer lesz egy fetrenberger (ne legyen) akkor más lesz a véleményed róluk. Ja magamról ha már így beleugatok: csak pályázok, talán annyira nem is megyek szarul...
Leslie:
jó ebben is igazad van. De nekem nem halandzsa amit a barátaim mondanak! Nem trikóban, a diszkó v a strand előtt motorozó gyerekek
hát igen mióta kicsit jobban érdekel az F1 azóta rájöttem hogy tán nem is kellett volna és akkor jobban csodálnám a pilótákat jah ésmost nem fikázás vagy valami télleg nagyon tisztelem az f1es pilótákat csak úgy megjegyzem a sok gyökér korlátozásmeg minden... .ez rohadtúl nagy off.bocs csakúgy kikivánkozott
Azt javaslom, hogy a véleményalkotást tedd félre míg nem a saját tapasztalataidon nyugszik. A többi halandzsa - számodra: (...)-ni sem lehet hallomás útján.
Zema:
lehet kicsit túloztam, de akkor is ez az igazság -szerintem. Nem szeretném ha olyan lenne az utcai ezres gép is mint a MotoGP -s motorok, digitális minden rajta, ne vegye el az elektronika az élményt . A MotoGP is érdekesebb lenne és a formai1 is! megmondom őszintén 1000es géppel még nem sokat mentem, de 900al már igen. És több eszem van attól, h 1hónapos jogsival a 750es gixerrel a mecsekben kamerával ghostridert utánozzam... Sajnos sok balesetben meg nem a motoros a vétkes, de ezt hagyjuk. És nem vitatkozni akarok veled, csak beszélgetünk, és érdekel a véleményed
üdv
Hali Zema. Hétfőn feladtam a DVD-t ma legkésöbb holnap megkell kapnod.Egybe van az első háromszor 20perc kb 50percnél keringőzünk eggyütt .Remélem nézhető még kicit amatőr vagyok a vágásban. Ha megérkezett dobj egy ok-t
Zema, msn? Vadászok rád, akartam valamit kérdezni...
Tomcaaaaaaat!
Nem jöna posta...!
hülye biztosak?
nem emeli az elejét?
mindenki tud menni 300-al?

Hát öregem, te nem nagyon motoroztál még ilyen motorokkal úgy látom. Inkább először egy Er5-öt vegyél, nehogy a tv-ben lássunk viszont...
Még 10es-el nem mentem, bár talán nem soká összejön. Egy jó barátom a Kawasakinál dolgozik Mo.-n, Ő elég jól ismeri a gépet, 20éve motorozik, 3éve ZX-10el, az idei nem olyan durva-bár azse kislányoknak való, de a 2004-05 ös az kegyetlen durva, azt mondja Ő is. Nemtudom, nekem nagyon bejön, kinézetre is, meg amit hallotam róla úgy is. Aztána vélemény lehet változik a tapasztalattal, vagy ahogy idősebb leszek... ezt még nem tudom megmondani előre Mintahogy aztse mondom h Yamahám nem lesz, mert az R1 is nagyon bejön, a tied is, meg az idei is, a honda 1000RR nem anyira, talán még a gixer, de max 2005ig. Az a baj, az új motorokkal h anyi elektronika van bennük, hogy hülye biztosak, az idei gixxerel az is tud menni 300al aki életében elősször ül motoron, nem emeli az elejét stb..stb.. nekem az élmény kell, h Én irányítsam a dögöt! Nekem ez a véleméyem a sportmotorokról, abban igazad van h utcán is jól kéne h menjen. Mert legtöbbet ott használom/használjuk, biztos szükség van/lesz kompromisszumokra! aztán majd látom mit hoz a jövő!
Egyik nagyon jól motorozó barátomnak volt ZX-10R-je kb. fél évig, de rájött, hogy nem tud vele elég gyors lenni, mivel óriási erő van a gépben. Állandóan emelgette az orrát ...most egy gixer750 tulajdonosa és azzal meg van elégedve. Ha csak a szépsége miatt akarod a kawát akkor rendben, de ha jót akarsz motorozni utcán, akkor nem biztos hogy tökéletes választás.
Te tudod....ha nem kell a hangvilla......akkor légy üdvözölve a csirkeszárnyasok világában
akrajoska:
köszi a kimerítő választ! Lehet h még lenne 1-2kérdésem, azt majd a cbr topicba írom, majd légyszi olvass már bele. üdvözlet
pohi:
már régóta olvasom a fórumot, tudom h eladó a géped, de azért köszi 2okból nem érdeklődök iránta, 1: CBR900RR-t v 929RR-t olcsóbban lehet venni, még csak 1,5hónapja dolgozok úgyhogy most ez is szempont. 2: első nagy gépnek szerintem tökéletes a fent említett 2gép, LE is kevesebb van benne, és pár év(4-6) múlva ZX-10R -t szeretnék 1000es gépnek.
majors:
nem akartam itt rontani a levegőt sokáig Csak örültem h valakinek volt ilyen gépe, topicot meg erről nem találtam... lehet csinálni kéne?!
M.Zoli!
Próbáld meg itt vagy itt.
Ezt az oldalt hagyd meg a hangvillásoknak.
Vegyél R1 -et
Bazzeg én meg elinte nyomtam mint az ökör mert hát az milyen menő már ha kopott, és kb 3 pályanap után kilukadt oszt úgy megtapadt nekem is, hogy azt hittem átugrom a tankot
Szia Zoli!
Szerintem a kis cibri nagyon jó kis gép. Olyan Honda de jó értelemben, rosszat nem tudok róla mondani. A féke talán még a mostani eriggyemnél is jobb volt tök szérián, alulról jobban húzott, és akkora hely volt a hátsó ülés alatt hogy egy hétre bepakoltam Horvátországba (papucs, beachset fogkefe; r1:nuku-nöpá-nyet). Volt egy összehasonlító teszt a superbikeban (amit megnyert régebbisuzuki750-ducati-kawasaki-nemtudommármi ellen) már amikor kijött az új ezredes, és ott is írták hogy nem is értik hogy akkoriban miért nem nyerte meg a teszteket. Én amikor megvettem alig volt benne 3000 km. Nagyon csöndes volt szépen szólt, viszont olyan 5-6ezer körül hirtelen hangosabb lett, mintha valamelyik szelep fölött megnőtt volna a hézag, de azt csak 20-25 ezernél kellett volna ellenőrizni. Elvittem egy pár Honda szerví­zbe de mindenhol mondták hogy szebb hangja nem is lehetne, aztán meghallgattam még jó pár 929-et de mindegyiknek olyan volt a hangja mint az enyémnek, ha nem hallottam volna milyen bejáratósan lehet észre sem veszem.
Szerintem az egyik legnagyobb előnye hogy egyenletesen húz, viszont azzal számolni kell hogy egy mai 600-as már lenyomja a célegyenesben. A kormánya csapkodós, ez ennek meg a 954-es nek a betegsége egy telót vegyél rá mindenképpen (nekem nem volt, de most már tudom hogy csodákra képes) mert sokan elkacsáztak emiatt. A hátsó teló sem tökéletes, pályán ha kezded feszegetni pumpál és csúnyákat harap a gumi széleiből (én nem tekergettem), de erre szinte fillérekért kapsz már az e-bay-en gátlót, kormány telót stb. mert már kifutó parittya. D208gp vel használtam ami miatt még idegesebb volt viszont tapadt, én racetech-el mennék vagy supercorsa-val mostani fejemmel. Mivel első injektoros cibri 2-3ezres vagy még alacsonyabb fordulaton ici-picit rángat de tényleg szinte csak akkor ha gurulsz, különben jáoú. A 2000-es cbr-eknek gariba kicserélték a kuplung kosarat, meg egy tengelyt, de szerintem erről kevesen tudtak, a kereskedők meg szerintem nem szóltak senkinek jó magyar módra, ezt megkérdezheted.
Szóval jó kis gép húzhatod neki de csak óvatosan!
Én a térdkoptatókat szoktam elhagyni a célegyenesben.
Most már odavan rögzítve powertape-el is. Elég kellemetlen amikor a 2. kanyarban rakom le a térdem, és megtapad...
Ringre azért érdemes pályagumit venni, utcán is jobban tapad és ha nem gyorsulgatsz vele eszetlenül nem is kopik olyan vészesen. 20-25 ért kapsz egy garnitúrát, egyetlen oldalidom meg 100 fölött van. Szerintem bőven megéri.
A másik amire nagyon kell vigyázni az a boxból való kigurulás. Miki barátom elé még tavaly féktávon kijött egy srác és telibe verte hátulról olyan jó gyorsan (180-200). Törött térd, agyonütött motor stb. Nem is értem, én még ha elsőnek megyek is ki akkor is legalább 3-szor visszanézek nem jön e valaki, de ez természetesen jött nem kellett erre megtanítínia senkinek, egy kereszteződésbe sem megyek ki vakon.
Tavaly az egyik zészlós poszton egymásnak esett egy párocska csak mire megörökítettük volna a légyottot sajna észrevették
Sziasztok ,olvasgatttam a topicot, és már örültem,hogy megvan de nincs...

találtam egy r1-6 hátsó ülést szombat du szentendrén megmardt egyben hazavittem
visszadnám a tulajnak, biztos hiányzik valakinek
akrajoska:
ha jól láttam az adatlapodon neked volt 929RR-ed?! Erről a gépről érdeklődnék, minden érdekelne ami tapasztalatod volt vele kapcsolatban. Sajna ilyen topicot nem találtam -azért is írok ide,többiektől bocs. E-mail ben, v msn-en is megbeszélhetjük, ha van kedved a tapasztalataidat megosztani.
előre is kösz. üdv!
Az nem semmi Egyáltalán, hogy bír leeseni egy hátsó ülés? A honda napon nekem is elszállt a rendszámom tartóval együtt....nem észleltem, de nem hiszem, hogy megfordult volna a fejemben visszamenni érte....max. a szervíz úton futam után, mert a bódéban ülők úgyis felveszik a "szünetben"
Szerencsére mire észrevettem, hogy eltünt már le is volt adva, így meglett. Igazából az alap pálya szabályokat függeszthetnék ki egy nagy "lepedőn" mondjuk a lépcsőkre teljes magasságban, hogy jól olvasható legyen mindehonnan és akkor elég feltűnő lenne, ebből kifolyólag el is olvasná mindenki. Sok gond megelőzhető lenne szerintem.....2.24-es köröket sikerült mennem úgy hogy itt ott feltartottak, az én tudásomhoz meg a kopott sportec m1-ekhez képest nem rossz idő.....
Furcsák az emberek, tényleg az a baj hogy nem gondonak bele mi történik ha valaki netán pont azt a kanyart nézi be ahová kiállt dumálni a haverjához. Be kellene hívni tényleg mindenkit és mutatni pár elretetntő felvételt ahogy Rezső bá mondta. Az egyik srác pár motorral előttem hagyta el a hátsó ülését, ő meg vissza sétált vááá!