halihó!
voltam lepencén párszor - utoljára két hete Danny-ékkal - de nem eröltetem. akkor is elgondolkodtam, hogy minek megyek itt 200-al az erdőben...
Mostanában pálya. át is van állítva az R1 pályára, utcán nem túl jó vele.
mindenképp gyere jövőre, nekem megmarad az R1, majd a jövő év végén nevezek be a 2009-es R1-re.
hát 15paci 9000res fordulatnál...sztem picit fojtottak rajta...én egy 18paciban reménykedem sportkipuffal de ellesz legalább 3literrel... és sztem lépni is fog...különben is nem 125ösön kell megváltani a világot
nem néz ki rosszul, sőt nagyon pofás. A sárga kivételével mind1ik szép...
egy baj van vele, hogy 4t 125. nem lesz erőgép... 126kg vs. 15 LE. De ahogy olvasom a leírást, meg nézem a képeket profi cucc.
Szia zema
Mostanában nem látlak lepencén .
Mondjuk én is kevesebbet vagyokkint inkább pályázok
Jövőre lesz egy zx4r-em, akkor már ha neked is lessz kedved mehetnénk eggyütt is valamerre
kurva jó a motor a beállítás óta és SP2 Zsolti, meg ZX10 Laci is vigyorog rendesen...!
csütörtökön megyünk pályázni mindannyian, kiváncsi leszek ott mit tapasztalok majd!
Mint már lejjebb írtam, csak ajánlani tudom mindenkinek, ráadásul AGO baromi rugalmas, nem lehúzós és jól dolgozik.
Némá Zema motoros kolléga és az ő SZÉP SÁRGA R1-e....
Gyönyörű az a motor....
Remélem jól megy még a motor...:))))))
Zema az az ügyfelem, akinek kintről nem küldték meg időben a Power Commanderét és emiatt még mindig lelkiismeret furdalásom van....
De majd még pótoljuk ezt a csorbát...
1. motortól függ! Volt egy 1972-es pannónia, az megtudta forgatni... számomra nagy élmény volt... Volt viszont egy 600-as Majesty, ami nem tudta meghajtani! Főként inkább a röpsúlyos kuplungok nem tudnak rendesen zárni!
Ha van valakinek egy 125-ös "sportmotorja", akkor szivesen 1et ingyen megmérek...:)))
2. Nem teszi tönkre, hiszenm pont OPTIMALIZÁLJA és a motor se keveset, se pedig sokat nem fog kapni, ami mind a két esetben nem túl jó a motornak.
A másik dolog pedig az, hogy a motornak nem tesz jó, ha nem egyenletes a húz, hirtelen jön erő, stb...
Amugy a legjobb a 4 térképes beállítás, hiszen akkor minden henger optimálisan megy és akkor csökken a belső rezonancia is.....
Amugy a mi padunk tud nem csak 100%-os gázállást is mérni, mivel az eddy current-nek az a dolga, hoyg addig tartsa a motort az adott fordulaton, mig a megfelelő gázállás be nem állítom! :)
A
Egy R1-es nálunk 150-160LE szokott lenni hátsó keréken! Egy motor vesztesége 10% és 20% között van valahol (SAE szerint 15%). Nem tudom, mennyi egy R1 főttengelyen mér LE-je, de azért a 130LE kicsit nagyon kevés egy R1-nek....:)))
Én csak annyit teszek hozzá, hogy nekem (és jó sok barátomnak) ÁGO csinálta az 1 térképes PC beállítást, pár LE jött ettől, de nem ez a lényeg, hanem hogy az alábbiakat tapasztaltam:
- álló helyzetben is érezhetően szabadabban és gyorsabban pörög fel a motor,
- alsó és közép tartományban látványosan erősebb lett a motor,
- a lyukak eltüntek a nyomatékból,
- nincs torpanás a motor villanymotorként húz,
- azonnali és sokkal direktebb gázreakció,
- az teszi a motor minden gázállásnál amit akarok,
- fogyasztáscsökkenést tapasztaltam az optimális injektor beállítások miatt.
Nekem megérte, mert sokkal jobb lett a gép és akiknek csinálta ők se panaszkodtak. Mikor elmentem vigyorogtam a bukó alatt és egész éjjel motoroztam.
voltam lepencén párszor - utoljára két hete Danny-ékkal - de nem eröltetem. akkor is elgondolkodtam, hogy minek megyek itt 200-al az erdőben...
Mostanában pálya. át is van állítva az R1 pályára, utcán nem túl jó vele.
mindenképp gyere jövőre, nekem megmarad az R1, majd a jövő év végén nevezek be a 2009-es R1-re.