Huh, hát nem egyszerű a kérdés, mert szinte mindenben más.
Először is, sokkal finomabb az egész, minden könnyebben működik rajta. Becsapós, mert emiatt sokkal kevésbé érezni rajta a gyorsulást meg a tempót, ami néha hozott meleg helyzeteket...
A fék az nagyon jó, bár szerintem nem jobb mint az eggyel ezelőtti: illetve az enyém mostmár igen, mióta a Galfer hullámos féktárcsa/kerámiás betét/fém fékcső kombó van fent.
A blokk nem tol annyira alulról mint a 99-es, 4 ezres fordulatig olyan érzése van rajta az embernek mintha valaki fojtogatná a blokkot, onnantól kezd el feltámadni. Ez a határ a TwoBrothers csövekkel lecsökkent 3 ezerre, de ez még mindig nem tetszik, a 99-esem 1500-tól úgy tolt már mint a barom. Valahogy majd megoldom ezt a problémát az újon is, de ez szerintem a télen esedékes.
Viszont bevallom férfiasan, ezt a 190 lovat azért szokni kell a régi eregy után is: utcán még nem mertem elforgatni 10 ezer fölé, mert elképesztő amit művel: 4.-ben még simán lebeg az első kerék, közbe húzza a csíkot a hátsó gumi... beszarás.
A kezelhetőség hibátlan mióta a Supercorsák vannak fent a gyári gumi helyett, azzal sokkal munkásabb volt döntögetni. Alig várom már hogy pályára jussak vele, kíváncsi leszek hogy viselkedik. A futómű qrva jó, olyan visszajelzést biztosít a hátsó lengővilla, hogy röhögve lehet csúsztatni az utcasarkon befordulva.
Nagy vonalakban ennyi, több majd a pályán derül ki. Illetve pénteken megyek vele Brno-ba, úgyhogy a túraképességeit is teszteni fogom a 700 kilométer alatt.
nem, nem lattam meg szukseget... amit kiprobaltam, az is azert volt, mert elszaggattam egy vezeteket, es le kellett probalnom, hogy sikerult-e megcsinalnom... egyebkent nagyon hasznosak (legalabbis nekem eddig meg mindig annak bizonyultak) ezek a service manualok.
No hat akkor kezdodjon az esti-mese nagyobbacska gyerekeknek....
csak hogy egy dologrol beszeljunk, az alabbi dokumentum a referencia:
YZF-R1P
YZF-R1PC
SERVICE MANUAL
LIT-11616-15-47 5PW-28197-10
7-6 szekcio
Diagnosztikai mod-ba valo belepeshez az alabbiakat kell tenni:
-gyujtaskapcsolot OFF allasba
-veszleallitot ON allasba
-ezutan a SELECT es a RESET nyomogombokat lenyomva tartva a gyujtaskulcsot ON allasba kapcsolni (legalabb 8 masodpercig tartsd lenyomva oket)
(megjegyzes: ekkor a kijelzorol minden felirat el fog tunni, kiveve az orat es a trip (utvonal szamlalo) kijelzeset. Majd a dIAG felirat jelenik meg)
- a SELECT gombbal valthatasz a CO beallitas uzemmod (CO a kijelzon) es a diagnosztikai uzemmod (dIAG) kozott
- ha a kijelzon a dIAG latszik, tartsd lenyomva a SELECT es a RESET nyomogombokat legalabb 2 masodpercig
-huzd le a benzinpumpa csatlakozojat a benzinpumparol (mondjuk ezt nem ertem egyelore, hogy miert jo, de enelkul is mukodik..., gondolom inkabb biztonsagi szerepe van nehany funkcio vegrahajtasanal...)
-veszleallitot OFF allasba. Ha a kijelzon a 03 es 09 diagnosztikai kodok jelennek meg, akkor kapcsold a veszleallitot ON allasba
- a RESET es a SELECT gombokkal valaszd ki a diagnosztikai mod sorszamat (RESET csokkenti / SELECT noveli) a kijelzon latni fogod a sorszamot, nem folytonos sorszam, a 3 utan pl 5 jon. a teljes diagnosztikai mod tablazat 7-9 szekcio (350. oldalon kezdodik ( 439-bol) ) talalhato.
Amit en kiprobaltam az a 48 -as diag kod volt. ha megnezed a tablazatban, az a AI system solenoid, amely a leomlo konyokoknel talalhato. Miutan a veszleallitot ON allasba kapcsolod, 5-szor kapcsolgatja a magnesszelepet (masodpercenkent 1-szer, es kozben a hibaledet is villogtatja.)
erdemes az egesz tabalazatot megnezegetni, vannak benne jopofa dolgok. a 61-est peldaul erdemes kiprobalni, ki tudja... (korabbi uzemzavarok kijelzese)
remelem hasznos volt.
Sajnos az egesz tablazat begepelese jelenleg meghaladja a szabad ido kapacitasomat, de ha valakinek konkretan kell valami, szivesen segitek.
Viszont ha esetleg valakinek lenne tippje a Fahrenheit -rol Celsiusra atvaltasra, azt megkoszonom...
gyujtas raadva, ON/OFF ON-ban, SELECT-et es a RESET-et parhuzamosan 2s-ig lenyomva tartani.
Service manual 1-20 kozepen is megvan.
Egyebkent meg mukodik a diagnosztikai mod is, ahogy le van benne irva, nekem elszakadt (leszakitottam?) az Air Induction System magnesszelepenek vezeteket, es miutan visszaforrasztottam, a diagnosztikai mode-dal le tudtam ellenorizni, hogy mukodik-e (5-szor oda-vissza kapcsolta, vicces volt, ahogy a kezemben nyitotta/csukta a szelepet.. :) )
ha mar muszerfal szoba kerult, nem tudjatok, hogy lehet atallitani a 2002-es R1-en a vizhofok jelzeset F-rol C-ra (sajnos amerikai modell...RN10)
a Mph -t sikerult Kmh-ra atallitani (SELECT/RESET kombinacioval) , de a hofokot nem.... nemelyik forumon jumpereket emlegetnek a muszerfalban, de miutan szetszedtem, nem talaltam semmi epkezlab jumpert, ami az lett volna... a service manual sem ir rola
Persze hogy ismerem, miért?
kivancsi vagyok mi var ram majd tavasztol...........majd meglatjuk
X-bike os sracokat ismered?
Először is, sokkal finomabb az egész, minden könnyebben működik rajta. Becsapós, mert emiatt sokkal kevésbé érezni rajta a gyorsulást meg a tempót, ami néha hozott meleg helyzeteket...
A fék az nagyon jó, bár szerintem nem jobb mint az eggyel ezelőtti: illetve az enyém mostmár igen, mióta a Galfer hullámos féktárcsa/kerámiás betét/fém fékcső kombó van fent.
A blokk nem tol annyira alulról mint a 99-es, 4 ezres fordulatig olyan érzése van rajta az embernek mintha valaki fojtogatná a blokkot, onnantól kezd el feltámadni. Ez a határ a TwoBrothers csövekkel lecsökkent 3 ezerre, de ez még mindig nem tetszik, a 99-esem 1500-tól úgy tolt már mint a barom. Valahogy majd megoldom ezt a problémát az újon is, de ez szerintem a télen esedékes.
Viszont bevallom férfiasan, ezt a 190 lovat azért szokni kell a régi eregy után is: utcán még nem mertem elforgatni 10 ezer fölé, mert elképesztő amit művel: 4.-ben még simán lebeg az első kerék, közbe húzza a csíkot a hátsó gumi... beszarás.
A kezelhetőség hibátlan mióta a Supercorsák vannak fent a gyári gumi helyett, azzal sokkal munkásabb volt döntögetni. Alig várom már hogy pályára jussak vele, kíváncsi leszek hogy viselkedik. A futómű qrva jó, olyan visszajelzést biztosít a hátsó lengővilla, hogy röhögve lehet csúsztatni az utcasarkon befordulva.
Nagy vonalakban ennyi, több majd a pályán derül ki. Illetve pénteken megyek vele Brno-ba, úgyhogy a túraképességeit is teszteni fogom a 700 kilométer alatt.
igy 1987km utan mik a hasonlosagok -külömbsegek a 98es 07ed között?
CO-beállitáson variáltál már?
Van egy zsír új,fóliázott, szivárvány színű plexim, R1-re 2001-tőli évjárathoz.Airblade márkájú.
Ha valakit érdekel 15 ropiért megválok tőle.
20 / 346 58 97
csak hogy egy dologrol beszeljunk, az alabbi dokumentum a referencia:
YZF-R1P
YZF-R1PC
SERVICE MANUAL
LIT-11616-15-47 5PW-28197-10
7-6 szekcio
Diagnosztikai mod-ba valo belepeshez az alabbiakat kell tenni:
-gyujtaskapcsolot OFF allasba
-veszleallitot ON allasba
-ezutan a SELECT es a RESET nyomogombokat lenyomva tartva a gyujtaskulcsot ON allasba kapcsolni (legalabb 8 masodpercig tartsd lenyomva oket)
(megjegyzes: ekkor a kijelzorol minden felirat el fog tunni, kiveve az orat es a trip (utvonal szamlalo) kijelzeset. Majd a dIAG felirat jelenik meg)
- a SELECT gombbal valthatasz a CO beallitas uzemmod (CO a kijelzon) es a diagnosztikai uzemmod (dIAG) kozott
- ha a kijelzon a dIAG latszik, tartsd lenyomva a SELECT es a RESET nyomogombokat legalabb 2 masodpercig
-huzd le a benzinpumpa csatlakozojat a benzinpumparol (mondjuk ezt nem ertem egyelore, hogy miert jo, de enelkul is mukodik..., gondolom inkabb biztonsagi szerepe van nehany funkcio vegrahajtasanal...)
-veszleallitot OFF allasba. Ha a kijelzon a 03 es 09 diagnosztikai kodok jelennek meg, akkor kapcsold a veszleallitot ON allasba
- a RESET es a SELECT gombokkal valaszd ki a diagnosztikai mod sorszamat (RESET csokkenti / SELECT noveli) a kijelzon latni fogod a sorszamot, nem folytonos sorszam, a 3 utan pl 5 jon. a teljes diagnosztikai mod tablazat 7-9 szekcio (350. oldalon kezdodik ( 439-bol) ) talalhato.
Amit en kiprobaltam az a 48 -as diag kod volt. ha megnezed a tablazatban, az a AI system solenoid, amely a leomlo konyokoknel talalhato. Miutan a veszleallitot ON allasba kapcsolod, 5-szor kapcsolgatja a magnesszelepet (masodpercenkent 1-szer, es kozben a hibaledet is villogtatja.)
erdemes az egesz tabalazatot megnezegetni, vannak benne jopofa dolgok. a 61-est peldaul erdemes kiprobalni, ki tudja... (korabbi uzemzavarok kijelzese)
remelem hasznos volt.
Sajnos az egesz tablazat begepelese jelenleg meghaladja a szabad ido kapacitasomat, de ha valakinek konkretan kell valami, szivesen segitek.
Viszont ha esetleg valakinek lenne tippje a Fahrenheit -rol Celsiusra atvaltasra, azt megkoszonom...
N.
mennyi km vam mar az uj beautiban?
megrendelte már a srác(honda cbr1000rr)
Mizu, miért kerestél?
leforditsam?
gyujtas raadva, ON/OFF ON-ban, SELECT-et es a RESET-et parhuzamosan 2s-ig lenyomva tartani.
Service manual 1-20 kozepen is megvan.
Egyebkent meg mukodik a diagnosztikai mod is, ahogy le van benne irva, nekem elszakadt (leszakitottam?) az Air Induction System magnesszelepenek vezeteket, es miutan visszaforrasztottam, a diagnosztikai mode-dal le tudtam ellenorizni, hogy mukodik-e (5-szor oda-vissza kapcsolta, vicces volt, ahogy a kezemben nyitotta/csukta a szelepet.. :) )
...de lehet hogy csak nekem ujdonsag...
ha mar muszerfal szoba kerult, nem tudjatok, hogy lehet atallitani a 2002-es R1-en a vizhofok jelzeset F-rol C-ra (sajnos amerikai modell...RN10)
a Mph -t sikerult Kmh-ra atallitani (SELECT/RESET kombinacioval) , de a hofokot nem.... nemelyik forumon jumpereket emlegetnek a muszerfalban, de miutan szetszedtem, nem talaltam semmi epkezlab jumpert, ami az lett volna... a service manual sem ir rola
koszi
N.
ha esetleg valaki bukógombát keres...
mivan szabin vagy? vagy merre jársz?