Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak az elsőre mondtam, a másodikon méltó az ellenfél
ja, de mit csináljak, ez a két kép született rólam.
azért az első képen lévő 3 gép nem éppen egy súlycsoportba tartozik...:)
Raktam fel képet, a balos ennyire megy kb. 5 mm van is az első gumim bal oldalán. De nincs már messze a cél Egyébként Metzeler Sportec M1-el voltam fent, ahhoz képest nem rosz . Tervezem, hogy veszek egy garnitúra Dunlop 209 GP-t.......
Térdlerakós kép nem született. De előzős igen!
R1-POWA!
Nálam ez így néz ki:
célegyenes végi jobbos túl szűken véve, ezáltal lecsúszva az ívről (térd fényévekre az aszfalttól), utána nyélgázzal erőből pozíció visszaszerezve még a balos előtt. A balos egész jól sikerül mindig, térd nem lehet messze az aszfalttól, ezt onnan gondolom, hogy itt mindig megérkezek vki mögé, az abból jövő kis egyensben általában tudok előzni és a legszéléről fékezés nélül borítás a kis jobbosba. A dombra fel nyelezés, szintén előzés. Egy sebesség vissza, be a mansellbe, az abból jövő jobbos nagyon jól sikerül, itt a kigyorsításnál még a sikán előtt tudok előzni. A sikán 50%-50%-ban sikerül, ha igen, akkor a kigyorsításnél, még a balos előtt be tudok szúrni féktávon. Innen meg a kedvenc részem jön. A balost-jobbost nagyon szeretem, a kanyarban mindig megérkeztem valakire, aztán az R1 erőből a nyújtott balosban elmegy sok embernek, aztán a fékezés nélküli jobbos, le a dombról nyelezés, 2-esben elfordulás. Itt nem húzódok ki a legszélére, hanem kb. 3 méterről beljebb fordulok, így ki tudok fékezni csomó embert. Na aztán az egyens, itt sokan elbasszák a féktávot, elég a kanyar előtt kicsit fékezni, és itt ért le a balos koptató. itt előztem a legtöbbet. Aztán a célegyensre ráfordító, itt viszont engem előztek a legtöbbször, de az akra rendszer, power commander megbüntette őket az célegyenesben...
Nem láttalak a pályán. Szerintem párhuzamosan haladtunk egymástól távol. Bár én nem siettem, mert a sebesség és a köridők nem érdekeltek csak a térdelés . Nekem pont azok a kanyarok mennek amik neked nem neked meg az ami nekem nem.

A célegyenes végén stabilan térdelve fordultam, utánna a balosban küszködtem de nem ért le a térdem, nem találtam a tuti ívet. Az utánna lévő jobbosban térd lekoppant, a balos a hegy tetején gyorsan megy de térd sehol...a visszfordító jobbos stabilan térdelve végig. A sikán mindíg más íven jött össze utánna a balos nagyon gyengén megy nem találom a jó ívet a jobbosban végig térden, utánna a balos gyors de nincs térdközelben sem a jobbos végig térden, aztán lefelé a lejtőn majd az éles 90 fokos jobbosban megint térdelek (itt ért le először). A balos visszafordítóban nagyon nehezen de leért a térdem, aztán célegyenes ráfordító jobbos itt végig térd, de instabilan az íven, valahogy bizonytalan nekem ez a kanyar........

Mindjárt teszek fel egy képet a fényképek közé csak minimalizálom a méretét.
engem rohadtul idegesít h csak a balos térdkoptatóm karistos, a másik meg tök szűz... :))
így van, én voltam!
Az emberek nagy része jobb kezes, ezért balra jobban dől, mivel az erősebb/ügyesebb oldalával/kezével borít. Ez nálam is így van. Az utolsó balosban többször letámasztottam, jobbosban még soha nem sikerült. De én már ennek is örülök. Amúgy abban a kanyarban előztem a legtöbbet. Meg a sikán utáni balos, jobbos kombinációban. A célegyenes végén lévő jobbost, meg rendre elbaszom... Pályán találkoztunk? Arra nem emlékszem.
Akkor jól láttam az akrapovic csöveket Egyébként azt mondják, hogy balra tud mindenki jobban kanyarodni ÉN vagyok fordított agyú.....
Én kint voltam.
A motorodat is láttam a boxban.
a célegyensre ráfordító jobbos előtti visszafordító balosban nekem is leért párszor a baé koptató, a jobbost nem sikerült leraknom sehol.
Végre letérdeltem a H.ringen ! Az összes jobbosban, balosban viszont csak a célegyenes előtti utolsó balosban sikerült. Valahogy nem áll nekem kézre meg lábra azaz oldal, majd igyekszem. Jó volt a tegnapi esti motorozás. Esett előtte meg utánna is, de közben nem. Óriási szerncse, hogy megúsztuk. Volt még kint valaki?

Danny!

2007 Gsx-R 600-ra valtermoto-s bukógomba van? Árban mennyi? Esetleg más típus, amit idomfúrás nélkül fel lehet rakini? Egy barátom vette és most érdeklődök neki......
www.2002r1.extra.hu itt megtalálsz sokmindent.
Szia MilleRR!
Nagyon szép lett a mocid! Gratula!
De áruld már el, hogy milyen gyártmányú vagy honnan vetted a hátsó bukógombás emelőszemet!
Pont ilyesmit keresek én is.
Hyyy mindenki!
Valaki nem tudna küldeni 2002es R1 gyári adatokat?
Thanks
Danny:
Megneztem. Szep a sisak! Dehat igazabol ez eloben szep!
Zema:
Tenyleg klassz volt a szpmbat. Nagyot mentunk!
Hajra
Köszi a tippet, már megtaláltam őket de nagyon drágák, haverék a 190/es pirelli supercorsát 36-ért vették újonnan, náluk meg 59ezer.
Hello motoros tesók!Egy kis segítségre lenne szükségem kéne 2003-as rn09 r1-hez első teló+tárcsák,+fékrendszer adok helyette 2004-2006 rn 012 komplett első futóművet mindennel esetleg rá is fizetnék. Előre is köszi a segítséget 06 20 481 9625
Hello!
Nem tudom nem vagyok benne jártas!Szerintem itt találni fogsz!
Mikor mész ki a ringre?
Helló mindenkinek, bár még van egy hónapom hogy meglegyen a vas de már felkészülnék előre, tudnátok segíteni hogy hol kapok olcsón gumikat újat, (michelin, pirelli) vagy nagyon jó használtat?
Egyedül meg nem megyek ki!
Kár!Na mindegy jó éjt!