Raktam fel képet, a balos ennyire megy kb. 5 mm van is az első gumim bal oldalán. De nincs már messze a cél Egyébként Metzeler Sportec M1-el voltam fent, ahhoz képest nem rosz . Tervezem, hogy veszek egy garnitúra Dunlop 209 GP-t.......
Nálam ez így néz ki:
célegyenes végi jobbos túl szűken véve, ezáltal lecsúszva az ívről (térd fényévekre az aszfalttól), utána nyélgázzal erőből pozíció visszaszerezve még a balos előtt. A balos egész jól sikerül mindig, térd nem lehet messze az aszfalttól, ezt onnan gondolom, hogy itt mindig megérkezek vki mögé, az abból jövő kis egyensben általában tudok előzni és a legszéléről fékezés nélül borítás a kis jobbosba. A dombra fel nyelezés, szintén előzés. Egy sebesség vissza, be a mansellbe, az abból jövő jobbos nagyon jól sikerül, itt a kigyorsításnál még a sikán előtt tudok előzni. A sikán 50%-50%-ban sikerül, ha igen, akkor a kigyorsításnél, még a balos előtt be tudok szúrni féktávon. Innen meg a kedvenc részem jön. A balost-jobbost nagyon szeretem, a kanyarban mindig megérkeztem valakire, aztán az R1 erőből a nyújtott balosban elmegy sok embernek, aztán a fékezés nélküli jobbos, le a dombról nyelezés, 2-esben elfordulás. Itt nem húzódok ki a legszélére, hanem kb. 3 méterről beljebb fordulok, így ki tudok fékezni csomó embert. Na aztán az egyens, itt sokan elbasszák a féktávot, elég a kanyar előtt kicsit fékezni, és itt ért le a balos koptató. itt előztem a legtöbbet. Aztán a célegyensre ráfordító, itt viszont engem előztek a legtöbbször, de az akra rendszer, power commander megbüntette őket az célegyenesben...
Nem láttalak a pályán. Szerintem párhuzamosan haladtunk egymástól távol. Bár én nem siettem, mert a sebesség és a köridők nem érdekeltek csak a térdelés . Nekem pont azok a kanyarok mennek amik neked nem neked meg az ami nekem nem.
A célegyenes végén stabilan térdelve fordultam, utánna a balosban küszködtem de nem ért le a térdem, nem találtam a tuti ívet. Az utánna lévő jobbosban térd lekoppant, a balos a hegy tetején gyorsan megy de térd sehol...a visszfordító jobbos stabilan térdelve végig. A sikán mindíg más íven jött össze utánna a balos nagyon gyengén megy nem találom a jó ívet a jobbosban végig térden, utánna a balos gyors de nincs térdközelben sem a jobbos végig térden, aztán lefelé a lejtőn majd az éles 90 fokos jobbosban megint térdelek (itt ért le először). A balos visszafordítóban nagyon nehezen de leért a térdem, aztán célegyenes ráfordító jobbos itt végig térd, de instabilan az íven, valahogy bizonytalan nekem ez a kanyar........
Mindjárt teszek fel egy képet a fényképek közé csak minimalizálom a méretét.
így van, én voltam!
Az emberek nagy része jobb kezes, ezért balra jobban dől, mivel az erősebb/ügyesebb oldalával/kezével borít. Ez nálam is így van. Az utolsó balosban többször letámasztottam, jobbosban még soha nem sikerült. De én már ennek is örülök. Amúgy abban a kanyarban előztem a legtöbbet. Meg a sikán utáni balos, jobbos kombinációban. A célegyenes végén lévő jobbost, meg rendre elbaszom... Pályán találkoztunk? Arra nem emlékszem.
Én kint voltam.
A motorodat is láttam a boxban.
a célegyensre ráfordító jobbos előtti visszafordító balosban nekem is leért párszor a baé koptató, a jobbost nem sikerült leraknom sehol.
Végre letérdeltem a H.ringen ! Az összes jobbosban, balosban viszont csak a célegyenes előtti utolsó balosban sikerült. Valahogy nem áll nekem kézre meg lábra azaz oldal, majd igyekszem. Jó volt a tegnapi esti motorozás. Esett előtte meg utánna is, de közben nem. Óriási szerncse, hogy megúsztuk. Volt még kint valaki?
Danny!
2007 Gsx-R 600-ra valtermoto-s bukógomba van? Árban mennyi? Esetleg más típus, amit idomfúrás nélkül fel lehet rakini? Egy barátom vette és most érdeklődök neki......
Szia MilleRR!
Nagyon szép lett a mocid! Gratula!
De áruld már el, hogy milyen gyártmányú vagy honnan vetted a hátsó bukógombás emelőszemet!
Pont ilyesmit keresek én is.
Hello motoros tesók!Egy kis segítségre lenne szükségem kéne 2003-as rn09 r1-hez első teló+tárcsák,+fékrendszer adok helyette 2004-2006 rn 012 komplett első futóművet mindennel esetleg rá is fizetnék. Előre is köszi a segítséget 06 20 481 9625
Helló mindenkinek, bár még van egy hónapom hogy meglegyen a vas de már felkészülnék előre, tudnátok segíteni hogy hol kapok olcsón gumikat újat, (michelin, pirelli) vagy nagyon jó használtat?
R1-POWA!
célegyenes végi jobbos túl szűken véve, ezáltal lecsúszva az ívről (térd fényévekre az aszfalttól), utána nyélgázzal erőből pozíció visszaszerezve még a balos előtt. A balos egész jól sikerül mindig, térd nem lehet messze az aszfalttól, ezt onnan gondolom, hogy itt mindig megérkezek vki mögé, az abból jövő kis egyensben általában tudok előzni és a legszéléről fékezés nélül borítás a kis jobbosba. A dombra fel nyelezés, szintén előzés. Egy sebesség vissza, be a mansellbe, az abból jövő jobbos nagyon jól sikerül, itt a kigyorsításnál még a sikán előtt tudok előzni. A sikán 50%-50%-ban sikerül, ha igen, akkor a kigyorsításnél, még a balos előtt be tudok szúrni féktávon. Innen meg a kedvenc részem jön. A balost-jobbost nagyon szeretem, a kanyarban mindig megérkeztem valakire, aztán az R1 erőből a nyújtott balosban elmegy sok embernek, aztán a fékezés nélküli jobbos, le a dombról nyelezés, 2-esben elfordulás. Itt nem húzódok ki a legszélére, hanem kb. 3 méterről beljebb fordulok, így ki tudok fékezni csomó embert. Na aztán az egyens, itt sokan elbasszák a féktávot, elég a kanyar előtt kicsit fékezni, és itt ért le a balos koptató. itt előztem a legtöbbet. Aztán a célegyensre ráfordító, itt viszont engem előztek a legtöbbször, de az akra rendszer, power commander megbüntette őket az célegyenesben...
A célegyenes végén stabilan térdelve fordultam, utánna a balosban küszködtem de nem ért le a térdem, nem találtam a tuti ívet. Az utánna lévő jobbosban térd lekoppant, a balos a hegy tetején gyorsan megy de térd sehol...a visszfordító jobbos stabilan térdelve végig. A sikán mindíg más íven jött össze utánna a balos nagyon gyengén megy nem találom a jó ívet a jobbosban végig térden, utánna a balos gyors de nincs térdközelben sem a jobbos végig térden, aztán lefelé a lejtőn majd az éles 90 fokos jobbosban megint térdelek (itt ért le először). A balos visszafordítóban nagyon nehezen de leért a térdem, aztán célegyenes ráfordító jobbos itt végig térd, de instabilan az íven, valahogy bizonytalan nekem ez a kanyar........
Mindjárt teszek fel egy képet a fényképek közé csak minimalizálom a méretét.
Az emberek nagy része jobb kezes, ezért balra jobban dől, mivel az erősebb/ügyesebb oldalával/kezével borít. Ez nálam is így van. Az utolsó balosban többször letámasztottam, jobbosban még soha nem sikerült. De én már ennek is örülök. Amúgy abban a kanyarban előztem a legtöbbet. Meg a sikán utáni balos, jobbos kombinációban. A célegyenes végén lévő jobbost, meg rendre elbaszom... Pályán találkoztunk? Arra nem emlékszem.
A motorodat is láttam a boxban.
a célegyensre ráfordító jobbos előtti visszafordító balosban nekem is leért párszor a baé koptató, a jobbost nem sikerült leraknom sehol.
Danny!
2007 Gsx-R 600-ra valtermoto-s bukógomba van? Árban mennyi? Esetleg más típus, amit idomfúrás nélkül fel lehet rakini? Egy barátom vette és most érdeklődök neki......
Nagyon szép lett a mocid! Gratula!
De áruld már el, hogy milyen gyártmányú vagy honnan vetted a hátsó bukógombás emelőszemet!
Pont ilyesmit keresek én is.
Valaki nem tudna küldeni 2002es R1 gyári adatokat?
Thanks
Megneztem. Szep a sisak! Dehat igazabol ez eloben szep!
Zema:
Tenyleg klassz volt a szpmbat. Nagyot mentunk!
Hajra
Nem tudom nem vagyok benne jártas!Szerintem itt találni fogsz!