asszem 1450000 lógott a banknak annyit meg nem akartam érte adni. hibátlan állapotban volt meg kilométer se volt benne sok. szerencsétlen volt kettő darab hiteles motorja ez meg egy zx10. de így hogy nem vettem meg legalább meg vehettem ezt :)
Szia! Nekem ezt ( http://www.motobees.com/index.... ) a helyet ajánlották, elvileg nagyon minőségi munkát végeznek, de hál' Istennek nekem nem volt rá szükségem. Minden esetre érdekel engem is probléma leghatékonyabb megoldása, mert kezdek én is tartani ettől, mivel az enyémben 35k van....
Ez az álló rész a tekercs. Én megúsztam nekem ezzel nem volt gondom még mindig a gyári van benne. Saját véleményt nem tudok mondani csak amiket olvastam külföldi fórumokon akik rendeltek ilyen kínait ebayról azt írták kb 5000km-t bír tehát nem hosszú életű. Ha ilyen jellegű gondod van én inkább keresnék valami öreg szakit aki tekercselt már életében és vele újratekercseltetném.
Ha sokaig tötymörög az ember lásd motoros vunulas ès hasonlók vagy ha meg van kergetve kemenyen es ugy allitod le hogy nem tudja a huto szepen keringtetve visszahuteni is okozhatja de ha normalisan is hasznalja az ember is benne van egyszeruen eloregszik a ragaszto es elenged.
Szia!
Nekem RN12 van ugyan az, nálam 39000nél hullott szét minden előjel nélkül.
Nagyon sokat jártam/olvastam utána külföldön nagyon sokan panaszkodnak rá és gyakori a jelenség, a generátor forgó részében vannak a mágnes csíkok amiknek a ragasztási a hő miatt kikeményszik és elenged. Én nem szórakoztam bontott lomokkal megvettem a gyári újat ebből már kiadtak egy javított változatot ami már más technikával készült.
Hozzávetőlegesen a forgó rész 100ezer plusz van hozzá 3 kis gumikuplung amit szintén érdemes kicserélni ha már szétvan szedve mivel ezek is megkeményednek a hőtől ez kb 15ezer. Ha már széthullott a mágnesdarabok bekerültek az olajba ezért le kell venni az olajteknőt is is kipucolni itt van egy nagy olajteknő tömítés ami papir ezért ez is cserés ez kb 8ezer + egy olajcsere értelemszerűen. Ehhez le kell venni a komplett kipufogó rendszert is meg minden, én megcsináltam magamnak mindent mivel ezzel foglalkozom igy munka után kb 2 estét vett igénybe az össze és szét szerelés.
Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok!RN19 cseréltetek-e már generátort?Igaz e az hogy az Rn19 ben KB:40000km körül minden elöjel nélkül megadja magát a generátor.A válaszokat tapasztalatokat elöre is köszönöm.BÚÉK R1-esek
Kíváncsiságból megírnád nekem mennyi volt amit sokalltál érte akkor ?
2002-2003 R1-nek tudnátok mondani tipushibákat-mire kell oda figyelni? Köszi
Nekem RN12 van ugyan az, nálam 39000nél hullott szét minden előjel nélkül.
Nagyon sokat jártam/olvastam utána külföldön nagyon sokan panaszkodnak rá és gyakori a jelenség, a generátor forgó részében vannak a mágnes csíkok amiknek a ragasztási a hő miatt kikeményszik és elenged. Én nem szórakoztam bontott lomokkal megvettem a gyári újat ebből már kiadtak egy javított változatot ami már más technikával készült.
Hozzávetőlegesen a forgó rész 100ezer plusz van hozzá 3 kis gumikuplung amit szintén érdemes kicserélni ha már szétvan szedve mivel ezek is megkeményednek a hőtől ez kb 15ezer. Ha már széthullott a mágnesdarabok bekerültek az olajba ezért le kell venni az olajteknőt is is kipucolni itt van egy nagy olajteknő tömítés ami papir ezért ez is cserés ez kb 8ezer + egy olajcsere értelemszerűen. Ehhez le kell venni a komplett kipufogó rendszert is meg minden, én megcsináltam magamnak mindent mivel ezzel foglalkozom igy munka után kb 2 estét vett igénybe az össze és szét szerelés.
Remélem tudtam segíteni!