Köszi, nagyjából én is erre jutottam, mivel kb. 70-80% utca lesz. Már meg is vettem a 7100-at, csak még időm nem volt, de 7 végén indul a téliesítés. Igazából a felni nekem is fura volt, de most épp tetszik, csak nem tudom eldönteni milyen felnicsík állna neki jól. Egyébként vidéken 9k-ból por festik a kettőt szal ha megunom csere.
Király Bár nekem ez a piros felni annyira nem bejövős, de ízlések és pofonok.
Az olajkérdésedre visszatérve én használtam 300v-t és 7100at is gsxr-be, egyértelműen a 7100 a nyerő, ha túlnyomórészt utcán használod. 300v-t amúgy is érdemes 3000km után ledobni, utána elkezdte csipegetni az előző gixerem.
Jupíííííí, és még azt hittem hogy a mai napom unalmas lesz. De na csakhogy egy kicsit oszlassam azt a bizonyos homályt íme egy videó (amit nem tart 8 évig megnézni) hogy demonstrálja a csúszókuplung (aka. slipper clutch) működését. Egy szemléletesebb: http://youtu.be/agTJDXsYIr0 Remélem nem műszaki területen dolgozol. Persze egyértelmű hogy mindig annak a bizonyos egynek van igaza, a többi meg hülye, szóval csak természetes hogy én is.
Nem akarok belevauzni, de ezt írtad: "R1 SP-be már csúszó kuplung van! Tehát nem ugyan az :),,
A videón meg rn19 van, tehát mégis ugyan olyan csúszó mind2.
Édesjoistenem...érdekelne mondjuk hogy milyen szinten motorozhat aki az első féktávon nemtudja eldönteni van e a motorjaban csuszokulpung vagy nincs.nemhogy 8 év alatt. minek nektek ezres sportmotor??
Az olajkérdésedre visszatérve én használtam 300v-t és 7100at is gsxr-be, egyértelműen a 7100 a nyerő, ha túlnyomórészt utcán használod. 300v-t amúgy is érdemes 3000km után ledobni, utána elkezdte csipegetni az előző gixerem.
A videón meg rn19 van, tehát mégis ugyan olyan csúszó mind2.