Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki szándékosan elbasz egy japán motort az mind idióta, simsont nekik! Most már értem miért lett ennyi gond az r1 fesszabályozókkal. Érdekes az enyém nem döglött meg, pedig elég régi a motor.
Persze, de aki egyből idiótázik, ahelyett, hogy segítene, az valóban elmehet a picsába!Az ilyen kommentek olvasása közben,mindig az az érzésem támad, hogy cápa ott bujkál valahol a háttérben!
Pedig a mai világban mindenhez érteni kell, különben átbasznak. Főleg ebben az országban.
Most csináltam egy R1 2002-es modellt. Majdnem 300 Volt jött le 10 ezer körül.
Ja és a legfontosabb a test zárlat merese. Sokszor amiatt nincs töltés. Sokan el is felejtik mérni.
Húzd le a fesszab csatlakozót ! van ott egymás mellett 3 saru az a generátor 3 fázisa! fogj egy multimétert és mind a három fázist mérd meg egymáshoz ! A multimétert váltakozó áramra tedd mert itt az van! 5000-es fordulaton de már 3000-nél is minden fázison egymáshoz meg kell lennie a 60 70 volt-nak! ha oké akkor a generátor jó! Nekem a fesszab ment el !Vettem egyet amazon.de-n és azóta megvan a 14.3 volt lámpával!
Az aki meg csak idiótázni tud és állítólag a nagy összetartó motoros társadalomba tartozik elmehet a picsába !
Nem hinném, hogy bárkit azért kell le idiótázni mert nem ért a motorszereléshez... Köszönöm építő jellegű hozzászólásodat!
őszinte leszek.....mi meg nyomtuk présgépel,de nem egy életbiztositás,inkább csere,bár állitólag ennek a szériának ez a tipushibája
A Generátornak terhelés nélkül 14,4 V-ot kell leadni! Milyen "kábel" az ami melegszik??
Nem lehet átszegecselni?
Az már cserélve lett 9 ezer kmerrel ezelőtt
Sziasztok.2003-as r1-hez keresek kormány stabilizátort,valaki tud segíteni vagy ajánlani valamit,az ebay-es cuccok nem tűnnek túl biztatónak de lehet hogy ez csak az én hülyeségem.Köszi
lesz az még csunyább is kuplung kosár szegecs kezd felazulni
idióta a gazdája!
SEGÍTSÉG!!!
Sziasztok 2007 Yamaha R1 RN 19 tulaj vagyok, ha behúzom a kuplung kart ciripelő, csörgő hang a kuplung kosár felől. Valószínű kuplung kinyomó csapágy adhat ilyen hangot?, Volt már valakinek ehhez hasonló problémája? a motorban 35 ezer kmer van 25.ezernél várpalotán cseréltek lamellákat szervizkönyve szerint (Németh Kornél)

előre is köszi
Eladó új Pipercross sportlégszűrő. 2002-2003 szériához. 9 ezer Ft.
Sziasztok!

A tank üresen eladó. 40.000.- Ft.

70/614-65-92
Kösse csak le, sőt próbálja meg csak töltőről indítani. Az a baj hogy elértünk addig hogy a komolyabb motorok elkerültek azokhoz akik semmit nem értenek hozzá, pénzük nincs szerelőre, és ezért otthon próbálják megcsinálni. Nincs ezzel gond szerintem, legalább fogy hozzá olyan alkatrész is ami amúgy az életbe soha nem menne tönkre :)
A generátor rossz. Hogy érted azt hogy új? Honnan származik? (A gyári generátor márkakereskedésből 260eFt)
Az ilyen szerelonek egy hatalmas tasli jar. 2 kezzel. Soha semmilyen korulmenyek kozott nem szabad az akkut lekotni a motor halozatarol jaro motornal.
Viszont a toltest csakis jo akkuval lehet tesztelni.
gyári
Nincs rátéve a saru az aksira! ( Gondolom én szerelő mondta )
Kínai az ami rákerült vagy gyári új?
Ezt hogy érted hogy amíg nincs az akksin?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 2002-es R1! Új aksi, generátor, fesszabályzó!
A motor amíg nincs az aksira rátéve leadja a 13 V-ot! Amint rákerül az aksira a kábel egyből lemegy 12,8 V-ra!
Illetve ha rákerül a lámpa vagy bármi fogyasztó elkezdi enni az aksiból az áramot a motor!
Egy kábel szintén az aksi mellett melegszik is!
Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a baj?! Vagy bármi tanácsa!?
A motorban van egy riasztó amihez van távirányító is, de nem működik, lehet annak valami köze hozzá?!
Illetve beszéltem az előző gazdájával a motornak, neki is probléma volt a generátorral 1 éve akkor ő felújíttatta, de már előtte is volt újítva!
Én ezt újra cseréltem... illetve ahogy írtam is a generátorból ha az aksira nem kerül rá a sarú leadja a 13V-ot...

Köszönöm ha valakinek lenne valami ötlete!
Nincs hibája!