Én nem tudok tipushibárol (2005 hóvégi) legalábbis nekem nem volt semmi bajom vele a kopóalkatrészeken kívül! ( nem azért mert eladó sorban van a motorom hanem ez az igazság )
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek! Január-február környékén szeretnék egy 2005-2006-os évjáratú R1 venni. Letudnátok nekem írni, hogy milyen típus hibái vannak a motornak és mire érdemes oda figyelni vásárláskor?! A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok esetleg valaki tud bontottan a képen látható alkatrészeket ? Generátor külső résznél lehetséges valahogy felújítani mert a tengely vége ahol a csapágy van az szép megvan kopva ezért kotyog , valakinek valami alternatíva öltet ?
Sziasztok
Tavasszal lettem egy 2002 es r1 tulaj,szezon végére
elkopott,elnyúlt a lánc,szóva cserélni kell,
azt olvasom mindenhol (illetve látom a motoron)
hogy ebben már nincs patent szem hanem nittelve van,viszont a külföldi oldalakon egy csomó olyan hirdetést látok ahol az 530 as láncot patentszemmel árulják (did láncokat is) ezzel kapcsolatban kérnék iránymutatóan tanácsot,érdemes patentszemeset venni?vagy csakis nittelve tanácsos felrakni?
Igen a gyári dugók mentek vissza mivel a henger es dugók tökéletsek voltak. A honolas NEM növeli a henger átmérőjet, csak karcokat csinal. Gyári gyűrűk.
Meglett hónolva a henger? És az eredeti dugattyúkkal ment tovább csak új gyűrűkkel? Mert így nagyobb lett az illesztés, ilyenkor "szokás" plusszos vagy másnéven túlméretes dugattyút tenni hozzá, igaz ez az R1nél nem igazán megoldható mivel nincs hozzá...
Ki mondta hogy ovalisra van kopva a henger? A gyurukkel mi van? A szelepekkel mi van?
Most ujitottam fel egy 120 ezret ment motort (R1 ) es a henger gyonyoru volt. Honolas, uj gyuruk, szelepek becsiszolva es 195 psi lett minden hengerben tok egyforman. 6 szivoszelep teteje volt elverve egyebkent amiert szet lett szedve.
Valaki újította már fel R1-en a motorját? Gondolok itt a henger perselyezésre/vagy használt-e már valaki ilyet. Ugyan is sajnos oválisra vannak kopva a hengerek emiatt nagy végnyomás eltérés van a 4 hengerben....
Nem tudom hogy hogy mennyire lehet megbizható perselyezés után a gép, vagy mennyire lesz érezhető változás. Sajnos nicasiloztatni annyiba lenne mint maga a motor értéke, így ezt a lehetőséget kellene mérlegelnem hogy megérheti az átalakítás. (bontott blokkot köszönöm nem, mivel eddig amennyit megnéztem mind hasonlű állapotú, természetesen a tulaj szerint hibátlan/makulátlan)
Egyébként olajfogyasztás minimális 10w50ből, 20w50ből semmi. A henger végnyomásai:9,5bar, 10,5bar, 11bar,12,5bar
Sziasztok!
Tudom h tűt a szénakazalba kategória, de hátha. Helyzetjelző csatlakozója fölé keresek olyan gumi takaró cuccot. Ha valaki bont vagy van törött lámpája gondoljon rám :D RN09
Szevasztok, yamaha 2005 r1 hez szabadonfutóval kapcsolatosan kérdeznék, foglalkozik valaki ilyenek felújításával, mit érdemes kicserélni rajta , mert olyan hiba jelenség van a motoromnál hogy ha szabad kézzel forgatom akkor kattogó hangja van? Válaszokat előre is köszönöm ! üdv: Csigga
Sziasztok! Van egy RN22-m és olyan problémám van, hogy a kuplung nem választ szét rendesen. Behúzott kuplungnál és kis gázadásnál is indulna a motor. Görbék lehetnek a lamellák? A motort 2 hete vettem. Valakinek hasonló probléma? Köszönöm
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek! Január-február környékén szeretnék egy 2005-2006-os évjáratú R1 venni. Letudnátok nekem írni, hogy milyen típus hibái vannak a motornak és mire érdemes oda figyelni vásárláskor?! A válaszokat előre is köszönöm!
Tavasszal lettem egy 2002 es r1 tulaj,szezon végére
elkopott,elnyúlt a lánc,szóva cserélni kell,
azt olvasom mindenhol (illetve látom a motoron)
hogy ebben már nincs patent szem hanem nittelve van,viszont a külföldi oldalakon egy csomó olyan hirdetést látok ahol az 530 as láncot patentszemmel árulják (did láncokat is) ezzel kapcsolatban kérnék iránymutatóan tanácsot,érdemes patentszemeset venni?vagy csakis nittelve tanácsos felrakni?
Most ujitottam fel egy 120 ezret ment motort (R1 ) es a henger gyonyoru volt. Honolas, uj gyuruk, szelepek becsiszolva es 195 psi lett minden hengerben tok egyforman. 6 szivoszelep teteje volt elverve egyebkent amiert szet lett szedve.
Nem tudom hogy hogy mennyire lehet megbizható perselyezés után a gép, vagy mennyire lesz érezhető változás. Sajnos nicasiloztatni annyiba lenne mint maga a motor értéke, így ezt a lehetőséget kellene mérlegelnem hogy megérheti az átalakítás. (bontott blokkot köszönöm nem, mivel eddig amennyit megnéztem mind hasonlű állapotú, természetesen a tulaj szerint hibátlan/makulátlan)
Egyébként olajfogyasztás minimális 10w50ből, 20w50ből semmi. A henger végnyomásai:9,5bar, 10,5bar, 11bar,12,5bar
Tudom h tűt a szénakazalba kategória, de hátha. Helyzetjelző csatlakozója fölé keresek olyan gumi takaró cuccot. Ha valaki bont vagy van törött lámpája gondoljon rám :D RN09