Sajna a generátorom teljesen leégett, valószínű az aksim zárlatos lett a miatt! Tettek bele egy másikat, nem a régi lett újra tekercselve! Ekkor sem volt jó, majd jött a fesz szabályzó! Most ott tartok, hogy másik aksi másik generátor és fesz szabályzó, de a negatív oldalon a az ülés alatt lévő kábel és csati hót forró! Holnap rámérek a feszültségre!
A melegedés általában rossz kontakt miatt van. Pl: laza saru a vezeték végén. Mivel írtad, hogy cserélve lett a fesz szabályzó, és a generátor (mindkettő tönkrement???). Ezért valószínűbb, máshol keresendő a hiba. Mekkora a töltő feszültség? Alapjáraton, fordulaton.
Mire lett cserélve a generátor? Gondolom valaki újratekercselte.
Ezekkel a cserélgetésekkel el lehet szórakozni, csak elég időigényes és költséges, és nem mindig vezet eredményre.
Sziasztok! Kis segítéség! Hiba jelensége a következő full feltöltött aksi, berakom a motorba, szépen indít, de a test kábel ami az aksi negatív oldalára van kötve szinte felforrósodik annyi idő alatt amíg a motor bemelegszik! A motort ha leállítom kb. 2* - 3* még be bírja indítani az aksiról aztán vége a dalnak leszívja az aksit a motor! Elvileg generátor cserélve, fesz. szabályzó szintén, és mint írtam új aksi (bár már több aksival is próbálkoztam, mindnél ez a szitu) ! Előre is köszönöm a válaszokat! Jah és Yamaha R1 (2002)
Sziasztok. Most vettem észre hogy a motoromban (RN19) nincs benne az akksi lefogató gumipánt. Ha valakinek van elfekvőben átvenném, vagy ha valaki hajlandó lenne megmérni az övét megköszönném, hogy beszerezhessek egy alternatívot. Erről lenne szó: http://assets.suredone.com/205...
Ez teljesen normális rn12-nél. Cseréld le a hutofolyadekot motul coolra es adj hozzá még mocool adalékot! Nekem 10fokkal visszaesett a hőmérséklet tőle! Mondjuk fizettem ert emajd egy10-est.
Ezt minden motor csinálja. 105 foknál a túlnyomásos rendszer miatt még nem forr fel, tudsz kapcsolót tenni a ventilátorra, esetleg a termosztátra pici lukat fúrsz segít a bajodon.
Sziasztok!
Egy R1 N12 esem van és azt vettem észre mostanában, hogy gyorsan melegedik a moci! Egész pontosan a hütőfolyadék pikk - pakk felugrik 105 - fokra! Normális tempónál semmi baja, de ha beérek a városba és nincs menetszél akkor azonnal felugrik a hőmérséklet pedig most nincs is 35 fok!!?
Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg? Merre keressem az okát tudja valaki?? Előre is köszönöm a válaszokat!!
Gsxrbol hajoltudom a 2010es volt amelyik egy kipuffos már?na az még nekem előbe bejön még ebbe a szokasos kék feher gsxr szinbe is.r1ből sztem legjobb forma rn19.
2005-ös zx10r. Eddig tetszik, mindig alakítok rajta egy picit. Nyáron brembo fék, áttétel csere, öhlins kormány gátló, most egy új hátsó rugóstag.
Csinálok mellé egy könnyebb pályamotort is: aprilia rs 650. Alkatrészek már adottak, csak idő kéne rá.
Az átfaragott R1-et jobban szerettem, de ez sokkal gyorsabb motor.
Motobees generátor tekercselése vált be és egy bontott fesszab a végén.
Kínai generátor, fesszab...nem működött.
Mire lett cserélve a generátor? Gondolom valaki újratekercselte.
Ezekkel a cserélgetésekkel el lehet szórakozni, csak elég időigényes és költséges, és nem mindig vezet eredményre.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-10864570
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Az 1. képen lévőről tudnál képet küldeni,hogy néz ki szemből.
1 tel.számot is elfogadnék.
Egy R1 N12 esem van és azt vettem észre mostanában, hogy gyorsan melegedik a moci! Egész pontosan a hütőfolyadék pikk - pakk felugrik 105 - fokra! Normális tempónál semmi baja, de ha beérek a városba és nincs menetszél akkor azonnal felugrik a hőmérséklet pedig most nincs is 35 fok!!?
Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg? Merre keressem az okát tudja valaki?? Előre is köszönöm a válaszokat!!
Csinálok mellé egy könnyebb pályamotort is: aprilia rs 650. Alkatrészek már adottak, csak idő kéne rá.
Az átfaragott R1-et jobban szerettem, de ez sokkal gyorsabb motor.