Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként a 2001-es R1 8,0 másodpercet, a 2000-es 750-es 8,1-et ment 0-200-ra.
Most figyuztam .nekem is ilyen volt 2003ba nagyon szerettem kényelmes volt előre egyfoggal kisebb lánckerék és a karikát is jól vette
Na most azt azért elmondanám, hogy még meg van a yamaha is.
Igazad van kanyarokban könnyebb terelgetni a 600 v750 et mint az ezredest
hengerfúrással
kompresszorral..
Sziasztok!
Csak1 kérdés! A köbcentiből adódó nyomatékot lehet mássak pótolni?
..de csak a plussz 250ccm miatt
Egyforma paripánk van, és imádom a sajátom(bár pillanatnyilag szeretném eladni) de azért sztem egy ezres erőből el tudna menni mellettünk , .....de mire feleszmél a kanyarokban már vissza is előztünk
Jo a buli csak kár hogy ddt 500 a jó kis yamahát lecserélte egy kékfehér TESCÓS motorra.A gyorsulásról meg annyit hogy ha csak a motort akarjátok összehasonlitani akkor 2esböl gurulva 60Km/H nál nyélgáz ami belefér 6.ig.Állóból egy jó pilóta egy rosszabb motorral is eltudja verni tapasztalatlan de jo motorral kiálló versenyzőt .Tehát ezennel kimondom a végitéletet gurulva 2ből az 99. R1 simán veri a 750 TESCOS motort
Bizony! Engem még soha senki nem előzött meg a Hring célegyenesében.
Máshol persze annál többen de az kit érdekel??
Felesleges a vita !!
K4-es 750 Gixxer nagyon pöpec kis gép, saját tapasztalat, hogy az ezresek nem túl sokkal mennek jobban, max 200 felett, célegyen kigyirsításnál egy 2004-es R1 mögött jöttem ki, és végig sikerült szélárnyékban maradni, csak pár méter előnyt tudott összeszedi véktávig, ott meg már ha ügyes a pilóta simán ki lehet fékezni ... de ami tény hogy 1000 ccm az több mint 750
Mondja ezt egy zongora lovagoló??!!!
Az enyém legalább a "Mi autónk"
Ez a minimum, ha már nem motort vettél!
Jó formában vagyok!
Na ezért jár a tíz pont...
Ha érdekel megmondom, hány lóerő lesz a motorod.
Jé Én eddig azt hittem, hogy Te lettél helyretéve.
Így a legjobb, most mindenki elégedett.
Na! Melyik szmájlit nem használtam még?

Fő a biztonság.
Hol látsz te itt balhét???
Csak helyre lett téve egy megtévedt Szutyukis...
Azt hiszem az a különbség, hogy az 1-es kit gyári légszűrőt és gyári vagy utángyártott slip-on-t feltételez; a 2-es pedig "sport" légszűrőt és "verseny" kipufogó rendszert. A 2-est ezért beállítani is nehezebb.
ejnye gyerekek.
megint balheztok ?ki -mi mennyit???

dani-köszi az art
ez az igaz???melyik az 1es es melyika 2es??mit tud ??van vmi hallot tapasztalatod??
Hosszú évek tapasztalata! Csak szóljatok nyugodtan. Beírod a motor tipusát évjáratát, futott km-er, és Én lököm az adatot. Igény szerint főtengely, kuplung v. hátsókerékre számolok.
Nem 4 volt, hanem minimum 24, mindenkivel mentem legalább 1-et! És a kuplung is bírta, a 16 ezer kilométerrel a lamelláiban!
akkor 4 gyorsulás a kuplungod is szar már!