Egyforma paripánk van, és imádom a sajátom(bár pillanatnyilag szeretném eladni) de azért sztem egy ezres erőből el tudna menni mellettünk , .....de mire feleszmél a kanyarokban már vissza is előztünk
Jo a buli csak kár hogy ddt 500 a jó kis yamahát lecserélte egy kékfehér TESCÓS motorra.A gyorsulásról meg annyit hogy ha csak a motort akarjátok összehasonlitani akkor 2esböl gurulva 60Km/H nál nyélgáz ami belefér 6.ig.Állóból egy jó pilóta egy rosszabb motorral is eltudja verni tapasztalatlan de jo motorral kiálló versenyzőt .Tehát ezennel kimondom a végitéletet gurulva 2ből az 99. R1 simán veri a 750 TESCOS motort
Felesleges a vita !!
K4-es 750 Gixxer nagyon pöpec kis gép, saját tapasztalat, hogy az ezresek nem túl sokkal mennek jobban, max 200 felett, célegyen kigyirsításnál egy 2004-es R1 mögött jöttem ki, és végig sikerült szélárnyékban maradni, csak pár méter előnyt tudott összeszedi véktávig, ott meg már ha ügyes a pilóta simán ki lehet fékezni ... de ami tény hogy 1000 ccm az több mint 750
Hol látsz te itt balhét???
Csak helyre lett téve egy megtévedt Szutyukis...
Azt hiszem az a különbség, hogy az 1-es kit gyári légszűrőt és gyári vagy utángyártott slip-on-t feltételez; a 2-es pedig "sport" légszűrőt és "verseny" kipufogó rendszert. A 2-est ezért beállítani is nehezebb.
Hosszú évek tapasztalata! Csak szóljatok nyugodtan. Beírod a motor tipusát évjáratát, futott km-er, és Én lököm az adatot. Igény szerint főtengely, kuplung v. hátsókerékre számolok.
Csak1 kérdés! A köbcentiből adódó nyomatékot lehet mássak pótolni?
Máshol persze annál többen de az kit érdekel??
K4-es 750 Gixxer nagyon pöpec kis gép, saját tapasztalat, hogy az ezresek nem túl sokkal mennek jobban, max 200 felett, célegyen kigyirsításnál egy 2004-es R1 mögött jöttem ki, és végig sikerült szélárnyékban maradni, csak pár méter előnyt tudott összeszedi véktávig, ott meg már ha ügyes a pilóta simán ki lehet fékezni ... de ami tény hogy 1000 ccm az több mint 750
Az enyém legalább a "Mi autónk"
Így a legjobb, most mindenki elégedett.
Na! Melyik szmájlit nem használtam még?
Fő a biztonság.
Csak helyre lett téve egy megtévedt Szutyukis...
Azt hiszem az a különbség, hogy az 1-es kit gyári légszűrőt és gyári vagy utángyártott slip-on-t feltételez; a 2-es pedig "sport" légszűrőt és "verseny" kipufogó rendszert. A 2-est ezért beállítani is nehezebb.
megint balheztok ?ki -mi mennyit???
dani-köszi az art
ez az igaz???melyik az 1es es melyika 2es??mit tud ??van vmi hallot tapasztalatod??