Az attól függ, mit szoktál meg.
Nekem az eregy volt szokatlan, nehezen váltott irányt.
Ha erős gyorsításnál fordulaton váltottam (értsd 12000 felett), rázta a fejét.
Nehezebbnek tűnt megborítani mint a gixxert.
A féke viszont nagyon jó és 10.000 felett felébred Csipkerózsika-álmából.
Összességében nekem a gixxer jobban tetszik, bár városi, elővárosi közlekedésre kényelmesebb az R1, mert alul fele olyan vad sincs mint a gixxer.
De az azért eléggé gáz, hogy a 750-es gixxer is erősebb alul mint az Eriggy...
A barátnődet nem zavarja az ülés alatti kipufogó? Csak mert amikor a Millerrel mentem a Full Gas-os bulira a lány akit vitt igen csak panaszkodott, hogy süti a fenekét.
Sziasztok! Nekem az R1 elött egy 600as Hornetem volt ,akkor kipróbáltam az egyik haver 600RR jét amin Yoshimura dob van ,nemsokkal rá megvettem az R1 est. Most a hétvégén meg kipróbáltam egy másik haver K6-os 750-es Gixxerjét ,amin egy Bódis rendszer van ,majd utánna megint azt a 600RR-t. Most nem azért hogy fényezzem az R1 -et ,de mégis ,mind a két motornál úgy érezetem mindtha ki akarna esni alollam! Keskeny kormány ,kényelmetlen szúszós ülés ,meg az egész valahogy túl darabos volt mind a kettő! A Gixxer szépen szedi a lábát azzal nincs is hiba ,sőt az alsó tartományban a nyomatéka jobb mint az R1 nek! De tényleg! De mint motor én megint csak azt tudom mondani hogy Yamaha YZF-R1! Ennyi! Én nem szoktam pályára menni ,tervezem majd valamikor ,de annyira nem vonz! Inkább közuton szeretek túrázni (sokszor barátnővel!) ,sport túrázni vagy ahogy a haverok mondják versenytúrázni! Én ezt szeretem és nekem ehhez az R1 a legjobb társ! Bár a fogasztás az gázos ,de ez van! Valamit valamiért!!!
Szia!
Az enyem 2004 es. Visszahivasos. A TPS-t (throttle position sensor) csereje miatt. Egyebkent nekem mar korabban elojott ez a hiba. Gariba javitottak (csereltek). De elviszem tavasszal is.
Hy MilleRR!
csak érdeklődöm mikori R1 ed van?
most olvastam újságba meg a neten hogy visszahívásos 2002-töl az R1.
nekem is 2003as van csak azért éreklődöm mert nekem a szalonba azt mondták, hogy ez csak 2005 utánni modelekre igaz.
aztán ugye ez már nem garis de a vissz.hívás érintene engem is
de lehet hogy egyszerűen nincs kedvük kicserélni mert ugye az munka lenne.
Köszi! Jól hangzik annó asszem Túró is a Dunlopot ajánlotta. Ezekből van engem megkavaró fajta is? Gondolok arra, hogy puha, közepes, kemény anyagú, vagy egyszerűen csak a D207RR és kész mind egyforma. Most már csak jó áron kell keresnem ilyen gumit hosszú lesz....de messze a tavasz
Hi Pohi. Dunlop D207RR vagy 208RR a legideálisabb választás tapadás/élettartam alapján. Apám a második szettet gyúrja a Thunderace-én. Évi két pályanap és 80% autópálya használat: hátsó 12000, első 14-15000km utál cserés. Egyébként az egyik legjobb vízelvezető képességű gumi.
Mondjuk azért nem hiszem, hogy ezért bojgatnám ezt a jól szuperáló rendszert, hogy jobb legyen kanyarban a gép..... ...de jó képben lenni. Egyébként ennek a típusnak feljebb van a lábtartója mint a 2004-esnek, legalább is a superbike egyik összehasonlító tesztjében ezt írták....Hát nekem még nem ért le soha az tuti, pedig már E-ringen döntöttem meg úgy, hogy ment ki a hátulja....és akkor gondolom már nem érdemes tovább dönteni
Egyébként szerintetek ezek a sport beállítások jók ezek szerint?......
A gumi nagyon gyorsan kopik ez érthető is. Volt már dolgotok a Conti Road attackkal, vagy a Michelin Pilot Roaddal? Jövőre gondolkodom ilyen gumin, mert hosszab túrára is mennénk többször és jó lenne, ha nem kéne 3x gumit cserélnem 1 szezon alatt.
A Pilot Road haver gixer 1000-esén már elment 15.000-et és még bírja......elég vonzó a Metzeler Sportec M1 5000 km-es futásteljesítményéhez képest.
Elölre pedig egy puhább gumit gondoltam, pl: Metzeler Rennsportot
Amennyit ront az egyenes futáson az még nem is veszéjes, főleg, ha van kormánygátló.
A probléma inkáb az, hogy csökken a szabadmagasság és hamarabb leér a lábtartó.
Ezért sokkal jobb megoldás a hátulját emelni.
Ha beejted,akkor a villa teteje magasabban lesz a villahid sikjától(ki fog állni),tehát jobban "orra" lesz állitva a motor,ami jobb kanyarvételi tulajdonságokat eredményez,viszont az egyenesfutást rontja,hajlamosabb lesz beszitálni.
A kormány nyakkal szintben van a villa teteje kb. ha beejtem 4-el vagy 9-el az elég hülyén nézki.....nem emelni kell, hogy az orra lejjebb legyen bár nem értek hozzá....az biztos
Egyébként ez a sportos futómű beállítás nekem gyanús, mert majdnem a gyári érték.
Elől:
Front preload gyári:6 vonás, sport: 3 vonás, front rebound damping gyári:13 click, sport:12 click, front comp. damping gyári:13 click, sport:12 click
Nekem az eregy volt szokatlan, nehezen váltott irányt.
Ha erős gyorsításnál fordulaton váltottam (értsd 12000 felett), rázta a fejét.
Nehezebbnek tűnt megborítani mint a gixxert.
A féke viszont nagyon jó és 10.000 felett felébred Csipkerózsika-álmából.
Összességében nekem a gixxer jobban tetszik, bár városi, elővárosi közlekedésre kényelmesebb az R1, mert alul fele olyan vad sincs mint a gixxer.
De az azért eléggé gáz, hogy a 750-es gixxer is erősebb alul mint az Eriggy...