Az én fékemnek a nagyobbik része már nem gyári, de emlékeim szerint a gyári állapot sem volt rossz - annak ellenére, hogy ezek a fékek sokkal jobbak általában, mint az enyémen lévők. Teljesen gyári állapotában azért melegszik és puhul, de ha csak pályán használod, a fékcső, fékfolyadék és betét csere úgyis muszáj, ezek meg nagyrészt megoldják a melegedés problémáját.
Ez érdekes. Nekem a Yamaha Worldben azt mondták, hogy a gyári alkatrészek 3 nap alatt megjönnek. Nem is kellett semmire többet várnom. Pedig a Thundercatot Európában már jóideje nem árulják. Amcsiban azt hiszem még lehet venni újonnan.
wow komoyan? nekem is kéne hátsófék felujitó szett... de főleg a porvédő szimeringek mentek tönkre és most nincsenek betéve. supersealnél nem tudták megcsinálni
Én rendeltem hátsófófékhenger felújító szettet. 11700 ft volt asszem, egyből a rendelésnél ki is pengettem, és mondták, hogy 3 nap mulva megvan. Mondom jó, inkább 1 hét mulva jövök. Na aztán jártam hetente, és 7 hét alatt nem sikerült megjönnie a cuccnak. Vissza is kértem szépen a pénzt.
Ezért nem fogok zongorát venni, mert ha elszakad 1 húr akkor gyári alkatrészre várhatok...
Bementem a supersealbe, mondtam mekkora méretű karmantyúk kellenek, másnapra legyártották kb 1000ft-ért.
Alkatrész ellátásban nekem eddig minden 2 héten belül megjött a Yamahától - még a komplett hátsó lengővilla is, pedig az egyenesen Japánból jött.
Pályára pár dolgot úgyis érdemes lecserélni utángyártottra, azokkal sincs általában alkatrészgond (legalábbis a mieinkkel nem szokott).
A szűrők sem drágák, a gyári olajszűrő 3-4, a légszűrő 9-10 ezer forintba kerül.
Ha bármi érdekel még, szólj.
Néztem itt KALMAN kollega(lásd lent ) motorját amit el szeretne adni..igazából ki kellen próbálnom egyszer egy ilyet, a tapasztalat lenne a legjobb tanácsadó, de mondjuk olyanok érdekelnének mint alkatrész ellátotság , árak, (kopó alkatrészekre gondolok, fékek szűrők) stb..
Értem. Hát, akkor a méreteid alapján tényleg jobb lesz neked az R1... a strapát biztos bírni fogja (ha jó állapotút fogsz ki), az enyémben most van 51 ezer kilométer, minden probléma nélkül.
Valami konkrétumra kíváncsi vagy ezzel az R1-gyel kapcsolatban?
Már néztem a motorodat....
és lehet hogy szivesen vetnék is rá egy pillantást, ha még tudunk egyezkedni és sikerül eladni a mostani motoromat, ha esetleg tudsz rá vkit segíts benne
egy 99-es CBR600 F4-el és most egy K4-es 750-essel motorzgattam eddig pályán, ezek közül igazán mind2 jól viselkedett a pályán a (Gixxer azért frankóbb ) meg az a 150ccm is sokat számít plusszban, 600-ast azért nem szeretnék igazán mert a méreteimhez kicsi 194 cm vagyok és 104 kg, CBR -emmel is ez volt a baj, a 750-es ilyen és sok más szempontbó is sokkal jobban feküdt, igazából egy 2004-utáni ezres vagy egy ugyanilyen 750-es szeretnék de azért anyira nem vet fel a pénz hogy vmi ilyesmit be tudjak áldozni pályamotornak sajna..
Igen, 99-es, csak át van idomozva/matricázva 98-asra.
177 kg szárazon az R1, feltöltve 198 (gyári adatok). Ez tényleg nem áll messze a mai ezresektől, de érzésre azért ne várd ugyanazt. Egy 2006-os és 1999-es R1 között baromi nagy különbség van, pl. kezelhetőség szempontjából. Azért az én R1-esemet leborítani elég munkás, az "új" R1 hozzá képest szinte magától kanyarodik.
Ha ennyire a pályázásra koncentrálsz, akkor miért nem nézel inkább egy ugyanilyen évjáratú R6-ost? Gyerekjáték az R1-hez képest a kezelhetősége, ráadásul még olcsóbb is. Egy hátránya viszont biztos van: az soha nem fog úgy kitolni a kanyarból, mint az R1. Viszont ha ez nem üt szíven, akkor talán érdemes elgondolkodni rajta.
Hali, nekem van eggy 99-es R1-em és pont eladó, stílusváltás miatt. A motor pályahasználatos hibátlan,kőltségmentes állapotú. Ha érdekel hívj vagy írj:70 772 26 03, kalmi@invitel.hu
Ha tudod kapd le te is több kép nagyobb siker.....egyébként meg allig látni azt a gombapárt így fel sem figyeltem még rá
Tomcat!
Köszi a képeket....sajna Csopakon voltam továbbképzésen, meg a net. is gubancos most is szerelik aztán hol van hol nincs.....egyszóval csak ezért írok most.
Hobbi szinten!! Csak nem szeretnék vmi nagy nehézkes böszme motorba belefutni, mondjuk a súlya alapján nem lehet túl rossz mert ha jól tudom 175 kg szárazon és a mostani 1000-esek sem sokkal könyebbek. Nem szeretném fizetni a sok fentartási ktget, meg igazából utcán nem is szeretek anyira motorozni(túl sok a kockázata)..a pálya tuti !!:)
Az erősen függ a megvásárolni kívánt példány állapotától. Anno 99-ben gyakorlatilag a legjobb gyári futóműves sportmotor volt.
Mennyire szeretnél vele pályamotorozni? Csak hobbi szinten, vagy versenyezni is akarsz?
kerdes
dyno jet-et hasznalsz??
arulsz??menyi huf??
melyik fokozatot hazsnalod?1-2-3?
Ezért nem fogok zongorát venni, mert ha elszakad 1 húr akkor gyári alkatrészre várhatok...
Bementem a supersealbe, mondtam mekkora méretű karmantyúk kellenek, másnapra legyártották kb 1000ft-ért.
Pályára pár dolgot úgyis érdemes lecserélni utángyártottra, azokkal sincs általában alkatrészgond (legalábbis a mieinkkel nem szokott).
A szűrők sem drágák, a gyári olajszűrő 3-4, a légszűrő 9-10 ezer forintba kerül.
Ha bármi érdekel még, szólj.
Valami konkrétumra kíváncsi vagy ezzel az R1-gyel kapcsolatban?
és lehet hogy szivesen vetnék is rá egy pillantást, ha még tudunk egyezkedni és sikerül eladni a mostani motoromat, ha esetleg tudsz rá vkit segíts benne
177 kg szárazon az R1, feltöltve 198 (gyári adatok). Ez tényleg nem áll messze a mai ezresektől, de érzésre azért ne várd ugyanazt. Egy 2006-os és 1999-es R1 között baromi nagy különbség van, pl. kezelhetőség szempontjából. Azért az én R1-esemet leborítani elég munkás, az "új" R1 hozzá képest szinte magától kanyarodik.
Ha ennyire a pályázásra koncentrálsz, akkor miért nem nézel inkább egy ugyanilyen évjáratú R6-ost? Gyerekjáték az R1-hez képest a kezelhetősége, ráadásul még olcsóbb is. Egy hátránya viszont biztos van: az soha nem fog úgy kitolni a kanyarból, mint az R1. Viszont ha ez nem üt szíven, akkor talán érdemes elgondolkodni rajta.
Írj egy mailt lécci mert ... format c:/....
Ha tudod kapd le te is több kép nagyobb siker.....egyébként meg allig látni azt a gombapárt így fel sem figyeltem még rá
Tomcat!
Köszi a képeket....sajna Csopakon voltam továbbképzésen, meg a net. is gubancos most is szerelik aztán hol van hol nincs.....egyszóval csak ezért írok most.
Mennyire szeretnél vele pályamotorozni? Csak hobbi szinten, vagy versenyezni is akarsz?