Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nagyon. A motor bal oldala ko, nekem a lábam kezem zúzódások...
neked nem lett semmi bajod?jobbulást mindkettőtöknek
Z3!
Igen, megtaláltam egy útszélet amivel nem lett volna baj csak kb 20-30méter után volt egy kockakő amivel nem bírtam .
Köszi!
Ma én is átnéztem de nem tört el, csak lehorzsoltam a matricánál de szerintem javítható. Ha nem beszélhetünk a dologról csak találd ki az árat!
mi történt?megcsúsztál?
hy snake01.Láttam a motorod mármint ami itt van fent.Megnézem este,de az enyém lehet pont fekete ott ahol a tiéd fehér.Ár?....nem toom majd kitalálunk valamit.
Szia!
És mennyiért lenne? Láttad az én mocimat?
Én azt mondom hogy trükközés ide ,trükközés oda BESZOPTUK!!!
Nekem nyilván van egy ilyenem.....
Sziasztok!
Tud valaki egy 2001-es R1 bal oldali (piros) gyári idomot? Tegnap kicsalt a napocska aztán meg egy balos kanyar...
Előre is köszi!
ddt 500

itt a web oldal aki a nemet gepeket tuningolja
www.sport-evolution.de

amugy meg a folytas biztositasi csalas is,ugyhogy aki cascos az ne gondolkodjon ilyenbe,mert a biztosito magtagadhatja a karkifizetest,haverom a cbr1000fes az 34kw ra volt bejelentve:)))sogoreknal
Hát igen...minden az ár függvénye. Ha 20-30e-ért lehetne venni egy ilyen elektronikus folytást, ami után azt levizsgáztatva a forgalmiba már csak pl. 60-80 LE kerülne, az már megérné talán. Bár ha két év múlva eladom, akkor túl sokat nem nyertem rajta. Max. még az is lehet, hogy hamarosan ez is extraként fog szerepelni egy-egy apróhirdetésben és esetleg többért lehet eladni a motort....

Amúgy a másik verzió, ami még foglalkoztat, hogy télire kivonatom forgalomból a motort, viszont erről elég ellentmondásos dolgokat hallok. Valahol azt írják, hogy hiába vonom ki, a kötelezőt pl. ugyanúgy fizetni kell, mert az ide vonatkozó jogszabály a motorokra érdekes módon itt mint külön kategória kizárja ennek a lehetőségét. Viszont azt nem tudom, hogy a "súly"adó a kivont időszakra vonatkozik-e vagy sem.
Ettől függetlenül az egyik haverom épp most vonatta ki forgalomból a mociját, ami 1500 pénzbe került és ha most meghatározod a visszahelyezés időpontját, akkor autómatikusan vissza is kerül minden egyéb költség nélkül. Ráadásul a biztosítójánál már be is jelentette, és a 4. negyedéves kötelező díjának arányos részét már vissza is utalták neki. Szóval Magyarországhoz hűen itt is teljes a káosz...

Ha esetleg valaki jártas a dologban, akkor szívesen venném a véleményét.
Én itthon vettem egy Thunderace-t 2004-ben, de a srác a németektől vette. Papíron 72 KW-os volt azaz 98 Le-s........a gyakorlatban pedig ott volt az a 150 paci ....akinek eladtam az most jól járt.
Németországban párszor csináltam ilyet és a következő képpen megy OTT.
Létezik elektronikai és mehanikus fojtás, amit hivatalosan kellett vásárolni számlával és műbizonylattal.
Ezt mint arra engedéjjel rendelkező szervíz beszereltük és a motort le kellett vizsgáztatni.
Vizsgán soha meg nem nézték, hogy valóban bele lett szerelve, csak a papírokat.
Pl:R6 27 LE-re, XX 48 LE-re, TZR125, de ezt már nem tudom pontosan mennyire, csak, hogy kezdő jogsihoz,stb
Ezeket a kész cuccokat adott típusokhoz lehetett rendelni és álltalában 1 vagy 2 LE változat volt motoronként.
A rend őrei elrendelhették a motor bevizsgálását, ha gyanusnak találták.
ÜDv!

www.tinracket.extra.hu
regisztráció után letölthető amerikai teljes motoros film.... tök ingyen
ha regisztél a főmenüben lezs a teljes videok menüpont
köszi
hapi3000 Kálmándi S.
Nekem 2400 helyett 28860
évi 40,000 a 3900 helyett
Sziasztok én is beszélgettem erről egy sráccal amikor szervizeltem a mocit és neki is azt magyaráztam hogy ki vállalja ezt be hogy papíron lefolytja a vasat ,ha pl. bemérnek valami komoly tempóval és meglátják hogy csak 50 lovas a moci azonnal elküldik felülvizsgálatra és akkor nem te ,hanem az koppan aki ki állította a fals fogalmit! DE ha valaki talál valakit aki bevállalja akkor szóljon nekem is mert az az évi 40,000 Ft máshol is elfér! :-)
link
Remélem most sikerült bemásolni a linket
A Superbike mostani számában az Olvasói levelek közt írnak a visszafojtásról.Egy német céget említenek,itt a link.fojtás
Ha valakinek van ez ügyben tapasztalata,az pls ossza meg itt velünk a fórumban.
Köszi
rakj rá TZR matricát
az kb 100 ropi azt tudod? vagy nem tom ismerősök mennyiért vállalják de ugy h beesel valahova kb. annyi.
Nem tudja valaki, hogyan lehetne lefojtani paíron egy motort, hogy az hivatalosan bekerüljön a forgalmiba? Mivel úgy néz ki, hogy nagy ívben szarnak a tiltakozásunkra a súlyadó pofátlan emelése ellen, ezért gondolkodom, hogy vissza kéne folytani papíron az R1-et 50 LE-re...
Szóval a kérdés, hogy ki és mennyiért csinál teljesítmény visszafolytást...
úgy kell vizsgáztattatni /nehéz szó!/ hogy 10kw legyen a forgalmiba...töki
Szia tuning!

Sajna nem vezetheted mert, az:

"A1": -a 125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 KW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár

vezetésére jogosít fel

Az A korlátozott kategóriával inkább vezethetnéd szerintem mert az:

"A korlátozott": -legfeljebb 25 KW teljesítményű és a 0,16 KW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezetésére jogosít fel. Bár nem tudom a te motorod hány kg.....