hy snake01.Láttam a motorod mármint ami itt van fent.Megnézem este,de az enyém lehet pont fekete ott ahol a tiéd fehér.Ár?....nem toom majd kitalálunk valamit.
itt a web oldal aki a nemet gepeket tuningolja
www.sport-evolution.de
amugy meg a folytas biztositasi csalas is,ugyhogy aki cascos az ne gondolkodjon ilyenbe,mert a biztosito magtagadhatja a karkifizetest,haverom a cbr1000fes az 34kw ra volt bejelentve:)))sogoreknal
Hát igen...minden az ár függvénye. Ha 20-30e-ért lehetne venni egy ilyen elektronikus folytást, ami után azt levizsgáztatva a forgalmiba már csak pl. 60-80 LE kerülne, az már megérné talán. Bár ha két év múlva eladom, akkor túl sokat nem nyertem rajta. Max. még az is lehet, hogy hamarosan ez is extraként fog szerepelni egy-egy apróhirdetésben és esetleg többért lehet eladni a motort....
Amúgy a másik verzió, ami még foglalkoztat, hogy télire kivonatom forgalomból a motort, viszont erről elég ellentmondásos dolgokat hallok. Valahol azt írják, hogy hiába vonom ki, a kötelezőt pl. ugyanúgy fizetni kell, mert az ide vonatkozó jogszabály a motorokra érdekes módon itt mint külön kategória kizárja ennek a lehetőségét. Viszont azt nem tudom, hogy a "súly"adó a kivont időszakra vonatkozik-e vagy sem.
Ettől függetlenül az egyik haverom épp most vonatta ki forgalomból a mociját, ami 1500 pénzbe került és ha most meghatározod a visszahelyezés időpontját, akkor autómatikusan vissza is kerül minden egyéb költség nélkül. Ráadásul a biztosítójánál már be is jelentette, és a 4. negyedéves kötelező díjának arányos részét már vissza is utalták neki. Szóval Magyarországhoz hűen itt is teljes a káosz...
Ha esetleg valaki jártas a dologban, akkor szívesen venném a véleményét.
Én itthon vettem egy Thunderace-t 2004-ben, de a srác a németektől vette. Papíron 72 KW-os volt azaz 98 Le-s........a gyakorlatban pedig ott volt az a 150 paci ....akinek eladtam az most jól járt.
Németországban párszor csináltam ilyet és a következő képpen megy OTT.
Létezik elektronikai és mehanikus fojtás, amit hivatalosan kellett vásárolni számlával és műbizonylattal.
Ezt mint arra engedéjjel rendelkező szervíz beszereltük és a motort le kellett vizsgáztatni.
Vizsgán soha meg nem nézték, hogy valóban bele lett szerelve, csak a papírokat.
Pl:R6 27 LE-re, XX 48 LE-re, TZR125, de ezt már nem tudom pontosan mennyire, csak, hogy kezdő jogsihoz,stb
Ezeket a kész cuccokat adott típusokhoz lehetett rendelni és álltalában 1 vagy 2 LE változat volt motoronként.
A rend őrei elrendelhették a motor bevizsgálását, ha gyanusnak találták.
www.tinracket.extra.hu
regisztráció után letölthető amerikai teljes motoros film.... tök ingyen
ha regisztél a főmenüben lezs a teljes videok menüpont
köszi
hapi3000 Kálmándi S.
Sziasztok én is beszélgettem erről egy sráccal amikor szervizeltem a mocit és neki is azt magyaráztam hogy ki vállalja ezt be hogy papíron lefolytja a vasat ,ha pl. bemérnek valami komoly tempóval és meglátják hogy csak 50 lovas a moci azonnal elküldik felülvizsgálatra és akkor nem te ,hanem az koppan aki ki állította a fals fogalmit! DE ha valaki talál valakit aki bevállalja akkor szóljon nekem is mert az az évi 40,000 Ft máshol is elfér! :-)
A Superbike mostani számában az Olvasói levelek közt írnak a visszafojtásról.Egy német céget említenek,itt a link.fojtás
Ha valakinek van ez ügyben tapasztalata,az pls ossza meg itt velünk a fórumban.
Köszi
Nem tudja valaki, hogyan lehetne lefojtani paíron egy motort, hogy az hivatalosan bekerüljön a forgalmiba? Mivel úgy néz ki, hogy nagy ívben szarnak a tiltakozásunkra a súlyadó pofátlan emelése ellen, ezért gondolkodom, hogy vissza kéne folytani papíron az R1-et 50 LE-re...
Szóval a kérdés, hogy ki és mennyiért csinál teljesítmény visszafolytást...
"A1": -a 125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 KW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár
vezetésére jogosít fel
Az A korlátozott kategóriával inkább vezethetnéd szerintem mert az:
"A korlátozott": -legfeljebb 25 KW teljesítményű és a 0,16 KW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezetésére jogosít fel. Bár nem tudom a te motorod hány kg.....
Igen, megtaláltam egy útszélet amivel nem lett volna baj csak kb 20-30méter után volt egy kockakő amivel nem bírtam .
Ma én is átnéztem de nem tört el, csak lehorzsoltam a matricánál de szerintem javítható. Ha nem beszélhetünk a dologról csak találd ki az árat!
És mennyiért lenne? Láttad az én mocimat?
Tud valaki egy 2001-es R1 bal oldali (piros) gyári idomot? Tegnap kicsalt a napocska aztán meg egy balos kanyar...
Előre is köszi!
itt a web oldal aki a nemet gepeket tuningolja
www.sport-evolution.de
amugy meg a folytas biztositasi csalas is,ugyhogy aki cascos az ne gondolkodjon ilyenbe,mert a biztosito magtagadhatja a karkifizetest,haverom a cbr1000fes az 34kw ra volt bejelentve:)))sogoreknal
Amúgy a másik verzió, ami még foglalkoztat, hogy télire kivonatom forgalomból a motort, viszont erről elég ellentmondásos dolgokat hallok. Valahol azt írják, hogy hiába vonom ki, a kötelezőt pl. ugyanúgy fizetni kell, mert az ide vonatkozó jogszabály a motorokra érdekes módon itt mint külön kategória kizárja ennek a lehetőségét. Viszont azt nem tudom, hogy a "súly"adó a kivont időszakra vonatkozik-e vagy sem.
Ettől függetlenül az egyik haverom épp most vonatta ki forgalomból a mociját, ami 1500 pénzbe került és ha most meghatározod a visszahelyezés időpontját, akkor autómatikusan vissza is kerül minden egyéb költség nélkül. Ráadásul a biztosítójánál már be is jelentette, és a 4. negyedéves kötelező díjának arányos részét már vissza is utalták neki. Szóval Magyarországhoz hűen itt is teljes a káosz...
Ha esetleg valaki jártas a dologban, akkor szívesen venném a véleményét.
Létezik elektronikai és mehanikus fojtás, amit hivatalosan kellett vásárolni számlával és műbizonylattal.
Ezt mint arra engedéjjel rendelkező szervíz beszereltük és a motort le kellett vizsgáztatni.
Vizsgán soha meg nem nézték, hogy valóban bele lett szerelve, csak a papírokat.
Pl:R6 27 LE-re, XX 48 LE-re, TZR125, de ezt már nem tudom pontosan mennyire, csak, hogy kezdő jogsihoz,stb
Ezeket a kész cuccokat adott típusokhoz lehetett rendelni és álltalában 1 vagy 2 LE változat volt motoronként.
A rend őrei elrendelhették a motor bevizsgálását, ha gyanusnak találták.
www.tinracket.extra.hu
regisztráció után letölthető amerikai teljes motoros film.... tök ingyen
ha regisztél a főmenüben lezs a teljes videok menüpont
köszi
hapi3000 Kálmándi S.
Remélem most sikerült bemásolni a linket
Ha valakinek van ez ügyben tapasztalata,az pls ossza meg itt velünk a fórumban.
Köszi
Szóval a kérdés, hogy ki és mennyiért csinál teljesítmény visszafolytást...
Sajna nem vezetheted mert, az:
"A1": -a 125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 KW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár
vezetésére jogosít fel
Az A korlátozott kategóriával inkább vezethetnéd szerintem mert az:
"A korlátozott": -legfeljebb 25 KW teljesítményű és a 0,16 KW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezetésére jogosít fel. Bár nem tudom a te motorod hány kg.....