Sziasztok!Keresek 07-08'-as R1-et(fehér-piros)színben!
Esetleg tud vki valamit a veszprémi R1-ről?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-7624626
sziasztok fiuk lanyok ... seegitseget kernek toletek nagyon halas lennek! vasaroltam moci riasztott oan opcioval hogy kulcsnelkulis belehet gyujtatni a mocit es marat 2 szalam es nemtudom hovakel beuzemelni anelkul nemindul hanem csak kontaktot ad es behajtja es nemrobannn csak siman megy az oninditom ... egy yamaha r1 2003 modelrol van szo nagyon hallas lenek ha valaki dolgozott ijene vagy tanacs ...
Otthon is le tudod szedni. A lendkerékben, 16*1,25 menet van ha jól emlékszem. Nekem egy ilyen csavar van kúposra esztergálva. Meg kell egy szerszám, amivel fixálod a lendkerót, hogy ne forogjon. A többi már magától értetődő.
Elvileg a probléma forrása, hogy az állórész hátoldalán lévő réz kivezetések a szűk hely miatt, hozzáérnek a motorblokkhoz, és letestelnek. Ezt kellene kiküszöbölni.
Te belevágnál egy ilyen kínaiba? 48-at már eladtak belőle az adatok alapján. Vagy azért mert jó, vagy azért mert ez is ég szét. Mondjuk barátibb mint amit ma kaptam 50e-s ajánlatot. Otthon ki tudom cserélni? Mennyire bonyolult. Kell speckó szerszám a lendkerék leszedéséhez vagy megoldható anélkül is? Leszedem a lendkereket kicserélem az álló részt vissza a lendkereket és ennyi?
Elnézve a kínai árát, kb egy árban van. Az újratekerés még talán több ha hozzávesszük az oda-vissza postát. Nekem leégett miután újra lett tekercselve is.
Sajnos másik fesszabályzóval sincs töltésem, így sajnos a generátor megadta magát. Előjött a típushiba nálam is. (38e km) Milyen megoldások vannak ami költséghatékonyabb? Újratekercseltetni érdemes vagy nem fogja bírni és csak kidobott pénz?
Értem, köszi!
Tehát ha lehúzom a csatikat (2db) a fesszabályzóról (szürke 3 lábas, fekete 2) akkor a szürke csati lábain kell néznem a két 21-es izzót?
Inkább mérd ki a generátort. Lehúzod a fesszabályzó előtt a csatlakozóját, sorba kötsz két 21W-os izzót, és a 3 vezetékből 2-2-re ráteszed. Mindegyiknél azonos fényerővel kell világítania.
Vagy ha leveszed a generátor deklit, és benézel a lendkerék lyukain, látod hogy leégett a tekercs.
2003-as R1-em nem tölti az aksit. Először azt hittem az aksi rossz de sajnos nem. Melyik a valószínűbb a fesszabályzó vagy a generátor mik a tapasztalatok? Elsőnek a fesszabályzót cserélem és ha nem szűnik meg a hiba akkor generátor.
Valakinek nincs felesleges fesszabályzója?
Valóban ugyan azzal a fesszabályzóval szerelték az R1-eket 2002-2008-ig? Azt néztem még ,hogy az FZR 1300 és az FZ1 2006 ban is ez van. Köszi a segítséget!
Pont ilyet csak a Yamahánál tudsz rendelni - szerintem.
Én a Yoshimurám R1-es plaketjéhez rendeltem 2db "Yamaha gyári" csavart. Kétezer párszáz Ft-ot fizettem érte 3-4 éve.
Pénteken meg egy fekete "patentot" rendeltem 570Ft-ért. A hátsó idom legelső rögzítési pontján lévő patentről van szó. Bántotta a szemem, hogy az előző tulaj az egyikből "kifaragta" a kereszthornyot.
Én szeretem ha minden patent a vason.
A google-al sikerült! Nem Yamaháé, valami robogóban lehet.(azért ilyen olcsó) De emlékeim szerint ilyen van az R1-ben is, ha más nem belefaragod valahogy.
Esetleg tud vki valamit a veszprémi R1-ről?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-7624626
Előre is köszi mkinek!