Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom nekem akkor milyen darab jutott, de én 6,5 alá sosem tudtam szorítani, "nyelezve" (pályán) 12-14l...
de nem csak a fogyasztas.
bar az enyemet be kell allitani,majd tavaszal,porlaszto,szelepek,stb,szerintem a befecsis 1enletesebben jar es jobban reagal a gazadasra.többek közt
Nem is eszik sokat.....túratempónál 5.2 ha nyélgázolok max. 8.5
csak nem a kainzinger-ek?ök ott voltak annak idelyen a mienkel.
gondolom a 98as is legszomjban szenved mind a 99es.ezen nem gondolkodsz??
Ilyesmi meg sem fordult a fejemben. Ha kivitelezhető is volna (bár kétlem), annak semmi értelme. Egy nagy halom pénz, és max. annyit nyerek vele, hogy többet fogyaszt! Az egyik legnagyobb előnye ennek az R1-nek számomra, hogy még karbis.
Inkább egy-két finomságon gondolkozom most a blokkba, 170 LE-sre csinálná meg egy német cég...
dannyboy
befecskendezö rendszeren nem gondolkodtal???kivitelezhetö a 2002eset beepiteni????
Abszolút van valóságalapja a dolognak.
Az enyémben már cseréltek TPS-t. (gázállás érzékelő szenzor)
Nem hívta fel senki a figyelmemet rá, egyszerűen eltűnt az alapjárat. Garanciálisan cserélték.
Szia Börni!

Szóval neked vannak matricáid ......mintha lejjebb azt olvastam volna. Ha van akkor egy farokidom R1 feliratpár érdekelne, hogy mennyibe kerül....
És azt is tudják most kinél van a motor (nyilvántartót használva) vagy csak az első tulajnak küldik az értesítőt akinek eladták? Bár én még a gázzal problémát nem éreztem az alapjárat meg szuper
Elég komoly azért a dolog, akinek tényleg a problémás szériából jutott, azt ki fogják értesíteni. Ki van ez találva. Az FZ6-osoknak is van most ilyen visszahívásuk, az egyik Yamahában előttem nyomtatták ki a listát a múlt héten, és kezdtek a szervízben lévők alvázszámának ellenőrzésébe.
Az lehet, hogy az ügyintéző nem volt képben, de valóban kapsz hivatalos levelet, ha bele esel a szórásba.
A 2002-es visszahíváskor engem is igy értesítettek.
A Totalbike.hu-n olvastam ma, hogy a Yamaha visszahívási akciót jelentett be a 2002-2005 közötti R1-esekre, állítólag a gázállás-érzékelő meghibásodási lehetősége miatt. Én felhívtam a Yamaha Hungáriát, de az alvázszám alapján azt állították, hogy engem nem érint. Elég sokáig keresgéltek, sőt, az elején azt se tudták miről van szó...végül a csaj azt mondta, hogy ha mégis érinti a motoromat, akkor erről úgyis hivatalos értesítést kapok levélben. Elég komolytalannak tűnik nekem ez a cég...
OK, szólj majd ha kell, megkérdem a srácot, hogy azt tud e adni. A 120 LE meg viccnek is rossz.
De, 150 LE. Az keréken kb.132-135 LE, mert 10-12% veszik el a főtengelytől a hátsó gumiig.
dani
köszi
festek majd erdekel,de a festest majd magam keszitem.az legalabb tuti.



amugy r1 150Le motorban .kereknel mert ´120 az igaz,bar 130ig mehet,bejaratastol függö
BugiR1ről volt szó.vagyis az r1eséről.de asszem danny-é is ugyan az az évjárat
dani a r1 ed 150 lós nem?mert z3 aszonta,hogy 120
Börnimacitól...a matrica is és nagyon jó áron
Az a srác, aki nekem fényezte a motoromat, nagyon vágja a gyári R1 színeket! Az általa fényezett idomok és az (akkor még) gyári sárvédők között árnyalatnyi különbség sem volt!
Ráadásul gyönyörűen is dolgozik, úgyhogy ha fényezni akarod az idomjaid, csak ajánlani tudom!
Perpill 2000-es hasidom, és a 98-as és a 99-es matricázás ötvözése.
azert sargaban sem rossz
kivancsi vagyok honnan a gyari kek festek??mert lehet nekem is kene 3dl feher
mért most milyen?
Igen, ez pont olyan mint az enyém - volt, amíg ki nem cseréltem az idomokat.