de nem csak a fogyasztas.
bar az enyemet be kell allitani,majd tavaszal,porlaszto,szelepek,stb,szerintem a befecsis 1enletesebben jar es jobban reagal a gazadasra.többek közt
Ilyesmi meg sem fordult a fejemben. Ha kivitelezhető is volna (bár kétlem), annak semmi értelme. Egy nagy halom pénz, és max. annyit nyerek vele, hogy többet fogyaszt! Az egyik legnagyobb előnye ennek az R1-nek számomra, hogy még karbis.
Inkább egy-két finomságon gondolkozom most a blokkba, 170 LE-sre csinálná meg egy német cég...
Abszolút van valóságalapja a dolognak.
Az enyémben már cseréltek TPS-t. (gázállás érzékelő szenzor)
Nem hívta fel senki a figyelmemet rá, egyszerűen eltűnt az alapjárat. Garanciálisan cserélték.
És azt is tudják most kinél van a motor (nyilvántartót használva) vagy csak az első tulajnak küldik az értesítőt akinek eladták? Bár én még a gázzal problémát nem éreztem az alapjárat meg szuper
Elég komoly azért a dolog, akinek tényleg a problémás szériából jutott, azt ki fogják értesíteni. Ki van ez találva. Az FZ6-osoknak is van most ilyen visszahívásuk, az egyik Yamahában előttem nyomtatták ki a listát a múlt héten, és kezdtek a szervízben lévők alvázszámának ellenőrzésébe.
Az lehet, hogy az ügyintéző nem volt képben, de valóban kapsz hivatalos levelet, ha bele esel a szórásba.
A 2002-es visszahíváskor engem is igy értesítettek.
A Totalbike.hu-n olvastam ma, hogy a Yamaha visszahívási akciót jelentett be a 2002-2005 közötti R1-esekre, állítólag a gázállás-érzékelő meghibásodási lehetősége miatt. Én felhívtam a Yamaha Hungáriát, de az alvázszám alapján azt állították, hogy engem nem érint. Elég sokáig keresgéltek, sőt, az elején azt se tudták miről van szó...végül a csaj azt mondta, hogy ha mégis érinti a motoromat, akkor erről úgyis hivatalos értesítést kapok levélben. Elég komolytalannak tűnik nekem ez a cég...
Az a srác, aki nekem fényezte a motoromat, nagyon vágja a gyári R1 színeket! Az általa fényezett idomok és az (akkor még) gyári sárvédők között árnyalatnyi különbség sem volt!
Ráadásul gyönyörűen is dolgozik, úgyhogy ha fényezni akarod az idomjaid, csak ajánlani tudom!
bar az enyemet be kell allitani,majd tavaszal,porlaszto,szelepek,stb,szerintem a befecsis 1enletesebben jar es jobban reagal a gazadasra.többek közt
www.kainzinger.com/
www.tuningcompany.de/01fce6961...
www.tuningcompany.de/01fce6961...
gondolom a 98as is legszomjban szenved mind a 99es.ezen nem gondolkodsz??
Inkább egy-két finomságon gondolkozom most a blokkba, 170 LE-sre csinálná meg egy német cég...
befecskendezö rendszeren nem gondolkodtal???kivitelezhetö a 2002eset beepiteni????
Az enyémben már cseréltek TPS-t. (gázállás érzékelő szenzor)
Nem hívta fel senki a figyelmemet rá, egyszerűen eltűnt az alapjárat. Garanciálisan cserélték.
Szóval neked vannak matricáid ......mintha lejjebb azt olvastam volna. Ha van akkor egy farokidom R1 feliratpár érdekelne, hogy mennyibe kerül....
A 2002-es visszahíváskor engem is igy értesítettek.
köszi
festek majd erdekel,de a festest majd magam keszitem.az legalabb tuti.
amugy r1 150Le motorban .kereknel mert ´120 az igaz,bar 130ig mehet,bejaratastol függö
Ráadásul gyönyörűen is dolgozik, úgyhogy ha fényezni akarod az idomjaid, csak ajánlani tudom!