Erre meg azt mondanám amit mindenkinek szoktam ilyenkor. Juss el odaáig a 600-as motoroddal, hogy kevésnek érezd. Mert sokan voltak itt akik 600-ra ültek a 125 után aztán még szezon közben elkezdték árulni a törött motort.
A 600-as olcsóbb tehát ugyan azért a pénzért újabbat tudsz venni. Kevesebb olaj kell a blokkba, nem zabálja úgy a gumit, gyengébb lánc is jó rá, könnyebben kezelhető stb.
Kawasakiból alapvetően kevesebb van. Nem hiszem, hogy arányaiban több lenne a széthajtott mint bármelyik másik márkából.
Az alkatrészben a Honda és a Yamaha a drágábbik japán. Megbízhatósági gondjai sincsenek. Viszont a hazai Kawasaki márkaképviselet nem mindig áll a helyzet magaslatán.
Ugyan olyan mint a másik 3 Japán. Van rosszabb modellje és van jobb. 2007-8-as ZX-6R-t sose vennék. 03-6-ig nagyon jó, 09-től meg a legjobb 600-as.
Hozzád viszont intéznék még egy kérdést ha nem gond. Korábban végig Kawasakit akartam, újabban kacsintgatok más felé. Mennyire higgyek azon állításnak, miszerint több a széthajtott Kawa, továbbá drágábbak az alkatrészek hozzá? Megbízhatóság?
Számítottam erre a kérdésre, megmondom őszintén. Ezzel tisztában vagyok, hogy egy MZ után szinte bármi nyomatékgyárként hathat, viszont azt sem akarom az alábbiakban már részletezve, hogy később megbánjam, hogy "miért ekkorát vettem".
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok, mint R1 motorosokhoz:
MZ ETZ 250-ről szeretnék kategóriát lépni. Értelem szerűen gondolná az ember, hogy a következő lépcsőfok a 600-as kategória (kisebbet semmiképp nem szeretnék). Azonban ezzel kapcsolatban több aggályom is van.
- Pörgetni kell ahhoz, hogy menjen (korábban volt pl. egy aprilia RS 80 gépem, amit szintén forgatni kellett, utána öröm volt az MZ-re ülni, abból a szempontból, hogy nyomatékból, alacsonyabb fordulaton is tudtam vele közlekedni). Félreértés ne essék, a magas fordulatú hajtás sem áll távol tőlem, de nyilván nem ezzel indítanék egy ezres gépen.
- Az ezresek, köszönhetően a nyomatéknak alacsonyabb fordulaton képesek ugyanazon sebességre, alacsonyabb fogyasztás mellett.
- Egy 600-ast egy időn keresztül vezetni lehet, hogy az rövid időn belül "megszokottá válik" ezáltal kevésnek tűnik annak teljesítménye.
- Egy ezresnek meg mindig van tartaléka az esetleges előzésekhez.
Szóval én több okból az R1-et választanám. Ha valaki közületek ezzel, esetleg ez ellen vélekedik, szívesen fogadnám hozzászólásotokat!
Ilyenből van kicsi megmaradva is így elég lenne a 3 lityi belőle.
Akkor ezek szerint jó az Agip? Senki nem használja a környezetemben. Árban elég olcsónak tűnik a 10w60-as.... bár nem tudom idén lesz e időm ringre, de az fjr-be is motorex 10w60 volt és nem panaszkodott, viszont az piszok drága....
Ja és a castrolt nem ajánlom nagyon hamisitják a cimbim vett olcson castrolt az aprilia rsv be és 1000párszáz km után megragadt a motor a szar minőségű olaj miatt
Szia Pohi még mindig Agip racing 4t 20-50 vagy 10-60at teszek bele ha többet pályázol 10-60 ha utcán mész többet 20-50 nekem bevált már kb 2004óta ezeket rakom az r1be mondjuk én 5000km után lecserélem
aztán majd osztok szorzok...
A 600-as olcsóbb tehát ugyan azért a pénzért újabbat tudsz venni. Kevesebb olaj kell a blokkba, nem zabálja úgy a gumit, gyengébb lánc is jó rá, könnyebben kezelhető stb.
Az alkatrészben a Honda és a Yamaha a drágábbik japán. Megbízhatósági gondjai sincsenek. Viszont a hazai Kawasaki márkaképviselet nem mindig áll a helyzet magaslatán.
Ugyan olyan mint a másik 3 Japán. Van rosszabb modellje és van jobb. 2007-8-as ZX-6R-t sose vennék. 03-6-ig nagyon jó, 09-től meg a legjobb 600-as.
No, de a kérdésedre a válasz BMW R1150 GS.
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok, mint R1 motorosokhoz:
MZ ETZ 250-ről szeretnék kategóriát lépni. Értelem szerűen gondolná az ember, hogy a következő lépcsőfok a 600-as kategória (kisebbet semmiképp nem szeretnék). Azonban ezzel kapcsolatban több aggályom is van.
- Pörgetni kell ahhoz, hogy menjen (korábban volt pl. egy aprilia RS 80 gépem, amit szintén forgatni kellett, utána öröm volt az MZ-re ülni, abból a szempontból, hogy nyomatékból, alacsonyabb fordulaton is tudtam vele közlekedni). Félreértés ne essék, a magas fordulatú hajtás sem áll távol tőlem, de nyilván nem ezzel indítanék egy ezres gépen.
- Az ezresek, köszönhetően a nyomatéknak alacsonyabb fordulaton képesek ugyanazon sebességre, alacsonyabb fogyasztás mellett.
- Egy 600-ast egy időn keresztül vezetni lehet, hogy az rövid időn belül "megszokottá válik" ezáltal kevésnek tűnik annak teljesítménye.
- Egy ezresnek meg mindig van tartaléka az esetleges előzésekhez.
Szóval én több okból az R1-et választanám. Ha valaki közületek ezzel, esetleg ez ellen vélekedik, szívesen fogadnám hozzászólásotokat!
Köszönöm előre is!
Ha a Motul mellett dontessz, akkor szolj elotte, mert tudok benne segiteni jo aron.
link
link
Ilyenből van kicsi megmaradva is így elég lenne a 3 lityi belőle.
Akkor ezek szerint jó az Agip? Senki nem használja a környezetemben. Árban elég olcsónak tűnik a 10w60-as.... bár nem tudom idén lesz e időm ringre, de az fjr-be is motorex 10w60 volt és nem panaszkodott, viszont az piszok drága....
2003 R1-em van. Régen is volt ilyen típus akkor castrol 20w50 volt benne.
Most gondolkodom a motul 5100 10w50 vagy castrol power1-en...