Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valós, de az ebay jobb, néha olcsóbb is, a lényeg paypal fizess és számíts vámra + áfára is mert nagy a doboz...
2 ezer kmel ezelött kapott uj olajat , motorexet....mivel motultól félek , mert 80% amit kapni lehet kinai....Motor leállitás után 10 percel az olajszint az ablakocska tetejénél van majdnem....szóval maximumon....mindig több olajat kap , kerozgatás miatt...Lehet az elektronikai részben van valami hiba , mivel nem megy az üzemanyagkijelző lámpácskám....azaz müködik de mikor fogy el az üzemagyag nem jelzi , és 0 meg 8 ezer között ugrándozik a fordulatszámmérő.....a lényeg hogy befostam mikor megláttam az olajégőcskét.....remélem többet nem rezeltet be...
Ilyet nekem is csinált. Én is kicseréltem az aksit, de ugyanaz, másik aksi ugyanaz, majd vettem egy Yuasa-t és azóta hibátlan.
a 99esem ezt akkor csinalta mikor már kuka volt az olaj.olajcsere utan nem produkálta
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni! Nem rég vettem egy 2005-ös évjáratú R1-est. Minden szép és jó volt, 4500 kilométernél járok vele. Tök fasza állapot, valós 22 ezer kilométer. A probléma a következő:
egy ideje egyre nehezebben indított a motor, és gondoltam, akkumulátor a ludas, ki is cseréltem. Aznap minden szép és jó volt, bár egyre "nehézkesebben" indult újra. (értsd: akksi benn, első indítás: tökéletes, pöcc röff. második indításnál már elvette a műszerfal világítást, de még mindig pöcc röff, harmadjára már nehezebben, negyedjére már csak blöeblöeblöeee :D) Feltettem gyorstöltőre, (ami az én hülyeségem volt), az faszán tönkrebaszta, felpuposodott, kuka. Következő akksi, ugyanez a helyzet, első pár indítás hibamentes, DE! Annyiban változott, hogy néha pöccre indul, néha be se indul. Vagy, ha elsőre nem sikerül, akkor másodjára. Tehát, teljesen random sikerül elindulnom vele.
Érdekességek: töltés alapjáraton 14 Volt, tehát töltés az elméletileg jó.
Rámértünk, nem szívja semmi az akksit, (semmi plusz gyári kiegészítő fény, eszköz. Még az izzók is gyáriak...)
Egyébként ha beindul, semmi más probléma nem lép közbe, minden izzó, és elektromos eszköz rendeltetésének megfelelően működik.

Tanácsok, vélemény? Mi lehet a hiba? Segítség! :)

Előre is köszi!

GeR1
Az olajlámpa az olajszintet jelzi vissza nem a nyomást. Úgyhogy az olajad kevés. Lehet a szint határon van és ha kicsit ferde a motor akkor villan be.
Tud valaki valamit a dhgate.com oldalról. Millió oldalon hirdetik a fairing szetteket. Valós lehet ez vagy kamu?
Hello , ujabb kérdés. 98as R1 , Olajlámpácska ma kigyullt vagy 3x 4x egymás után menetközbe , 2 3 mpet úgy maradt , majd kialudt, tegnap lenyomtam vagy 400 kmert a motorral , semmi gond nem volt , ezt megcsinálta ma párszor s többet nem , (olajszint az oké) , ez mi lehet ?
üdv,olyan problémám van a járgányal , melegen le álitom es nem akar elindulni csak egy kettö perc mulva indul el?kösz.
Helló Pitt!
Sikerült megoldani a dolgot? Üdv: Brit
Sziasztok !

Ha esetleg érdekelne valakit egy nagyon szépen szóló dob , párban 100.000 Ft Twoo Brothers dual carbon , karcmentes . 04-06 os R1 re
kovacsg277@gmail.com
Igaz, nekem RN22 van, de ha 105 fok a vizem, annak akkor is mennie kell mint a barom. Ettől nem szabadna elmennie ilyen drasztikusan a lóerőknek, közel sem.
20w 40 es a gyari olaja
Rn 19-be jó ez az olaj? (15400km)
Castrol Actevo 10W-40
Nekem a 2003-as R1 csinálta, de a műszerfal világítással együtt...
A csatlakozónál az egyik vezeték hátrébb volt csúszva így nem érintkezett rendesen a másik saruval, kissé meg is pörkölődött, mert gondolom szikrázgatott.....
Összetoltam, pillanat ragasztóval beragasztottam, mert a megolvadt csati nem tartotta a helyén, most szuper....
Hali!

Csak nekem szar a motorom a világítás vagy nektek is vibrál? Már mint megyek napközbe és csomó autós int... no meg a táblákon látom és este is,hogy mintha villognék tompítottál... futómű van túl keményre beállítva? vagy csak a magyar út ennyire szar? (rn19)
Az egykerék nem normális használat
Az enyém nem megy 100 fok fölé, nézd meg a termosztátodat!
Pesten biztosan átmegy +5000Ft-ért.
Sziasztok,

van par elado hatso tengelyem R1-hez (1998 - 2006 kozott), magaban, vagy a tavtartokkal, ha erdekli valamelyikotoket az adatlapon eler.
Szia!
Biztos,hogy valami probléma van.Nekem semmi ilyet nem produkál.
Sziasztok!
Szükségem lenne egy 2003-as R1 gyári kipufogora vizsga miatt.
A motort most vettem es nincs meg a gyari kipufogo hozzá!
Akár kölcsön a vizsga idejére, vagy megvételre is érdekelne.
Ha van valakinek valami ötelete, vagy tud segíteni, azt megköszönném.
Hali , kérdésem lenne ujra : Karbis r1en 103 105 fok körül normális az hogy 7 8 ezer fölött nincs erő meg szaggatva megy ? Motoros esküvőn voltam ma , felvonulás altt hamr felhevül....kerozgattam....majd 103 fok kürül fölvettem az elejét...8 ezernél elment az erő...s visszaesett....kaptam 1 kis egyenest ott visszahütöttem 85 foknyira....onnan ujra ment rendesen...EZ MOST NORMÁLIS ? vagy valami haldoklik benne ?
Koszi a tippet.
Az az egy baj van hogy kint elek angliaban es a motorom meg itthon van es gondoltam 2het eleg lesz ezt elintezni de most mar latom hogy nem.
Mondjuk egeszen jo volt de azert ki kell cserelni mert varosban nagyon idegesito
5000ft 00's R1 en volt. átvétel csak személyesen