RN12-esen lehet valahogy állítani az órát, hogy ne csaljon ? 180as gummát raktam rá, és hát 10et csal, nem szeretném, ha bemérnének... Valaki valami megoldást rá? :)
Tegnap összeállt a 2003-as R1
Segítsetek kérlek hogy a fő kábelköteg, hol van elvezetve gyárilag? A kormánykifli alján lévö műanyagba lévő lyukba megy kábel vagy csak fékcső? A két relé a papucsokkal hova van rögzítve? Esetleg valaki tud képet küldeni? Nagyon hasznos lenne mert most csak úgy be van rakva minden össe vissza. Köszi!
Szerintem is ez most a legjobb vétel ebben a kategóriában. Ha én most akarnék venni, akkor ezt mennék el megnézni elsőnek...
Ilyenem volt, imádtam, hibátlan volt mind a majd 30.000 km-ig amíg nálam volt.
Kérdésem lenne, mert menet közben megállt a motorom.
" mint amikor kifogy a benzin "
Gurultam a piros lámpa fele, 1-esben. majd magától felvillant az üres jelző lámpa és leállt a motor. azóta be se indul.
minden mechanikus rész jó, nincs hiba kód, csak ha üresben van nem jelöli a kijelzőn, és nem indul be.
AC pumpa hangra teker, tolásra sem indul csak puffog és erős benzin szag. Sztenderd kapcsolóm jó.
Mai nap, hogy jártam... Motor Érden a Pataki cukrászda előtt állt, persze a motorra nem láttam rá, majd barátnőmmel felültünk és irány haza.. első fékezésnél érdekes zajra lettem figyelmes... megállok.. nézem balos féknyeregnél oldalra kint van a fékbetétet tartó tengely.. valamely drága gyalogos vagy nem tudom, hogy kicsoda szépen a sasszegeket kihúzta.. Vigyázzatok!
Sziasztok!
Ajánlom az uj GB Racing szupererős műanyagból készült motorfedél vedő burkolatait. Jobb mint a karbon/kevlár boritás, mivel ezt nem kell minden esés után cserélni, mert nem kopik át. WSBK-ban és Moto2-ben is ezeket használja a legtöbb csapat. Az ár/érték arányuk szerintem az egyik legjobb a piacon jelenleg megtalálható hasonló dolgok között. Főleg, ha azt nézed milyen lehetséges károktól menti meg a drága motorodat.
A komplett motorfedél szett(jobb, bal oldal) motortípustól függően 40-70000 Ft között változik, de lehet egyenként is rendelni. Van "cápauszony" is a lengővilla aljára, bukógomba, illetve emelőszem is. Érdeklődni az info@euromotoracing.hu email címen.
Ha általánosságban kérded a váltóját, semmi baj sincs vele. Sajnos az enyém valószínűleg valami utcai harcos tulajdona is volt, ezért 2. fokozatban nagy gáznál megugrik. Típushiba, hogy leég a generátor.
Összességében nagyon jó motor, a 400-hoz képest egy nyomatékgyár.
Kategóriát szeretnék váltani és kinéztem EZT a vasat.
Tudtok valamit esetleg róla?
Ennyiért megérné?
Esetleg típushibák...? A váltójáról azt hallottam nem az erőssége, de egy ZZR után lehet maga a mennyország lenne.
2006-os R1 előtt 929RR-t hajtottam. A H sokkal kényelmetlenebb volt, és nem ment, többet is evett. Javítani egyiket sem kellett eddig. A H mellett csak az ülés alatti rekesz és az ára szólt. 954-nél már ez az előny sincs meg annyira.
Halló SuzuKiller!
Nincs valami számomra akciós sportmotor hátsó ülésed? Télen szétvágnám a seggét, és ahhoz kellene, átalakítom a farok részt! Köszöntem!
Köszi, de ha vészleállítóval van leállítva a motor, akkor a világítás nem alszik el, nekem pedig az is elment abban a pillanatban, mikor rántott, szóval szerintem nem ez lesz a gond :S Attól félek vmi bonyolultabb, de az utóbbi 120 km-en nem csinálta... Szóval a legszarabb a probléma, nem látszik és ráadásul szakaszos
Vagy nézd meg a vészleállítót, nekem be volt oxidálódva és ha egy kicsit is hozzáértem, egyből leállt és menet közben is szivatott úgy, mint téged elég sokáig, mire rájöttem
Igaz nem mai darabok!
Én nem szidtam az R1-et mert nagyon szeretem , imádom!
Nekem is nagyon tetszik az egész forma tervezése a kialakítása!
Én csak leírtam , hogy nekem kicsit csörömpöl néha a kuplongom (ami engem amúgy nem érdekel , de még is kicsit megriaszt mert én nem tartom normálisnak)
Meg engem egyszer ott hagyott a világ faszán mert elment az összes létező töltés
Véleményt kért a kolléga én meg leírtam a saját véleményem
RN12-esen lehet valahogy állítani az órát, hogy ne csaljon ? 180as gummát raktam rá, és hát 10et csal, nem szeretném, ha bemérnének... Valaki valami megoldást rá? :)
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Segítsetek kérlek hogy a fő kábelköteg, hol van elvezetve gyárilag? A kormánykifli alján lévö műanyagba lévő lyukba megy kábel vagy csak fékcső? A két relé a papucsokkal hova van rögzítve? Esetleg valaki tud képet küldeni? Nagyon hasznos lenne mert most csak úgy be van rakva minden össe vissza. Köszi!
Ilyenem volt, imádtam, hibátlan volt mind a majd 30.000 km-ig amíg nálam volt.
Kérdésem lenne, mert menet közben megállt a motorom.
" mint amikor kifogy a benzin "
Gurultam a piros lámpa fele, 1-esben. majd magától felvillant az üres jelző lámpa és leállt a motor. azóta be se indul.
minden mechanikus rész jó, nincs hiba kód, csak ha üresben van nem jelöli a kijelzőn, és nem indul be.
AC pumpa hangra teker, tolásra sem indul csak puffog és erős benzin szag. Sztenderd kapcsolóm jó.
esetleg van valakinek 5-let e?
Mai nap, hogy jártam... Motor Érden a Pataki cukrászda előtt állt, persze a motorra nem láttam rá, majd barátnőmmel felültünk és irány haza.. első fékezésnél érdekes zajra lettem figyelmes... megállok.. nézem balos féknyeregnél oldalra kint van a fékbetétet tartó tengely.. valamely drága gyalogos vagy nem tudom, hogy kicsoda szépen a sasszegeket kihúzta.. Vigyázzatok!
Ajánlom az uj GB Racing szupererős műanyagból készült motorfedél vedő burkolatait. Jobb mint a karbon/kevlár boritás, mivel ezt nem kell minden esés után cserélni, mert nem kopik át. WSBK-ban és Moto2-ben is ezeket használja a legtöbb csapat. Az ár/érték arányuk szerintem az egyik legjobb a piacon jelenleg megtalálható hasonló dolgok között. Főleg, ha azt nézed milyen lehetséges károktól menti meg a drága motorodat.
A komplett motorfedél szett(jobb, bal oldal) motortípustól függően 40-70000 Ft között változik, de lehet egyenként is rendelni. Van "cápauszony" is a lengővilla aljára, bukógomba, illetve emelőszem is. Érdeklődni az info@euromotoracing.hu email címen.
Összességében nagyon jó motor, a 400-hoz képest egy nyomatékgyár.
Kategóriát szeretnék váltani és kinéztem EZT a vasat.
Tudtok valamit esetleg róla?
Ennyiért megérné?
Esetleg típushibák...? A váltójáról azt hallottam nem az erőssége, de egy ZZR után lehet maga a mennyország lenne.
Válaszokat előre is köszönöm.
Nincs valami számomra akciós sportmotor hátsó ülésed? Télen szétvágnám a seggét, és ahhoz kellene, átalakítom a farok részt! Köszöntem!
Én nem szidtam az R1-et mert nagyon szeretem , imádom!
Nekem is nagyon tetszik az egész forma tervezése a kialakítása!
Én csak leírtam , hogy nekem kicsit csörömpöl néha a kuplongom (ami engem amúgy nem érdekel , de még is kicsit megriaszt mert én nem tartom normálisnak)
Meg engem egyszer ott hagyott a világ faszán mert elment az összes létező töltés
Véleményt kért a kolléga én meg leírtam a saját véleményem