Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Uram!

Valóban eltűntem a motoros körökből, olyannyira,hogy az R1-et is majdnem eladtam. Még "szerencse", hogy autó nélkül maradtam bő egy hónapra és rájöttem, mégis csak hasznos a háznál egy sportmotor...
Sokat fejlesztettünk a vállalkozásunkon és a mai hitelelezés mellett inkább a fiókokat söpörtük ki úgyhogy most néhány évig olyan "fogtechnikus" leszek mintha Skót és Sváb szülők neveltek volna.
Nemrég voltam gumiztatni a Nagy-I. haveromnál aki valaha eredményesen húzta a gixxer-kupában és pont ugyanilyen cipőben jár mint én. Megállapítottuk, hogy vagyunk egy páran, akik most egy pár évig elkerülik a versenypályákat, de kb. 2020-ra lesz egy nagyon erős veterán mezőny!
Feléd mi a helyzet? Ijesztgeted még a hobbiracereket a Pancsin!?
Üdv!
Uram!

El tetszett tűnni. Mi a helyzet?

Üdv
Köszönöm, majd megnézem!
Nem jó hozzá. Tipushiba...
üdv mindenkinek! röviden az a kérdésem,hogy 2004 es R1 generátor jó a 2003-as R1-hez? mivel ez a vissza térő hibám van a múltkor már itt ecseteltem.... az is jó lenne ha 2003 as gyári generátort tudna valaki ajánlani. üdv balázs
Valahol a fo aramkorben lehet a baj. Valoszinuleg meg a gyujtaskapcsolo elott. Emeld fel a tankot inditsd be a motort es ovatosan az aksi saruktol kezdve minden vezeteket mozgass at. Kozben figyeld a reakciot. Ha valahol leall a motor valoszinu megtalaltad a hibat. Pillanatnyi rovidzar is lehet ami lehuzza a feszkot. Lulonosen figyelj azokra a helyekre ahol torik sokat mozok a csoport kabel.
Sziasztok!
Valaki kérem segítsen!
Yamaha R1 2002-2003-as modellről lenne szó. Az a probléma, hogy valamikor menet közben ránt egyet, és egyből megy is tovább mintha mi sem történt volna, azonban a rántás pillanatában a világítás is elmegy egy pillanatra. Ez mitől lehet? Gyújtás?Biztosíték? Érintkezés? Vagy esetleg üzemanyag ellátás, de akkor a világítás miért megy el?
Aki esetleg találkozott ilyennel, vagy ért hozzá az kérem segítsen!
Szia!

Nemrég az eladói oldalon álltam és azt tapasztaltam, hogy a legtöbben egy szalonállapotú vasat keresnek, aminek csak az ára csökkent idővel és a műszaki tartalma nem.
Ezért érdekelne, hogy a te esetedben mi tántorított el az R1-ektől, hiszen a leírt hibák filléres apróságok. Az exup kiköthető vagy bontóból csere a kuplung meg olyan minden yamahán valsz. a harmadikon kicsit magasabbra volt tekerve az alapjárat és ezért nem hallottad csak.
Én speciel nem is engedtem kipróbálni olyan érdeklődőnek, aki az elején ismertette velem a típushibákat és ha felfedezte a motoromon akkor az baj volt ha nem akkor meg gyanús...
Szóval miaf@szt akar valaki párszázezerrel a zsebében a tízéves motorok között találni!?
Amúgy pedig megveszed, ha nem tetszik akkor meg eladod, nem kell ezt a vásárlást túlragozni...
Pozitívum nem kell több milláért Ducatit venni a kuplung hangért, elég csak 04"-től megvenni egy eriggyet
a 07-08 is csörög-zörög-prüszköl-darál rendesen
az volt anno a divatszin.07est tudok jot-szepet-pirossat! eladot
Megnéztem 3 R1-et is, tetszenek is nagyon, de nem bírom felfogni, h 2002-03-ban annyian vették az ezüst fekete színkombóval. :-( A kék vagy a piros-fehér-fekete sokkal szebb. Valóban alacsony a fejidom, de mellette gyönyörű a forma. Viszont az exup szelep mindhármon, a kuplung két esetben csörgött. :-(

Jelenleg 900 eFt max amit motorra fordítani tudok. Az álmom egy 07-08-as R1... Majd jövőre ;-)
Szerintem próbálj ki egy fiatalabb R1-est és meglátod egyből, hogy nem kell Honda :) Nekem már 6 éve megvan a gép, és gumin, olajon,láncon,gyertyán, fékbetéten kívül máshoz nem kellett nyúlnom :)
Szia!
Bocsi srácok hogy eszt mondom de nekem a következő tuti egy 954-es lessz!
Eggyik jó barátnak 954-es-e van 4-éve , és egyszer nem nyúlt még hozzá komolyabban!Mondjuk ő is nagyon odafigyel a motorra!
Nekem az r1-el az alacsony fejidom a kuplong csörgése , meg a töltés probléma a bajom!
Én személy szerint 954-et választanám!
De jól nézd meg mit veszel !
colorrite az jo de csak ha tőllük is veszed ,a meg mind tudjuk messze van
akkor barhol pesten ahol van lechler festek erdeklődj
Sziasztok!

2000-res R1-emhez keresek használt kipufogó dobot, vagy akár rendszert is. Mindenféle ajánlatot meghallgatok, de elsősorban szép állapotú darabok érdekelnek.

Üdv:
Radír
Nincs nálam a motor per pill így a vázon nem tudom megnézni. Én csak a colorrite-es oldal kódjait tudom perpill.
Bp, 23.kerületi vagyok. Köszi!
ha ilyen a kodja hogy PBC3 akkor az oks.
de ha ezzel a koddal erdeklődsz lehet tudnak keverni.helyileg merre laksz?
Háát elkeltek a kipuffok, de maradt pár típus specifkus bekötőcső, ha valakit érdekel bagóért . Ha valaki szeret barkácsolni, vagy már van neki dob, csak a bekötőcső hiányzik stb. A cucc vadonat új, nem volt még mocin és a dob felőli cső átmérője 49mm/52mm ( külső/belső)

R1:'02-'03
5 pénz, és ebbe már a posta is benne van .

jedis@freemail.hu
majdnem. ezust aláfestes majd a piros lazur tőbb retegben es ott lessz az a szin amit szeretnem es meg rea a lakk.magyarul min 6 reteg de 7-8 ba is belefuthatsz
Van egy két eladó alkatrészem RN22-es R1-hez.

-Hűtőfolyadék kiegyenlítő tartály
-Fő kábelköteg
-Hűtőrendszer csövei termosztáttal
-olajhűtő rendszer
-vezérműtengely pár

Árak megegyezés alapján!
Megköszönném!

Egy fejidomnyi kellene csak
Ez a festést dolgod nem egyszerű :) nekem is amikor gyári bordóra kellett lefújni az idomot, akkor alvázszám alapján megkaptam a gyári színkódot, amit bevittem egy festőhöz, majd ő megrendelte a festéket, és hát zsiguli bordó lett az idom.. majd 2. fújásra lett olyan tűrhető... tehát szerintem gyári színt nem lehet fújni, max úgy, hogy az egész motort lefényezik és nem csak egy két elemet, mert az tuti, hogy el fog ütni :) Mondjuk nem tudom, hogy a kék menyire szívás, de a bordó DRMK fényezésnél kell egy speciális ezüst festék amit alapozás után kell felvinni, majd a bordó festéket rá, és akkor lesz metálos a festék :)
metalnal sokaig eltart,