Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Májkül..

03' helyett 05"-ös R1 ? :))
Nem, konkrétan. Valami bíztatót.
Csak 13 januártól?, hmmmm.........

na megyek a garázsba mer dógom van
Yamahát ne vegyél, egy szar.

Valami ilyenre gondoltál?
Sziasztok!

Segítsetek jótanácsokkal, legyetek kedvesek! Motorvásárlás előtt állok (ismét), '03-as R1 vs '03-as 954? Volt már 3 CBR-em korábban, de most váltanék. Mivel ez egy Yamaha fórum, gondoltam vásárlás előtt a magam megnyugtatására megkérdezmém azokat, akik ilyen típust nyüstölnek, h mi a véleményük? Aki tud jelezzen kérem!

Köszönöm.
Régi órám is megvan, tehát nem kamilla, amúgy meg majd csak 2013 jan. 1-től fogják büntetni akik visszapörgetik az órát.
Természetesen vannak ilyen arcok, viszont ezt már a törvény bünteti.
Helló!

Napokban sikerült lezúznom az R1-est eléggé szépen.. most már valahogy összeállt, olyan problémám lenne, hogy másik km óra csoport került bele, de nem azonos a km óra állás.. Esetleg ismer valaki ilyen embert aki vissza tudja lőni az eredetire? Másik órám meg van, csak összetörött..
Rakass fel egy másik gumit nekem is ez volt vaccsi ujj dunlop d211gp gyári hibás volt és nem látszott rajta . vissza raktam a régebbi használtat azzal meg 240fölött is mintha zsinóron húzták volna persze gariba cserélték a gumit a másik már tökéletes volt
hát akkor te se vagy előrébb,azért köszönöm válaszod! nekem mikor vettem rá 3 hónapra. lámpa fénye halványodott,amiből először feltűnt az az injektor hangja. aztán kezdődött.....ez a legsz*pósabb hiba szerintem derítsük ki mi a hiba?! akkor az is lehet nagy az áram felvétel? nem tudom az enyém mikor a tekercsre mértünk majdnem 70V volt azt mondták nagy. az a baj hiába meg a service manual a motorhoz az nem írja le pontosan ezeket a részeket. na meg ezzel a hibával se foglalkozik. bár érthető...mindegy most nekem is jó kb 14V-al tölt nem is megy feljebb. ha neked beválik légyszives add már meg a kihez vitted: ide el küldheted: budasaerox@citromail.hu ha találok valami biztos megoldást értesítelek. üdv Balázs
Lehet belementél kátyúba megütötte felnt és azért csinálja, nekem volt 600 as hornetem az kerek 80 nál szitált se alatta se fölötte, ezért...
Oké, de a bőrruha, ha eddig nem rázta be akkor gondolom most sem :)
Olvass vissza kicsit: 23576
Nekem is volt hasonló tapasztalatom...és a kapott válaszból arra következtettem, hogy nekem a Textil kabáttól szitált be a motor.
Autópályán volt, tehát ott az útminőség jó :) Ruhától :D igen meg a szembe jövő bogarak becsapódásától :) 4 évig nem rázta be a ruha akkor most igen :) én is arra tippeltem,hogy elrepült egy súly, vagy megfogtam vele valamit... régebben is volt ilyen, de akkor csak egy bizonyos sebesség tartományban mint pl. 160-180ig rázta
vidd el gumishoz centíroztasd ki első kereked!
Ruhától is lehet, mármint, ha nagyon meglebegteti a szél...
nem köll annyira kapkodni, aszt nem fog szitál.

Sok mindentől lehet, de kérdés az is hogy mennyire. Nekem egyszer gumitól szitált 80-130ig. se felette se alatta. szitálhat még kormánycsapágytól, rossz úttól meg egy csomó mindentől amiről fogalmam sincsen. de lehet hogy aranyat keres.
Üdv Srácok!

Az mitől lehet szerintetek, hogy 250-nél beszitál a kormány? alatta semmi, de felette még jobban rájön... és beindításnál néha ciripelő hang jön..
Köszi a segítséget srácok,így már sikerült a levegőszűrő fedelet levenni.
Hali! Nem tudom mi lehet a megoldás, én már hallottam olyat is hogy nem gerjeszt túl sokat nagyobb az áramfelvétel mint amennyit előállít. nem tudom melyik az igaz. Sokan mondják eszt is aszt is. Én most akivel tekercseltettem az másféleképpen tekercseli újra, állítólag stabilabb lesz a tekercs. Neked leégések hogy történtek? Nemtudom aszt se hogy ez egy hosszabb folyamat vagy pedig egy rövid idő alatt következik be...
Kb 2 hónapja éjszaka jöttem haza a balatonról és aszt vettem észre hogy a refim elkezdett pislákolni, aszt hittem kapcsoló nem törődtem vele hamar haza értem. Most voltunk túrázni osztrákoknál és éjjel jöttünk haza, 3-4 órát mentem refivel amikor teljesen megzavarodott motor refi villogott meg gyújtás szar volt, műszerfal is. Lemerült aksi és moci már nem töltött, szétégett a tekercs. Szt gondolom hogy a motor több energiát használ fel refivel mint amennyit termel, ez 3 óra alatt lemerítette aksit és ezért nem ment motor. Viszont multkor amikor elsőnek tapasztaltam utánna hibátlanul működött az egyész, nem volt ideje aksinak lemerülni... Nem tudom eldönteni hogy egyáltalán mi teszi tönkre a tekercset.... De találtam egy angol linket, ha valaki megérti segíthetne!
http://www.mnsportbikeriders.c...
Üdv! Balázs vagyok nekem is 2003 as R1 em van ugyan ezzel a problémával...már 4 szer tekercseltettem 3 év alatt. szerencsére kereszt faterom tekercslő így ingyen van. de akkor is már szégyellem oda hordani meg már a tököm tele van őszintén...voltam már több szerelőnél szakszervíz. azt mondják ennek széria hibája túl sokat gerjeszt a generátor és leégeti magát. már van 4 fesz szabályzom is. cserélgettem de hiába a probláma meg maradt. javasolták tegyek bele diódát ami felezi a feszültséget. de hát akkor könyörögöm minek a van a fesz.szabályzó? nem akarom eladni a motort mert más hibája nincs és valami brutális. csak ez. szóval az lenne a kérdésem,hogy te jutottál-e valamire? ebbe a témába. üdv: balázs
Hello! Mi a véleményetek erről az izzóról?
http://canbus.en.alibaba.com/p...
Van egy vadonat új Viper sportcsövem . Komplett szett. Amihez jó

R1 '02-'03

25000Ft az ára

jedis@freemail.hu
Így van, az enyémet valamelyiu kretén szétbarmolta, mert nem találta a csavart!
A közepében is van egy csavar, azt a gumit kihúzod és alatta van.