Az utolsó pár hozzászólás bizakodóbbnak tűnik, ezek kicsit jobban hangzanak, mint az hogy 2% esélyem van az életben maradásra. És Ti is azt javasoljátok amit én gondolok. Fokozatos fejlődés a motorhoz, idővel és sok kilométerrel és önmérséklet.
Igen. Meg kell szoknia.
Egy Simson után is kb. 1,5 év kell hogy megszokja az R1-et.
A különbség annyi lesz, hogy utána egy 600-as motor gyengének fog tűnni...
A lényeg, hogy fokozatosan próbálgassa, hogy mit is tud a paripa.
Nekem egy 600as Fazer után körülbelül 1,5 év volt megszokni az R1-et, hogy ne lepjen már meg nagyon. Megfelelő önkontrollal és ésszel szerintem abszolút vállalható.
Ha nem vagy forrófejű, meg nem zavar ha valaki elmegy melletted egy kisebb motorral (versenyszellem), akkor minden további nélkül - szerintem.
Az szerintem fontosabb, hogy "lát-e" a forgalomban vagy csak néz, van-e érzéke a motorozáshoz, meg ismeri-e a motorozás alapjait. Az, hogy egy motor többet tud mint a vezetője, az alapvetően nem baj.
Fokozatosan emelve a "dózist" 2-3 szezon alatt kitapasztalod, hogy ki mit tud (motor, pilóta).
Én sose leszek olyan szinten, hogy a motor képességét kimotorozzam. Ez engem speciel nem zavar. Nálam fontosabb, hogy ez a motor 3 év múlva is sérülésmentes legyen.
Alapvetően "van"-tól nem kell félni, csak nem kell minden egyenesben/kanyarban maximálisan kihasználni.
A gond az ezresekkel az hogy rápattansz először, tiszteled, aztán pár nappal később már bátrabb az ember és egy negyedikben csoszogás után kiérsz a lakott területről és mikor elkezd hangja lenni a motornak már kéccázzal mész, 4. vége 260-270. Aztán egyszer csak van valami ártatlannak tűnő eset csak kétkilónál már semmi sem ártatlan.
Tisztázzuk. Én nem Simson után vettem R1-et azzal a céllal, hogy majd ezzel motorozok. Üzleti szempontból vettem meg a motort, felújítom majd jó áron kiszállok belőle, mert jó áron vettem és nincs sok baja. Nem előre megfontolt vásárlás volt motorozási céllal hanem alkalmi vétel. De mivel magam is motorozok szerintem ez a kérdés evidensen merült fel bennem. Mellesleg tévedtek ha meddőnek hiszitek a beszélgetést mert számomra nem az.
Mit idegesítitek magatokat ezen? Senkinek semmi köze hozzá mit vesz, úgyis az ő döntése. Aztán vagy jól döntött, vagy nem, de ez szintén az ő dolga. A sok év fórumozás után tudhatnátok, h ezek a leginkább meddőbb beszélgetések, nem kell megváltani a világot, és olyanon idegeskedni, ami nem a ti, mi dolgunk.
Én tojok rá, h vki szimszony után vesz R1-et.
Fejidom karcmentes 2500-
Müszerfal 1300-
Takaró müanyagok 70ft/db
Kellene nekem 1 2002es farokidomba való lámpa,bontottan,tud vki segiteni?
Egy Simson után is kb. 1,5 év kell hogy megszokja az R1-et.
A különbség annyi lesz, hogy utána egy 600-as motor gyengének fog tűnni...
A lényeg, hogy fokozatosan próbálgassa, hogy mit is tud a paripa.
Mindenképpen így kell kezdenie - ha belevág.
Az szerintem fontosabb, hogy "lát-e" a forgalomban vagy csak néz, van-e érzéke a motorozáshoz, meg ismeri-e a motorozás alapjait. Az, hogy egy motor többet tud mint a vezetője, az alapvetően nem baj.
Fokozatosan emelve a "dózist" 2-3 szezon alatt kitapasztalod, hogy ki mit tud (motor, pilóta).
Én sose leszek olyan szinten, hogy a motor képességét kimotorozzam. Ez engem speciel nem zavar. Nálam fontosabb, hogy ez a motor 3 év múlva is sérülésmentes legyen.
Alapvetően "van"-tól nem kell félni, csak nem kell minden egyenesben/kanyarban maximálisan kihasználni.
Használt Pályaidomot keresek r1-hez 2009 utánihoz. Ha valaki tud írjon!
Köszi
Cserélt már valaki szelepfedél tömítést?
Én tojok rá, h vki szimszony után vesz R1-et.
De kipróbálom azért majd.