Van még egy alternatíva............használod.............és úgy mész vele ahogy a nyuggerek ba....nak,szépen lassan öregurasan...........pár példát már láttam erre is.
Negatívan állsz hozzánk.
A kérdésed így hangzik. Orosz rulettezzek úgy, hogy 33% esélyem van a halálra? Mi azt mondjuk, hogy inkább ne. Ez baj?
Most komolyan az a bajod, hogy mi nem akarjuk, hogy szarrá törd magad? Elhiheted itt senki nem irigyli tőled a motort, nem az RS125 topicban vagy. Kurva sok elsőre az ezres motor.
Nekem sok volt a 600-as, utána kurva marha éreztem a 750-est, majd összecsináltam magam az 1000-től. Úgy, hogy akkor már 1 éve pályáztam.
Mondom lehet, hogy te pont a kivétel lennél. De ha nem akkor nagyon szarul fogsz járni. Megéri a rizikót? Ha szerinted igen akkor vágj bele. Ennyi.
(És nem biztos, hogy meghalsz. Lehet csak a motor megy szarrá).
Valakinek mindig kell alkatrész.
Ha eldöntöttem volna nem írtam volna.
Motorszerelésben és alkatrészbeszerzésben pedig lehet tapasztalatom és lehetek magabiztos, mert nem először csinálom.
Igazából választ kaptam a kérdésemre ami röviden annyi volt hogy aki kezdőként 1000re ül meghal-e. Te aztmondod 2/3-uk meghal. Elhiszem és valahol ezt gondolta én is. Csupán elszomorít, hogy szinte esélyt sem adtok arra hogy meghalás nélkül guruljak vele függeltenül a mentalitásomtól. Lehet eladom azt húzok rajta egy kis zsozsot :)
Nem sose halottam még az e-bayről. Gyári leömlő meg exup ingyér? Nem is tudom hogy lehet az. Talán mert nem kell senkinek? Nem nagyon kopogtatok Yamaha szervizben semmiért.
De nem értem ha ilyen magabiztos vagy akkor minek kérdezel egyáltalán? Láthatóan eldöntötted a dolgot. Várod, hogy majd a 12-ik ember azt mondja, hogy persze jó motor kezdésnek az R1?!
Azt értsd meg, hogy bár én nem motorozom régóta és itt a sportmotorra is csak 6 éve írok de hihetetlen mennyiségű ilyen emberrel találkoztam itt mint te is.
Alap kérdés sportmotoron: "Sok-e a 125-ös motor után a 600-as?" Ezt beírod a fórumkeresőbe szerintem 20 oldal találatot dob ki. A kérdezők 95%-a motort sem vesz 5 éven belül. A maradék 5% vesz 600-ast de némelyik egyből 1000-est. A motort vevő emberek jórésze hamar eltűnik és statisztikai adattá válik, a másik része alkatrészeket keres meg donor motort amiből ujjá építheti a motorját. És valóban van pár fő akik nem esnek el évekig és vígan motoroznak. De ez 1-2%-ék.
Szóval ez nem ellened szól de én már most látom a történet végét. Nem azért mert genyó vagyok és rosszat kívánok neked hanem mert ez a tapasztalat.
Egy egyszerű kérdésem van. Honnan a faszból tudod, hogy nem fogod húzni neki? Én 25 évesen ültem először motorra és megfontol embernek tartottam magam. Ennek ellenére teljesen megrészegültem a 600-as motor 100 pacijától. Első nap lakott területen belül 1-es vége, bécsi úton 160 stb. stb. Élek de nem rajtam múlott.
Lehet nevetni a postáson de ebayről kb negyedannyiért megvettem mindent. Leömlő + exup rész
14 volt postával. Ha nem ismered az ebayt ne röhögj. Ha pedig eltörik az idomod és a yamaha szakszervíznél kopogtatsz azt meg is érdemled.
Rottyan vettem 270ért. 2003-as 30e Km van benne. Most tartok 400e-nél és fejidomot kivéve minden megvan már csak össze kell dobni. Ha összeáll úgy is gurulok vele egy két kört és úgyis akkor fog körbonalazódni a további sorsa. Majd meglátjuk.
Velem ugyan nem. A 300-ik után már nem izgat. Úgy is mindig ugyan az a vége. Jön a postás Németországból!
Pl. Emlékszem, hogy neked is volt kalandod az R1-el bár azt nem tudom milyen előképzettséged volt. Rémlik valami "Mátrás át a szembesávba két autó között el és megállás a padkán" eset. Vagy rosszul emlékszem?
Szerintem Tibi nem arra gondol h esz nelkul huzzod vagy nem hanem hogyan tudod kezelni a motort mert ugye Te sem gondoltad komolyan ,h nem fogsz vele kigyorsitani jobban es jobban es a masik abban biztos lehetsz h ido kerdese a perec nem kivanom de............
Az, hogy nem mész észnélkül mint eg fasz és nem nyélgáz a lényeg az miért fosás? Szerintem meg pont az hal meg a leghamarabb aki egy kicsit sem fosik és azthiszi Ő a király. Az idomszettet és az alkatrészárakat meg hagyjuk mert teljes hibátlan jobb oldali idomot és egy hasidomot vettem németországból postával 18e-ért...
Persze 100-ból egy embernek szokott sikerülni. Talán pont te leszel az.
1. Vagy fosol majd a motoron akkor minek R1?
2. Nem fosol a motoron és akkor összetöröd magad vele.
Nincs köztes eset, nincs olyan, hogy tisztelem a motort ezek dumák.
Vagy fosol rajta vagy nem. Ja egyébként úgy is elesel vele csak idő kérdése. Itt jön képbe az ár. Egy GS 500 totálkára annyi mint az R1 jobb oldali idomzata.
Én is most építem össze az R1-et és nem tudom eldönteni megtartsam-e ha kész. Az igazság az, hogy már 10éve "motorozok" ha a Simsont amivel nagy részben mentem lehet motor kategóriába sorolni. Utóbbi időben egy Cagiva 125-öt hajtottam, ami már egy fokkal nagyobb szint és nagyobb testű motor. Igazából R6-ot nézegettem, de amit megtudtam venni R1 kihagyhatatlan ajánlat volt. Tehát nem most ülnék életemben először motoron. Egy kerekezni nem akarok, gyorsasági világrekordot nem akarok menni. Túlzott adrenalin sem hajt, hogy azt higgyem a Man szigeti TT-n vagyok. Ráadásul az életben maradási ösztönöm is igen erős. :D Véleményetek szerint lehet ilyen kis lépcsőfokról ahol én állok egy ekkora lépcsőfokra lépni alázattal és rengeteg zárt pályás gyakorlással tréninggel, hogy ne haljak meg az első kanyarban és kellő biztonsággal vezethessen az ember egy ilyen nagy motort?
Az előttem szóló GS500-as hozzászólásról jutott eszembe ez a monológ.
jah nem az, nem izgat, csak eddig nagy motorom nem volt, nemtudom mi hogy van, mit kell fizteni, csak azt hallottam hogy anno pár éve jol megszivatták a motorosokat ezzel a teljesitmény adóval...Biztositást tudom hogy nem vészes egy évre.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy most szeretnék beruházni egy R1-re, és hogy mire kell vagy kéne odafigyelni ennél a motornál? Gondolok itt a szervizre, olaj, típushibák(?) stb.... Amit kinéztem, az nagyon szép képről, de majd csak ha megyek haza, akkor tudom csak személyesen megnézni, mert most külföldön vagyok. Meg még annyi hogy az éves fenntartása ezeknek kb mennyi?(adók). Köszönöm! És balesetmentes kilométereket mindenkinek! Üdv Szabolcs.
És itt a link:http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Ironikusan arra próbálsz célozni ebben a mondatban, hogy megfogok halni?
A kérdésed így hangzik. Orosz rulettezzek úgy, hogy 33% esélyem van a halálra? Mi azt mondjuk, hogy inkább ne. Ez baj?
Most komolyan az a bajod, hogy mi nem akarjuk, hogy szarrá törd magad? Elhiheted itt senki nem irigyli tőled a motort, nem az RS125 topicban vagy. Kurva sok elsőre az ezres motor.
Nekem sok volt a 600-as, utána kurva marha éreztem a 750-est, majd összecsináltam magam az 1000-től. Úgy, hogy akkor már 1 éve pályáztam.
Mondom lehet, hogy te pont a kivétel lennél. De ha nem akkor nagyon szarul fogsz járni. Megéri a rizikót? Ha szerinted igen akkor vágj bele. Ennyi.
(És nem biztos, hogy meghalsz. Lehet csak a motor megy szarrá).
Ha eldöntöttem volna nem írtam volna.
Motorszerelésben és alkatrészbeszerzésben pedig lehet tapasztalatom és lehetek magabiztos, mert nem először csinálom.
De nem értem ha ilyen magabiztos vagy akkor minek kérdezel egyáltalán? Láthatóan eldöntötted a dolgot. Várod, hogy majd a 12-ik ember azt mondja, hogy persze jó motor kezdésnek az R1?!
Alap kérdés sportmotoron: "Sok-e a 125-ös motor után a 600-as?" Ezt beírod a fórumkeresőbe szerintem 20 oldal találatot dob ki. A kérdezők 95%-a motort sem vesz 5 éven belül. A maradék 5% vesz 600-ast de némelyik egyből 1000-est. A motort vevő emberek jórésze hamar eltűnik és statisztikai adattá válik, a másik része alkatrészeket keres meg donor motort amiből ujjá építheti a motorját. És valóban van pár fő akik nem esnek el évekig és vígan motoroznak. De ez 1-2%-ék.
Szóval ez nem ellened szól de én már most látom a történet végét. Nem azért mert genyó vagyok és rosszat kívánok neked hanem mert ez a tapasztalat.
Egy egyszerű kérdésem van. Honnan a faszból tudod, hogy nem fogod húzni neki? Én 25 évesen ültem először motorra és megfontol embernek tartottam magam. Ennek ellenére teljesen megrészegültem a 600-as motor 100 pacijától. Első nap lakott területen belül 1-es vége, bécsi úton 160 stb. stb. Élek de nem rajtam múlott.
Két autó közt be az árokba,elpattogott a hátulja.
14 volt postával. Ha nem ismered az ebayt ne röhögj. Ha pedig eltörik az idomod és a yamaha szakszervíznél kopogtatsz azt meg is érdemled.
Pl. Emlékszem, hogy neked is volt kalandod az R1-el bár azt nem tudom milyen előképzettséged volt. Rémlik valami "Mátrás át a szembesávba két autó között el és megállás a padkán" eset. Vagy rosszul emlékszem?
1. Vagy fosol majd a motoron akkor minek R1?
2. Nem fosol a motoron és akkor összetöröd magad vele.
Nincs köztes eset, nincs olyan, hogy tisztelem a motort ezek dumák.
Vagy fosol rajta vagy nem. Ja egyébként úgy is elesel vele csak idő kérdése. Itt jön képbe az ár. Egy GS 500 totálkára annyi mint az R1 jobb oldali idomzata.
Az előttem szóló GS500-as hozzászólásról jutott eszembe ez a monológ.
És itt a link:http://vateraauto.hu/hirdetes/...