Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez olyasmi, mint a Coccolinó - nem látni kell, hanem érezni Érezni, hogy neki mentél, és akkor onnan picit előre, oszt' pont jó Franciáknál mindenki így parkol zsúfolt belvárosokban
Nálam ott a baj hogy parkolásnál nagyjából sejtem a pözsó végét de nem látom a mögöttem levő autó elejét. (és hajlamos vagyok túl messze megállni tőle)
Most kimegyek és beindítom a motorokat hadd járjanak egy kicsit.
Még épp fordul a nyakam, hátra tudok nézni, sőt a 2 külső tükröt is tudom használni. Sosem bíztam az ilyen csipogó xarokban - bár igaz, mióta a Vitarában ott a tolató TV, az elég kényelmes centizésnél (de az se elég egyedül, kell a tükör mellé, mert a cam nagylátószögű, ezért becsap kicsit)
Nálam az eddigiek baljósan előrevetítik hogy valamikor decemberben megint tankolni kell.
Én meg utoljára Villach előtt, kedden, és csak az a buzi kártyás automata kút üzemelt, ami az olaszoknál. Pénzt el se fogad, csak kártya.
Betettem, molyolt vele, és kiírta, hogy 130 juró elkülönítve, és plíz tankoljak levert a víz, hogy valamit elütöttem, de a végén csak valami 60 ejrót vont le (kb. 58 litert löttyintettem) - még harmadáig van
Igen, van, hogy még beszélünk egymással... Majd írok neked privát, ne itt biznyicejjünk.
Az autózási szokásaimat remekül jellemzi hogy utoljára augusztus 17-én tankoltam a pözsóba (tele) és még mindig ~félig van a tank. (mentem vagy 7-800 km-t azóta)
Lassan gondolni kell arra is hogy jönnek a hidegek és ez még nyári gázolaj.
Ja, nem.
Persze, az előbb hívott.
Van hogy csak másnap veszem észre a kis piros izét hogy pü jött, mert ha nem frissítem az oldalt akkor elsőre nem mutat semmit.
Egyébként fasza lett.
Asszonnyal beszéltél már?
Mert késő este néztem és megdöbbentem ettől a már-már hihetetlen szintű mérnöki innovációtól és a mérhetetlen szakértelemből fakadó precíz kivitelezéstől.
Aki van innen facebokoon az is nekem ismerős alig firkantanak oda nem a facebook az oka hogy itt nincs élet.
jó, jó, hogy féccbuk no, de az itteni privátot se nézed? Nem mondtál semmit a képre
Azokból nyugaton sem volt sok, csak a homologizációhoz gyártották mert anélkül nem lehetett indítani a versenyeken. (utcára engedett "versenygépként" ma már drágák is mint a gyémántnyaklánc)
A 2T 85-től egyre inkább kihalt, onnan volt a korszakváltás és lett a 4T világ a Superbike-okkal.
A fészbúk meg mondjon fel. (az elveim tiltják hogy ott legyek)
Igen, hanyatlunk, de sztem a féccbukk robbanása volt az utolsó szög... manapság mindenki ott ossza az észt, csak mi nyavajgunk itt néha
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/polo_iii/volkswagen_polo_iii_1.3_55-10780397
"elsőként" én arra gondoltam, hogy az uccai sportmotor divat azokkal a 2T 4 hengeresekkel indult el igazán.
Itt a faluban volt 85-ben egy RD 500, sztem az országban se sok volt Kortárs srác volt, apu valami pártember, anyunak 3 butikja a Balcsinál... mi meg csak néztünk a Yamahára, és azon tépelődtünk, vajon mennyire rohadhat a kapitalizmus, ahol ilyenekkel járnak?
Én nem panaszkodhattam, nekem új ETZ-m volt (az ára akkor anyám fél évi fizetése volt) de így is láttam a különbséget
Èn mèg itt a sóbányában is a fórumot olvasom mèg kèt óra ès fel megyünk,aztán indulás haza.Igy is tovább maradtunk a tervezettnél.
Azért már akkor megkaptam akkor amikor megvettem.
Persze, én is látom hogy régen minden jobb volt de ez természetes. Ezek a gépek is öregszenek, cserélődnek, ahogy Fábi is írta sokunknak nincs idő/alkalom motorozni és ahogy cserélődnek a gépek, nincs utánpótlás sem.
Én viszont örülök annak hogy az eltelt években rengeteg minden történt ebben e közösségben és volt aranykor is.