Tökmindegy melyiket választod, ennyiért inkább az állapot a döntő hogy mennyire lesz kevésbé kínos az együttélés. (az a lényeg hogy olyat keress amiből sok volt/van és átlagos népautó)
Az ugye megvan hogy azok kétüteműek? ....88 Le-vel. (és a GP500-hoz kellettek homologizációnak limitált sorozatként, ahogy később az OW01/RC30/GSXR750RR/ZXR750RR, mellesleg már azok is aranyáron mennek egy ugyanolyan évjáratú de széria FZR/VFR/GSXR/ZXR-hez képest)
A Yamahánál pl. a Deltabox aluváz és lengővilla előtt mik voltak? Mint mindegyiknél mindenféle össze-vissza merevítgetett acél csővázak komolytalan fékkel, ropi telókkal.
Az FZ750-nél már volt valami koncepció a modernebb vázkonstrukció irányába de nagysztenderrel és benzinórával nem igazán volt sportgép, bár a blokk már alapvetés volt a jövő generációknak.
Aztán a Yamaha összeszedve az eddigi tapasztalatokat, összes eddiginél nagyobbat dobott és megalkotta az FZR-t, ahogy a Suzuki, Kawasaki és a Honda is a saját "új generációs" mindennél gyorsabb és erősebb fegyverét amit évről évre tovább csiszoltak.
Ezért tartják ezeket az első "modern" sportgépeknek mert a GSXR750 volt az első 85-ben, ami az elődöknél sokkal könnyebb és erősebb NAGYSZÉRIÁS sportmotor volt, bőven 200 feletti tempóval és kegyetlen gyorsulással. (aminek eleinte féltek a futóművétől mert a blokk túl sok volt a hozzá, bár nem értem mert ez anno az IZS Planétára is igaz volt )
Én szinte minden nap benézek,de már lassan nem érdemes. Sokszor látom a beköszönésemet,esetleges hozzászólásaim az utolsó bejegyzés előző napról,akkor már rakom is el a gépet. Sajnos ilyen még nem nagyon volt,és igen! Haldoklik a fórum,és sztem nem hosszú idő elteltével el is fog tűnni mindenki. (Ne legyen igazam)
Meg itt: http://suchen.mobile.de/fahrze...
Szóval az FZR is ugyanide tart, már ma sem az utcakép része egy motorokkal teli parkolóban de ahogy telnek az évek, egyre kevésbé lesz már a köztudatban.
Legenda volt amikor megjelent 87-ben és lassan megint azzá válik.
I. gen. 86-os GSXR1100 30 évesen OT vizsgával: http://suchen.mobile.de/fahrze...
Rondább mint az utódok de mégis ez a legdrágább mert itt kezdődött minden.
Ha szétnézünk a hirdetések között akkor nem lehet nem észrevenni hogy már egyre kevésbé vannak eladók. Pár éve még volt egy kazallal szinte mindig, most meg pl: hány ezrest látni? Nem hozzák már őket mert vannak ennyiért fiatalabbak, az itthoniak meg kikopnak vagy a garázs mélyén alszanak.
Nézem rendszeresen a külföldi oldalakat, ott is egyre kevésbé vannak már. Olcsón lehasználtabb van még "sok" de szépek már egyre drágábban.
Sanyi féle I. gen. az első évjáratból (87) szép gyári állapotban ha van, akkor az már 2e euro felett jár és az exup is ballag lassan felfelé. (ahogy 30 évesen a GSXR 750/1100 is mint az alapítói az első, valóban sportmotornak vehető gépeknek) Még pár év és nem nagyon lesznek már külföldön sem. (pár éve még 3-400 db-ot dobott ki a kereső a mobile.de-n, most meg szezon végén 78-at) http://suchen.mobile.de/fahrze... http://suchen.mobile.de/fahrze... http://suchen.mobile.de/fahrze...
Én azért (is) vettem meg sanyáét mert jövőre már ez is 30 éves lesz de olcsóbb már biztosan nem. (és ez a 000728. darab a 2LF sorozatból, a sorozatok 000100-tól indulnak)
Pont erre gondoltam én is, hogy vajon hol vannak az FZR-ek? Vannak még egyáltalán? Ha igen azok tulajai nem tudnak erről a fórumról vagy csak nem érdekli őket? Régebben is voltak holt időszakok de mostanában egyre gyakrabban. Talán egyre többünknek jött olyan változás az életben ami távol tartja innen. Nekem a 2 gyerkőc és az egyre több meló mellett nem sok időm és energiám van írogatni, de szinte minden este elolvasom az aznapi termést. Sajnálom, hogy a találkozók is néhány fősre zsugorodtak. Talán ha egyszer Mlas példáját követve sokan nyugdíjba vonulunk, több időnk lesz magunkra a hobbinkra és újra felvirágzik a fórum és a közös tali. (a látszat ellenére nem Istenhez imátkozok )
A Yamahánál pl. a Deltabox aluváz és lengővilla előtt mik voltak? Mint mindegyiknél mindenféle össze-vissza merevítgetett acél csővázak komolytalan fékkel, ropi telókkal.
Az FZ750-nél már volt valami koncepció a modernebb vázkonstrukció irányába de nagysztenderrel és benzinórával nem igazán volt sportgép, bár a blokk már alapvetés volt a jövő generációknak.
Aztán a Yamaha összeszedve az eddigi tapasztalatokat, összes eddiginél nagyobbat dobott és megalkotta az FZR-t, ahogy a Suzuki, Kawasaki és a Honda is a saját "új generációs" mindennél gyorsabb és erősebb fegyverét amit évről évre tovább csiszoltak.
Ezért tartják ezeket az első "modern" sportgépeknek mert a GSXR750 volt az első 85-ben, ami az elődöknél sokkal könnyebb és erősebb NAGYSZÉRIÁS sportmotor volt, bőven 200 feletti tempóval és kegyetlen gyorsulással. (aminek eleinte féltek a futóművétől mert a blokk túl sok volt a hozzá, bár nem értem mert ez anno az IZS Planétára is igaz volt )
Szóval az FZR is ugyanide tart, már ma sem az utcakép része egy motorokkal teli parkolóban de ahogy telnek az évek, egyre kevésbé lesz már a köztudatban.
Legenda volt amikor megjelent 87-ben és lassan megint azzá válik.
Rondább mint az utódok de mégis ez a legdrágább mert itt kezdődött minden.
Nézem rendszeresen a külföldi oldalakat, ott is egyre kevésbé vannak már. Olcsón lehasználtabb van még "sok" de szépek már egyre drágábban.
Sanyi féle I. gen. az első évjáratból (87) szép gyári állapotban ha van, akkor az már 2e euro felett jár és az exup is ballag lassan felfelé. (ahogy 30 évesen a GSXR 750/1100 is mint az alapítói az első, valóban sportmotornak vehető gépeknek) Még pár év és nem nagyon lesznek már külföldön sem. (pár éve még 3-400 db-ot dobott ki a kereső a mobile.de-n, most meg szezon végén 78-at)
http://suchen.mobile.de/fahrze...
http://suchen.mobile.de/fahrze...
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Én azért (is) vettem meg sanyáét mert jövőre már ez is 30 éves lesz de olcsóbb már biztosan nem. (és ez a 000728. darab a 2LF sorozatból, a sorozatok 000100-tól indulnak)